DFiaA
I told you so
Eikä ole ensmäinen kerta kun harrastat moista. Häpeäisit.Olga sanoi:No johan on ongelmat!
Eikä ole ensmäinen kerta kun harrastat moista. Häpeäisit.Olga sanoi:No johan on ongelmat!
no minun olisi pitänyt huomata editointi ja editoida oma viestini pois. JATKETAAN!J.Heldenview sanoi:Olgan vastaus oli myöhässä edelliseen ja se editoi. Mutta ei näy editointitekstiä kun kukaan ei ehtinyt quotata olgan juttua. Ja miksi kukaan ei quotannut olgan juttua= Siksi koska se oli myöhäinen edelliseen.
:alppu:
Tämä ei ole koko totuus!J.Heldenview sanoi:Olgan vastaus oli myöhässä edelliseen ja se editoi. Mutta ei näy editointitekstiä kun kukaan ei ehtinyt quotata olgan juttua. Ja miksi kukaan ei quotannut olgan juttua= Siksi koska se oli myöhäinen edelliseen.
:alppu:
okJacques sanoi:JATKETAAN!
ObserverJacques sanoi:Stig Helmer
J.Heldenview vai Observer?
Ja äärettömästi häpeän. Kuinka voinkaan olla niin kurja ihminen, että huomatessani jonkun toisen ehtineen ennen minua, poistin oman tarpeettomaksi käyneen ehdotukseni. Voi kurjuuden kurjuus. :mad_old: Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?J.Heldenview sanoi:Eikä ole ensmäinen kerta kun harrastat moista. Häpeäisit.
Voi. Pistä ämpäri päähän, räpylät jalkaan, ja mene ärrälle kera muistiinpanovälineiden nimmaria hakemaan.Olga sanoi:Ja äärettömästi häpeän. Kuinka voinkaan olla niin kurja ihminen, että huomatessani jonkun toisen ehtineen ennen minua, poistin oman tarpeettomaksi käyneen ehdotukseni. Voi kurjuuden kurjuus. :mad_old: Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?
vanhatestamenttiJ.Heldenview sanoi:ok
Observer
Vanha- vai uusitestamentti
10 Ave Mariaa ja 5 Isä meidän rukousta. Heti! :wink:Olga sanoi:Voikohan tuollaista sovittaa millään tavalla?
Jep. Joillekin se on kuitenkin mahdotonta ymmärtää.Ace17 sanoi:Mun mielestä tässä on nyt oleellista se, että vaikka Olga myöhästyi ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla HÄN EHTI EKANA!
Ehti ja ehti. Ei ehtinyt mutta viesti on kyllä ekanaAce17 sanoi:Mun mielestä tässä on nyt oleellista se, että vaikka Olga myöhästyi ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla HÄN EHTI EKANA!
Jacques sanoi:vanhatestamentti
ämpäri vai räpylät?
Selvä. Lähdenkin samantien.J.Heldenview sanoi:Voi. Pistä ämpäri päähän, räpylät jalkaan, ja mene ärrälle kera muistiinpanovälineiden nimmaria hakemaan.
Mitä helvettiä!J.Heldenview sanoi:Ehti ja ehti. Ei ehtinyt mutta viesti on kyllä ekana