Sittenhän se oli, sittenhän se oli VÄÄRÄ HÄLYTYS.Formulanomi sanoi:Siin lukee tämä ei MÄ....:nope:
Hajaantukaa! Täällä ei ole mitään nähtävää
Sittenhän se oli, sittenhän se oli VÄÄRÄ HÄLYTYS.Formulanomi sanoi:Siin lukee tämä ei MÄ....:nope:
Uuh... on todella ärsyttävä sana noin käytettynä ja lähes varma FutisForumilaisen tuntomerkki missä vaan.Kortteen Topi sanoi:Uuh...
Mua muuten nyppii juuri toi avattarena tai muu vastaava taivutus. Samaten kuin inviteä, voiko tökerömpää olla.joukahainen sanoi:Avataria taivutetaan täälläkin monella tavalla - tässä oikea tapa (vaikkei väärintaivutus mitenkään erityisesti kyrsi):
Pohjoinen-Etelä-keskuksen tekemän kansallisen evaluaation ja toukokuussa Belgian ulkoministeriön järjestämän eurooppalaisen konferenssin tulosten seurannasta.
Varsinkin jos lause kuuluu "Eli väität että [tähän joku väittämä mitä toinen keskustelija ei ole esittänyt] joten [tähän tuon keksityn väittämän perusteella tehty valheellinen johtopäätös joka sitten esitetään faktana]" :ahem: :ahem:toleranssisiipi sanoi:Lähinnä kirjotettuna, ei niinkään puheessa, ärsyttää viestin aloittaminen sanoilla "eli, elikä, elikkä, elikkäs".
Olisko kiva, jos Sinua 72 sanottaisiin täti-ihmiseksi?72 sanoi:-Naisihminen
-Mummonmarkka
-Toikki
Kiitos onnitteluista.Olga sanoi:Olisko kiva, jos Sinua 72 sanottaisiin täti-ihmiseksi?
(teksti 'avatarin' yhteydessä) Onnea!
Toikki-sana tuli tästä toikista.72 sanoi:-Naisihminen
-Mummonmarkka
-Toikki
Nykyään Eppukin on normaali! ÄHHHHÄHHHÄÄHHÄÄHÄHHhäHÄähu HhÄHhääHähäHäHHÄÄHÄHÄHÄH!!!!Moe Szyslak sanoi:Mun nuoruudessa vammaisia kutsuttiin Epuiksi.
Vi..u sä oot hiukka hei eppu.:nope:
Pitäiskö se sen jälkeen kirjoittaa isolla T:llä? :wink:Charlie sanoi:Sanonnalla on siis kohta kolmevuotisbileet! \o/