???Minä ainakin olen niin vasemmalla, että jottet....
Niin report postit ei toimi.
???Minä ainakin olen niin vasemmalla, että jottet....
Niin report postit ei toimi.
Mä en ymmärrä, miten kenenkään poliittinen mielipide voi vaikuttaa asiaan.Minä ainakin olen niin vasemmalla, että jottet....
Ei pitäisi vaikuttaa. Toivon että Touho heitti läpänderin, sillä muutoin olisin pakoitettu esittämään epäluottamuslauseen.Mä en ymmärrä, miten kenenkään poliittinen mielipide voi vaikuttaa asiaan.
Kyllä minä tulkitsin jaskan ihan tosissaan olevanHuonoa huumoria.:thumbfh:
Jatkokysymys: miksi tuntuu, että moderaattoreilla on keskenään varsin suuria eroja moderointilinjassa? Ei kai kukaan ole vaan ratkennut selvinpäin moderoimaan?Heitän vaan ilmoille kysymyksen: Mennäänkö moderoinnissa aivan liian pitkälle, jos yhdestä yksittäisestä sanasta aletaan nakkaamaan varoituksia ja banneja? Olkoonkin kyse halventavasta sanasta tai jopa kirosanasta, niin asiayhteys pitäisi varmaan ottaa huomioon. Tuskin kukaan paheksuu mieltään äpärä-sanan käytöstä ja jos pahoittaa, niin olisiko syy ehkä kuitenkin mielensä pahoittaneen omassa päässä? Kannattaisko ottaa vähän iisimmin?
Heitän vaan ilmoille kysymyksen: Mennäänkö omien kirjoitusten pyhyydessä ja koskemattomuudeessa aivan liian pitkälle, jos niitä koskevista pienistä moderoinneista aletaan valittamaan sivutolkulla. Kannattasko ottaa vähän iisimmim. Etenkin, kun mitään varoituksia ja banneja ei oo kaiketi annettu.Heitän vaan ilmoille kysymyksen: Mennäänkö moderoinnissa aivan liian pitkälle, jos yhdestä yksittäisestä sanasta aletaan nakkaamaan varoituksia ja banneja? Olkoonkin kyse halventavasta sanasta tai jopa kirosanasta, niin asiayhteys pitäisi varmaan ottaa huomioon. Tuskin kukaan paheksuu mieltään äpärä-sanan käytöstä ja jos pahoittaa, niin olisiko syy ehkä kuitenkin mielensä pahoittaneen omassa päässä? Kannattaisko ottaa vähän iisimmin?
Mä kyllä ihan vilpittömästi luulen, että sä saat tässä erityiskohtelun. Sun suuhuun on laitettu jo vuosikaudet toinen toistaan kummallisempia näkemyksiä, joten se on muodostunut vakiintuneeksi tavaksi. Mitäpä siihen enää puuttumaan kun samoin on ollut jo vuosikausia.Eli kun asiaan ei puututa, niin selkeästi toisen suuhun saa laittaa mielipiteitä. Selvä - linja se on huonokin linja.
En kyllä tiedä miten tuo todellakaan eroaa männä vuosista, vai katkesiko kamelin selkä nyt..Mä kyllä ihan vilpittömästi luulen, että sä saat tässä erityiskohtelun. Sun suuhuun on laitettu jo vuosikaudet toinen toistaan kummallisempia näkemyksiä, joten se on muodostunut vakiintuneeksi tavaksi. Mitäpä siihen enää puuttumaan kun samoin on ollut jo vuosikausia.
Olenhan tuosta aiemmin tehnyt report-posteja ja muutenkin valittanut. Mutta kun ilmeisesti asiaa ei muuten huomata niin nyt sitten katkesi selkä.En kyllä tiedä miten tuo todellakaan eroaa männä vuosista, vai katkesiko kamelin selkä nyt..
Tsemiä silti. Etkä sä yksin ole..eiköhän pistetä tämän voorumin homokommareille edelleen kampoihin. :thumbup:Olenhan tuosta aiemmin tehnyt report-posteja ja muutenkin valittanut. Mutta kun ilmeisesti asiaa ei muuten huomata niin nyt sitten katkesi selkä.
Aivan, mutta kun asiaan ei ole puututtu aiempina vuosina siitä on muodostunut foorumin tapa. Vähän sama juttu kuin omituisten käytäntöjen vaalirahoituksessa.Olenhan tuosta aiemmin tehnyt report-posteja ja muutenkin valittanut. Mutta kun ilmeisesti asiaa ei muuten huomata niin nyt sitten katkesi selkä.
Hianoo.On muuten elämä helpottunut, kun ei ole puoleen vuoteen Report postit toimineet.
Helpotus! Luulin olevani ainoa, jolle Räsänen aiheuttaa ripulia.Ja kun kerran on tilaisuus, laitetaan vielä kaupanpäälle kertaluonteinen kaiken tyhjentävä Päivi Räsänen -kortti.