Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moderaattorit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Se on 30 minuuttia, sen voisi nostaa muutamaan tuntiin että toimii ruoka- yms. taukojen kanssa paremmin.

Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?

Se on 30 minuuttia, sen voisi nostaa muutamaan tuntiin että toimii ruoka- yms. taukojen kanssa paremmin.

Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?

Eikö sieltä asetuksista voisi nyt vaihtaa käyttöön sen, että postit eivät muuttuisi luetuiksi käyntikertojen mukaan vaan oikeasti lukemisen mukaan? Nyt kun kerran leveyttä palvelimelta löytyy.

Tuo 2h on nimittäin aika epäkäytännöllinen jos vaikka vaihtaa konetta tjsp. niin sitten kaikki luetut toikit muuttuvatkin lukemattomaksi, jos tuona aikana kirjautuu uudelleen sisään.

Hiehoa. Tuo Renngeistinkin kommentti näkyy nyt uutena, vaikka luin sen jo päivällä. Eli johtopäätösten aika.

Eikös tuo Remember Me? -täppä ole just sitä varten?
Se se oli, kiitoksia.
Remember me ei muistaakseni estä automaattista uloskirjautumista eli uloskirjautuminen tapahtuu normaalisti mutta tämän jälkeen sivustoa käytettäessä se vaan kirjaa automaattisesti sisään uudestaan.

Käytännössä ero on siinä, että (ainakin joskus ennen) uloskirjautumisen yhteydessä kaikki viestit merkkaantuvat luetuiksi, jolloin toi ruksi ei auttanut jos meinasi lukea lukemattomat viestit tauon jälkeen. Sen sijaan automaattisen uloskirjaamisen jälkeen tulevaan käyttäjätunnuksen ja salasanan tivaamisen ohittamiseen toi auttaa.

Foorumin sääntöjen pykälä 16 vaan muistinpalautukseen. Käyttökelvottomien tagien lisäily heikentää tagien hyödyllisyyttä.

Joku näköjään tuosta kyseisestä pallitaikka-ketjusta mennyt poistamaan lisäämäni tagin, ei ollut mielestäni käyttökelvoton. :o:frank:

Mossen mielestä olen pedofiiliraiskaaja koska kysyin että onko totaalikieltäytyjä.

Missä mennään nyt hyvän maun rajalla, kysymys oli mielestäni aivan asiallinen?
Poistakaa nyt edes tuo Mossen vastaus.

Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.

Yleisemmällä tasolla suosittelisin itse kutakin miettimään hieman niitä rajoja.

Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.

Yleisemmällä tasolla suosittelisin itse kutakin miettimään hieman niitä rajoja.

Itse asiassa Rassu väitti että olen totaalisivari eli totis ensin ja KYSYIN että onko hän VISSIIN sitten tuo. En väittänyt vaan kysyin.

Ei se nyt niin mene, että toista saa haukkua valheilla, ilman oikeutta puolustautua. Vai meneekö?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.