Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Liksa.
Liksa.
Nykysanonta??Liksa.
Ei toki ihan uusi, mutta käytetään edelleen ja kyrsii.Nykysanonta??
Vajaapyttyinen Lieksa?Liksa.
Ei ihan uusi kun ei ole kuin 100 vuotta vanha.Ei toki ihan uusi, mutta käytetään edelleen ja kyrsii.
Mut se nyppi ilpoa jo sillon.Ei ihan uusi kun ei ole kuin 100 vuotta vanha.
"Mukavasti" ottaa kantaa tämä keittiömestari etelä-savolaiseen perinnepiiraaseen. Ei kai siinä.Keittiömestari Ilkka Arvola ja YLE:n toimittaja Tuukka Lukinmaa sanoi:Ulkoisesti lörtsy muistuttaa lattanaksi nuijittua lihapiirakkaa, ja sisusta pursuilee harmaana hähmänä, jonka lihapitoisuutta ei syödessä tohdi arvuutella. Lörtsy tuo mieleen maaseudun torikioskit, halvan hinnan ja korkean kolesterolin.
Lörtsy.
– Suomi ei ole gastronomiselta sanastoltaan kovin juhlava kieli, kun meillä lörtsyä ja ties mitä rättänää. Ulkopuoliselle niistä tulee mieleen sukupuolielin, pohtii mikkeliläisen Bistro Vileen keittiömestari Ilkka Arvola.
Onhan Vettelkin kuulemma Fettel.Folkkari, kun puhekielisesti puhutaan tai kirjoitetaan Volkswagenista. Se on on Volkkari, eikä Folkkari, jos on ihan pakko sanaväännöstä käyttää.
Näin olen kuullut sanottavan, mutta mää käytän aina veetä, niin kuin Vettel. Fettel kuulostaa kummalliselta. Ehkä olen mielipiteinineni vähemmistössä, mutta sitten vaan olen.Onhan Vettelkin kuulemma Fettel.
No voi nyt vittu sun kanssa. Jos on vähänkään lukenut saksaa, niin V [fau] lausutaan äffänä. Folksvagen. -> Folkkari.Folkkari, kun puhekielisesti puhutaan tai kirjoitetaan Volkswagenista. Se on on Volkkari, eikä Folkkari, jos on ihan pakko sanaväännöstä käyttää.
Näin olen itsellenikin antanut kertoa.No voi nyt vittu sun kanssa. Jos on vähänkään lukenut saksaa, niin V [fau] lausutaan äffänä. Folksvagen. -> Folkkari.
7 vuotta saksaa studeerannut.
T. FauWau