Kysymyksiä ja kommentteja -ylivuotoputki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Mulla olisi nyt sellanen kysymys, että mikä mahtaa olla rangaistus siitä, että jatkaa keskustelua väärässä paikassa moderaattorin huomautusten jälkeenkin sitkeesti vaan?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla olisi nyt sellanen kysymys, että mikä mahtaa olla rangaistus siitä, että jatkaa keskustelua väärässä paikassa moderaattorin huomautusten jälkeenkin sitkeesti vaan?
Noomi Rapace! Kuuluuko tämä kysymys todellakin tälle osastolle?

Haluatko mulle kenties rangaistusta?:doubtful::(

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Noomi Rapace! Kuuluuko tämä kysymys todellakin tälle osastolle?

Haluatko mulle kenties rangaistusta?:doubtful::(
Ihan hyvin. Joo.

http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1669327&postcount=668 :wink:
Zaikku:
Tarvitseeko siitä muita rangaista? Niiden ehkä pitäisi ymmärtää ettei samanlaiset jutut ole kaikista kivoja. Kyllähän nuo naurattaa kun jotkut alput, howdyt ym jusbanit irvailevat toisilleen, mutta eipä tulisi mieleen alkaa latoa samanlaista juttua kenelle tahansa tai edes noillekaan, ellei saa positiivista vastakaikua sen kohteelta tai ole samassa piirissä. Ongelma tulee kai yleensä siinä kohtaa, kun härskimpään menoon tottuneet alkavat suuntaamaan sitä johonkin osapuoleen, joka kuitenkaan itse ei ole asemassa jossa voisi suunnata samanlaista heihin, joskopa sitä edes haluisi tehdä vaikka voisi.
Näinhän se menee. Riippuu pitkälti naamatauluista kelle voi heittää mitäkin juttua. Sitä oikeastaan tuolla tätä edeltävällä kommentilla ystävälleni Mosselle hain. Odotin tosin vieläkäin räväkämpää vastausta.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pitäisikö tolle Mosselle perustaa oma ketju, johon hän voisi kirjoitella eikä hänen tarvitsisi antaa kirjoitella muihin ketjuihin lain?

Tämä kysymys on moderaattoreille ja ylläpidolle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pitäisikö tolle Mosselle perustaa oma ketju, johon hän voisi kirjoitella eikä hänen tarvitsisi antaa kirjoitella muihin ketjuihin lain?

Tämä kysymys on moderaattoreille ja ylläpidolle.
Niin tai sulle, kun mun kirjoittelut nyt niin paljon sua vaivaa, että niitä pitää kommentoida joka käänteessä?

markoj

Custom User
Voisko moderaattorit paljastaa noi tämän toigin tagien laatijat?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kysymys moderaattoreille:
Saako moderaattorit paljastaa muille käyttäjille tietoa, joka heille ei muuten näkyisi.

Onko se hyvien tapojen mukaista toimintaa?

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Paljastan, että olen joskus jostain syystä lisännyt tag:in

-edit-

En kyllä muista miksi.

EDIT: Otin pois.
HOX: varmaan siitä syystä, että -edit-

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Muista en tiedä, mutta minua ei ainakaan kiinnosta enää tipankaan vertaa kuunnella moista jatkuvaa kitinää aikuiselta mieheltä. Siinä vaiheessa voi alkaa kiinnostamaan jos tästä hommasta maksetaan palkkaa. Mutta talkoohommissa järki mukana. KIITOS!

Olet ensimmäinen ja luultavasti viimeinen forumisti ignorelistallani. Onnittelen.
Onkohan vielä foorumisteja joilla en ole ignoressa :rolleyes:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kysymys moderaattoreille:
Saako moderaattorit paljastaa muille käyttäjille tietoa, joka heille ei muuten näkyisi.

Onko se hyvien tapojen mukaista toimintaa?
Muista en tiedä, mutta minua ei ainakaan kiinnosta enää tipankaan vertaa kuunnella moista jatkuvaa kitinää aikuiselta mieheltä. Siinä vaiheessa voi alkaa kiinnostamaan jos tästä hommasta maksetaan palkkaa. Mutta talkoohommissa järki mukana. KIITOS!

Olet ensimmäinen ja luultavasti viimeinen forumisti ignorelistallani. Onnittelen.

