Kysy Buddhalta

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
Olgan vastaus oli myöhässä edelliseen ja se editoi. Mutta ei näy editointitekstiä kun kukaan ei ehtinyt quotata olgan juttua. Ja miksi kukaan ei quotannut olgan juttua= Siksi koska se oli myöhäinen edelliseen.

:alppu:
no minun olisi pitänyt huomata editointi ja editoida oma viestini pois. JATKETAAN!

Ace17

Acenteella
J.Heldenview sanoi:
Olgan vastaus oli myöhässä edelliseen ja se editoi. Mutta ei näy editointitekstiä kun kukaan ei ehtinyt quotata olgan juttua. Ja miksi kukaan ei quotannut olgan juttua= Siksi koska se oli myöhäinen edelliseen.

:alppu:
Tämä ei ole koko totuus!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
J.Heldenview sanoi:
Eikä ole ensmäinen kerta kun harrastat moista. Häpeäisit.
Ja äärettömästi häpeän. Kuinka voinkaan olla niin kurja ihminen, että huomatessani jonkun toisen ehtineen ennen minua, poistin oman tarpeettomaksi käyneen ehdotukseni. Voi kurjuuden kurjuus. :mad_old: Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?

DFiaA

I told you so
Olga sanoi:
Ja äärettömästi häpeän. Kuinka voinkaan olla niin kurja ihminen, että huomatessani jonkun toisen ehtineen ennen minua, poistin oman tarpeettomaksi käyneen ehdotukseni. Voi kurjuuden kurjuus. :mad_old: Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?
Voi. Pistä ämpäri päähän, räpylät jalkaan, ja mene ärrälle kera muistiinpanovälineiden nimmaria hakemaan.

Ace17

Acenteella
Mun mielestä tässä on nyt oleellista se, että vaikka Olga myöhästyi ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla HÄN EHTI EKANA!

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?
10 Ave Mariaa ja 5 Isä meidän rukousta. Heti! :wink:

btw, mikähän olis nytten se viimeisn kysymys mistä jatketaan? :idea:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ace17 sanoi:
Mun mielestä tässä on nyt oleellista se, että vaikka Olga myöhästyi ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla HÄN EHTI EKANA!
Jep. Joillekin se on kuitenkin mahdotonta ymmärtää. :D

DFiaA

I told you so
Ace17 sanoi:
Ehti ja ehti. Ei ehtinyt mutta viesti on kyllä ekana :D

Ace17

Acenteella
J.Heldenview sanoi:
Ehti ja ehti. Ei ehtinyt mutta viesti on kyllä ekana :D
Mitä helvettiä!

Ei toki ole mikään yllätys, ettei tällaista voi viedä läpi ongelmitta. Onhan se nähty, että esimerkiksi tilanteissa, jossa toikin aloittaja laatii listan siten, että jokainen vastaaja kopioisi sen EDELLISELTÄ VASTAAJALTA, jotta aikaisemmat vastaukset tulisivat siinä mukana ja lisäisi sitten oman tietonsa listaan, ei hommasta tule kuin sanomista.

Olipas muuten jumalaton virke. :eek!: Jos ette ymmärtänyt, niin eipä ole ihme. :wink: