Itse asiassa moderointinillitys on ollut keskustelupuolella kiellettyä ja sun postaus oli enemmänkin hyökkäys JPPtä kohtaan kuin asiallinen palaute.Mikä tuon yleisen asiakeskustelun linja nyt sitten on? Yks siellä moderoi ja varoittelee asiattomista kommenteista. Toisen moden ohjeistua alueelle on jokseenkin, että kaikki laillinen on sallittua. Nyt kun suuressa viisaudessanne keräsitte toikit sinne niin tehkääpä samalla pelisäännöt selviksi ennen kun alatte varoittelemaan ja bannailemaan.
ajatuksena, että jos ei kykene vastaanottamaan samaa kuin mitä jakelee, niin aina voi yrittää olla ihmisiksi.Että kannattaa ehkä kuitenkin harkita tai edes yrittää harkita ennen kuin alkaa vittuilun ja/tai toisten kipupisteiden tökkimisen.
Sekä edelleen vielä erityisesti!Ja jos homma oikein todella kunnolla eskaloituu, niin eiköhän tuo yllä mainittu sallivuus kohdanne säätöä lievempään (vai onko se tiukempaan?) suuntaan.
Onhan tuo aika sallivaa ja vapaamielistä, mutta ehkä tosiaan kuitenkin kokeilemisen arvoista, että miten (oletettavasti) aikuiset ihmiset onnistuvat keskinäisessä kommunikoinnissa ilman erikseen asetettujä sääntöjä tyyliin *jos Jani-Kyllikki sanoo ikävästi Minna-Petterille, niin Jani-Petterille tulee siitä sitten banni-rangaistus*.Katsotaan nyt miten aikuiset ihmiset osaa kommunikoida keskenään.
Kyllä tuosta jonkinlaisia johtopäätöksiä voinee nyppiä.Mites tuo vitun haistattelu ja vittuun toivottaminen, onko se ihan ok? Vois ottaa mukaan omaan postailurepertuaariin?
Saako sitä käyttää sekä Asiapuolella että Vapaalla? Täsmennyksiä tähän, kiitos.
Edit: ne onkin siivottu pois, voisko tästä vetää johtopäätöksiä?
Onko virallinen moderointilinja se, että rangaistaan asiaan millään tavalla liittymätöntä hahmoa syyllisen päästessä kuin koira veräjästä?*jos Jani-Kyllikki sanoo ikävästi Minna-Petterille, niin Jani-Petterille tulee siitä sitten banni-rangaistus*.
Noi on itse asiassa kaikki sen verran mulkeroita, että joutaisivat ikibanniin.Onko virallinen moderointilinja se, että rangaistaan asiaan millään tavalla liittymätöntä hahmoa syyllisen päästessä kuin koira veräjästä?
Kyse ei edes ollut "rotukeskustelusta" vaan viittaus Hamiltonin omaan sanomiseensa, ja sen ironiaan noin yleiseen rangaistusherkkyyteen liittyen ko. kuskin osalta.Eiköhän jätetä rotukeskustelu formulakeskusteluista pois. Kyllähän kuskit huutaa vittuakin, mutta säästetään ne vaikka Vapaaseen.
Mun mielestä aika selkeästi kirjoitettu sääntöihin.Missä saa keskustella Kimi Räikkösen ahdistelusyytöksistä?
6. Formula 1 -asiapuolelle saa perustaa vain asiallisesti perusteltuja ja itse sarjaan liittyviä F1-ketjuja. Esimerkiksi kuljettajien yksityiselämää koskevat jutut eivät kuulu näihin, vaan niistä voi keskustella F1-vapaalla. Yksittäiset chat-kommentit eivät tälle alueelle kuulu kaikkialla reaaliaikaisia kisaseurantaketjuja lukuunottamatta.
7. Iltapäivälehtitason otsikot pitää sijoittaa F1-vapaaseen. F1-vapaan puolella chattailu on sallittua ja keskustelu muutenkin rennompaa.
Kysyin ihan erikseen, mitä rikkeitä olen tehnyt F1-vapaan puolella. Vastausta en saanut, muuta kuin sen yhden esimerkin F1-asiapuolelta, jonka itsekin tähän kirjoitin.Selitin niissä lukemattomissa privoissa mistä kyse.
Juuri tätä hain itsekin. Salakähmäisyys on suolesta.Jos moderaattori vihjailee useammista sääntörikkomuksista, niin samalla vaivalla voinee ne sääntöjä rikkoneet viestitkin ilmoittaa niin, että muutkin ne näkevät.
Luin. En edelleenkään löytänyt muuta kuin tuon edellä mainitun esimerkin. Eli olisitko ystävällinen ja kertoisit, millä viest(e)illä olen rikkonut F1-vapaan sääntöjä?Lueppa kerran vielä ne viestit läpi.