Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moderaattorit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Siellä on kuitenkin oikeasti keskustelua, joka on ihan piristävää vaihtelua provoilun ja seinille huutelun lomassa.

Miksi sä tunnut saavan näppyjä aina välillä siitä kun jossain puhutaan otsikon ohi?

Eikös se ollut teidän (modet) tekemä linjaus asiakeskusteluun?

Kännykänkäytöstä: Ei sillä, kyllä mäkin olen huolissani ylinopeuksista, kännissäajosta, huonoilla renkailla ja autoilla ajosta liikenteessä. Jotkut toittelee puhelimella kesken ajon ja joillakin saattaa vielä olla tupakkikin suussa ja stereot täysillä ajaessa. Siitä voi sitten valita, mistä kannattaa olla huolissaan liikenteessä itse kukin.

Eikös se ollut teidän (modet) tekemä linjaus asiakeskusteluun?

Kännykänkäytöstä: Ei sillä, kyllä mäkin olen huolissani ylinopeuksista, kännissäajosta, huonoilla renkailla ja autoilla ajosta liikenteessä. Jotkut toittelee puhelimella kesken ajon ja joillakin saattaa vielä olla tupakkikin suussa ja stereot täysillä ajaessa. Siitä voi sitten valita, mistä kannattaa olla huolissaan liikenteessä itse kukin.

Linjaus ei tarkoita nollatoleranssia. Yleensäkin on vain hyvä asia, että keskustelua käydään. Typeräähän se olisi asiallista keskustelua pistää poikki vain siksi, että se on väärän otsikon alla kun se on luonnostaan tuonne syntynyt. Parempi tuo on siivota oikeaan paikkaan sitten kun se rauhoittuu.

Niin, että jos muut erilaisilla typeryyksillään vaarantavat liikennettä tahoillaan, on oikein ja hyvästä, että minäkin omillani saan sitä tehdä?

Siitä voi sitten valita, mistä kannattaa olla huolissaan liikenteessä itse kukin.

Ei kai tuo mikään valintakysymys ole. Itse tielläliikkujana olen huolissani ihan kaikesta sellaisesta, mitä joku toinen tielleäliikkuja autossaan duunaa ja mikä jollaintapaa heikentää hänen ajokeskittymistään. En tiedä kumpaa pitäisin vaarallisempana, kännykkää jatkuvasti ajonaikana näpyttelevää vaiko esim. 0,6 - 0,7 promillen humalassa ajavaa

Linjaus ei tarkoita nollatoleranssia. Yleensäkin on vain hyvä asia, että keskustelua käydään. Typeräähän se olisi asiallista keskustelua pistää poikki vain siksi, että se on väärän otsikon alla kun se on luonnostaan tuonne syntynyt. Parempi tuo on siivota oikeaan paikkaan sitten kun se rauhoittuu.

Niin, että jos muut erilaisilla typeryyksillään vaarantavat liikennettä tahoillaan, on oikein ja hyvästä, että minäkin omillani saan sitä tehdä?

:D:D

Eiköhän kannata keskittyä siihen omaan tekemiseen?

Kiitos modetiimille avusta ja neuvoista!

Joo, mulla oli vielä aikavyohykkeenä Suomi, ja forum näytti edelleenkin Suomen kesäaikaa.

Kun vaihdoin aikavyöhykkeen GMT +1:een oleskelupaikan mukaan, niin kellosta putosi kaksi tuntia.

Joo, mulla oli vielä aikavyohykkeenä Suomi, ja forum näytti edelleenkin Suomen kesäaikaa.

Kun vaihdoin aikavyöhykkeen GMT +1:een oleskelupaikan mukaan, niin kellosta putosi kaksi tuntia.

Entäs ne kesäaikaasetukset (DST Correction Option) heti siinä aikavyöhykeasetusten alapuolella?

"Automatically detect DST settings" olis se oikea, olisko sulla mahdollisesti "DST correlations always on"?

Edelleen google sanoo, että sivusto on saatettu hakkeroida. Onneksi on adblock, koska kun on tsiigannut tätä sivustoa ilman, niin on täynnä paskaa.

Edelleen google sanoo, että sivusto on saatettu hakkeroida. Onneksi on adblock, koska kun on tsiigannut tätä sivustoa ilman, niin on täynnä paskaa.

Mä olen vapaata keskustua katsonut vuosikaudet ja aina on ollut täynnä paskaa.

Jäikö jameson kiinni kaksoisnikkeilystä kirjoittamalla 'kakkosellaan' ilman isoja alkukirjaimia?:o

Status
Ei avoinna uusille viesteille.