Edit: Komeasti sohelsin viestit väärään järjestykseen.

Ria

Jäässä
Munhan ei pitäny enää tänne kommentoida, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin.

Toi nyt oli ihan asiallinen eikä edes aiempaan jarnaan liittyvä kysymys. Ja siihen on myös mun käsittääkseni selkeä vastaus. Koska noi tagit on harhautunut pahasti oikeasta käyttötarkotuksestaan ja niitä käytetään nykyään lähinnä "puskista huuteluun" niitten tekijöitä saa kysellä ja modet ne kysellessä paljastaa. Näin siksi jottei niitä vois käyttää nimettömänä huuteluun. Mun käsittääkseni se on ihan selkeä linjaus, mutta ilmeisesti siitä ois voinu selkeemminkin tiedottaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Toi nyt oli ihan asiallinen eikä edes aiempaan jarnaan liittyvä kysymys. Ja siihen on myös mun käsittääkseni selkeä vastaus. Koska noi tagit on harhautunut pahasti oikeasta käyttötarkotuksestaan ja niitä käytetään nykyään lähinnä "puskista huuteluun" niitten tekijöitä saa kysellä ja modet ne kysellessä paljastaa. Näin siksi jottei niitä vois käyttää nimettömänä huuteluun. Mun käsittääkseni se on ihan selkeä linjaus, mutta ilmeisesti siitä ois voinu selkeemminkin tiedottaa.
Aaah, ok! Minulta tämä on ainakin jäänyt huomaamatta.

Mielestäni voisi tiedottaa selkeästikin, koska yleensä on tottunut että asioita, joita ei itse näe ei modejen toimesta paljasteta.

edit. Voisin muuten todeta, että sinällään hauskaa, että ei moderaattori voi antaa asiallisen vastauksen. Siinä missä moderaattori valittaa turhasta itkemisestä. Kertoo ehkä jostain jotain, en sano mistä ja mitä.

Tuo tosin lienee muutenkin turhaa, kun ei ne kuitenkaan näe kommenttejani.

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Niin tai sulle, kun mun kirjoittelut nyt niin paljon sua vaivaa, että niitä pitää kommentoida joka käänteessä?
Mistä oot sellasen kuvan saanut, että häiritsee? Mielummin sitä kommentoi sellasia kirjoituksia, joissa on jotain johon tarttua kuin tuollaista yleistä pullamössöä.

Lisäsin tuon huomionkipeys -tagin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Munhan ei pitäny enää tänne kommentoida, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin.

Toi nyt oli ihan asiallinen eikä edes aiempaan jarnaan liittyvä kysymys. J
a siihen on myös mun käsittääkseni selkeä vastaus. Koska noi tagit on harhautunut pahasti oikeasta käyttötarkotuksestaan ja niitä käytetään nykyään lähinnä "puskista huuteluun" niitten tekijöitä saa kysellä ja modet ne kysellessä paljastaa. Näin siksi jottei niitä vois käyttää nimettömänä huuteluun. Mun käsittääkseni se on ihan selkeä linjaus, mutta ilmeisesti siitä ois voinu selkeemminkin tiedottaa.
Aivan. Ja olin itsekin ko. keskusteluissa silloin mukana ja jonkinlainen periaatepäätös tehtiin, että voidaan kysyä modelta haluttaessa ketkä tagit ovat tehneet. Jossain vapaalla olevassa keskustelussa tuo käytiin lävitse. Siitä ei ole mielestäni erikseen tiedotettu.

Pyryf voisi miettiä oliko suhtaumistapa Jaskan uteluun oikea? Tuo hermostuminen + muu aiheeseen kuuluvat iggehuomautukset yms. eivät kuulu mielestäni modelle. Ja korostan sanaa mielestäni...saa olla eri mieltä, jos siltä tuntuu. Enkä mä tätä hirveän pahalla kirjoita, mutta antaapa olettaa ettei Jaskaa ja tämän "vaahtoamista" aiemmista asioista ymmärtäneitä välttämättä katsota modejen piirissä hyvällä. Jos muutenkaan...:D

Edellinen itsebannaus Pyryfiltä oli ihan aiheesta ja suoraselkäinen tapa toimia...jollei siis ollut muuta estettä tulla voorumille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.