Antsa Rieppo
Well-known member
:ahem::ahem:Burbista Vuoden Itkupotkuraivaaja.
:ahem::ahem:Burbista Vuoden Itkupotkuraivaaja.
Maallemaalle, tassupallo, on se vaan ihana, sauna, ...Sull' on mun luonto, burb!
Kyllä. Burbin hokema on huumorin hokema, Jonen hokema on ivan hokema.Eli tästä saa sen kuvan, että 'mun' sanonnat on huonoja, mutta toisten peiskaarit, ikean huonekalut, niin aivanit, yms. on hauskoja?
No nyt sattuu sydämmmeen.:frown:Kyllä. Burbin hokema on huumorin hokema, Jonen hokema on ivan hokema.
Eli tästä saa sen kuvan, että 'mun' sanonnat on huonoja, mutta toisten peiskaarit, ikean huonekalut, niin aivanit, yms. on hauskoja?
Sulle, Olgalle ja muillekin, käyttäkää iggeä. Vittuako sitä itseään kiusaa, jos noin raskasta on? Vai saitko itkupotkuraivarit.
Ei, tää ei enää voi olla todellista. Nyt mä oon varma, että tää ei ole todellsta.No nyt sattuu sydämmmeen.:frown:
Mutta osoittihan kaikkivaltiaan antama bannikin sen. Mun juttu on rikollinen, toisten ei.
:ahem:Kyllä. Burbin hokema on huumorin hokema, Jonen hokema on ivan hokema.
KannatetaanEhdotan burbin julistamista joksikin.
Kannatan.Ehdotan burbin julistamista joksikin.
Tuttu mies. Hauska jätkä.ivan hokema.
Hämeenlinnan Radio Jannessa oli aikanaan DJ, joka aloitti joka jumalan spiikkinsä tuolla kyseisellä sanalla. Alkuun se oli huvittavaa, sitten surullista ja lopulta sangen raivostuttavaa.elikkäs