Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Mulla olisi nyt sellanen kysymys, että mikä mahtaa olla rangaistus siitä, että jatkaa keskustelua väärässä paikassa moderaattorin huomautusten jälkeenkin sitkeesti vaan?
Noomi Rapace! Kuuluuko tämä kysymys todellakin tälle osastolle?Mulla olisi nyt sellanen kysymys, että mikä mahtaa olla rangaistus siitä, että jatkaa keskustelua väärässä paikassa moderaattorin huomautusten jälkeenkin sitkeesti vaan?
Ihan hyvin. Joo.Noomi Rapace! Kuuluuko tämä kysymys todellakin tälle osastolle?
Haluatko mulle kenties rangaistusta?:doubtful:
Näinhän se menee. Riippuu pitkälti naamatauluista kelle voi heittää mitäkin juttua. Sitä oikeastaan tuolla tätä edeltävällä kommentilla ystävälleni Mosselle hain. Odotin tosin vieläkäin räväkämpää vastausta.Zaikku:
Tarvitseeko siitä muita rangaista? Niiden ehkä pitäisi ymmärtää ettei samanlaiset jutut ole kaikista kivoja. Kyllähän nuo naurattaa kun jotkut alput, howdyt ym jusbanit irvailevat toisilleen, mutta eipä tulisi mieleen alkaa latoa samanlaista juttua kenelle tahansa tai edes noillekaan, ellei saa positiivista vastakaikua sen kohteelta tai ole samassa piirissä. Ongelma tulee kai yleensä siinä kohtaa, kun härskimpään menoon tottuneet alkavat suuntaamaan sitä johonkin osapuoleen, joka kuitenkaan itse ei ole asemassa jossa voisi suunnata samanlaista heihin, joskopa sitä edes haluisi tehdä vaikka voisi.
Niin tai sulle, kun mun kirjoittelut nyt niin paljon sua vaivaa, että niitä pitää kommentoida joka käänteessä?Pitäisikö tolle Mosselle perustaa oma ketju, johon hän voisi kirjoitella eikä hänen tarvitsisi antaa kirjoitella muihin ketjuihin lain?
Tämä kysymys on moderaattoreille ja ylläpidolle.
Aakkosjärjestyksessä:Voisko moderaattorit paljastaa noi tämän toigin tagien laatijat?
Pistin ignoreen.Aakkosjärjestyksessä:
Aanrii
Aruba
FW08
haju
jaska
Lancer
Mehe Rienarsuo
Mosse
Otto Hokkanen
Sam
Sinäputki
Vellu
Zaikom
Ihan reipasta, seuraavaksi sitten kaikki muut paitsi modet.Pistin ignoreen.
Ei näköjään lähteny. :thumbfh:Paljastan, että olen joskus jostain syystä lisännyt tag:in
-edit-
En kyllä muista miksi.
EDIT: Otin pois.
HOX: varmaan siitä syystä, että -edit-
Onkohan vielä foorumisteja joilla en ole ignoressaMuista en tiedä, mutta minua ei ainakaan kiinnosta enää tipankaan vertaa kuunnella moista jatkuvaa kitinää aikuiselta mieheltä. Siinä vaiheessa voi alkaa kiinnostamaan jos tästä hommasta maksetaan palkkaa. Mutta talkoohommissa järki mukana. KIITOS!
Olet ensimmäinen ja luultavasti viimeinen forumisti ignorelistallani. Onnittelen.
Muista en tiedä, mutta minua ei ainakaan kiinnosta enää tipankaan vertaa kuunnella moista jatkuvaa kitinää aikuiselta mieheltä. Siinä vaiheessa voi alkaa kiinnostamaan jos tästä hommasta maksetaan palkkaa. Mutta talkoohommissa järki mukana. KIITOS!Kysymys moderaattoreille:
Saako moderaattorit paljastaa muille käyttäjille tietoa, joka heille ei muuten näkyisi.
Onko se hyvien tapojen mukaista toimintaa?
Aaah, ok! Minulta tämä on ainakin jäänyt huomaamatta.Toi nyt oli ihan asiallinen eikä edes aiempaan jarnaan liittyvä kysymys. Ja siihen on myös mun käsittääkseni selkeä vastaus. Koska noi tagit on harhautunut pahasti oikeasta käyttötarkotuksestaan ja niitä käytetään nykyään lähinnä "puskista huuteluun" niitten tekijöitä saa kysellä ja modet ne kysellessä paljastaa. Näin siksi jottei niitä vois käyttää nimettömänä huuteluun. Mun käsittääkseni se on ihan selkeä linjaus, mutta ilmeisesti siitä ois voinu selkeemminkin tiedottaa.
Mistä oot sellasen kuvan saanut, että häiritsee? Mielummin sitä kommentoi sellasia kirjoituksia, joissa on jotain johon tarttua kuin tuollaista yleistä pullamössöä.Niin tai sulle, kun mun kirjoittelut nyt niin paljon sua vaivaa, että niitä pitää kommentoida joka käänteessä?
Lisäsin tuon huomionkipeys -tagin.
Modet pistin jo aiemmin.Ihan reipasta, seuraavaksi sitten kaikki muut paitsi modet.
Aivan. Ja olin itsekin ko. keskusteluissa silloin mukana ja jonkinlainen periaatepäätös tehtiin, että voidaan kysyä modelta haluttaessa ketkä tagit ovat tehneet. Jossain vapaalla olevassa keskustelussa tuo käytiin lävitse. Siitä ei ole mielestäni erikseen tiedotettu.Munhan ei pitäny enää tänne kommentoida, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin.
Toi nyt oli ihan asiallinen eikä edes aiempaan jarnaan liittyvä kysymys. Ja siihen on myös mun käsittääkseni selkeä vastaus. Koska noi tagit on harhautunut pahasti oikeasta käyttötarkotuksestaan ja niitä käytetään nykyään lähinnä "puskista huuteluun" niitten tekijöitä saa kysellä ja modet ne kysellessä paljastaa. Näin siksi jottei niitä vois käyttää nimettömänä huuteluun. Mun käsittääkseni se on ihan selkeä linjaus, mutta ilmeisesti siitä ois voinu selkeemminkin tiedottaa.