Kysymyksiä ja kommentteja -ylivuotoputki

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jos jotain sellaista kielletään, joka on aikaisemmin ollut sallittua, se on linjan kiristämistä.
Ei vain selkeyttämistä. Aiemminkin henkilökohtaisuuksia on otettu pois - se milloin on vain riippunut moden päivän fiiliksestä. Tähän voisi tehdä selkeän linjauksen, jottei kohtelu olisi ihan tuurin varassa....

WebSlave

Trackman
Ei vain selkeyttämistä. Aiemminkin henkilökohtaisuuksia on otettu pois - se milloin on vain riippunut moden päivän fiiliksestä. Tähän voisi tehdä selkeän linjauksen, jottei kohtelu olisi ihan tuurin varassa....
Koska asia on noin lähellä sydäntäsi, niin sinulta varmaankin irtoaisi luonnos siitä, millainen tämä selkeä linjaus olisi. Eli millaiset tapaukset lasketaan henkilökohtaisuuksiin menoiksi ja minkälaiset vielä sallitaan ja menee hassutteluna tai muuna. Voit vaikka poimia viestejä tältä päivältä jotka eivät menisi seulasi läpi.

En lupaa, että linjauksesi otettaisiin käyttöön (tuskin otetaan), haluan vain nähdä millaisen linjan haluat. On helppo vaatia "selkeää", toinen asia on luoda "selkeä", kun erilaisista säännöistä puhutaan.

Viimeksi muokattu:

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
No mikä niissä Skyggen toikeissa oli niin hienoa, että surkuttelet niiden perään? Eiköhän ne olleet vähän provo- ja kiusantekomielessä tehtyjä?
Pointti ei ollut Skyggen toikit, vaan markoj:n toikit. Skygen toikit otin vain esimerkiksi, että markoj ei ole ainoa, joka on lukinnut toikkejaan/jonka toikkeja on lukittu.

markoj

Custom User
Pointti ei ollut Skyggen toikit, vaan markoj:n toikit. Skygen toikit otin vain esimerkiksi, että markoj ei ole ainoa, joka on lukinnut toikkejaan/jonka toikkeja on lukittu.
Itte mä niitä lukittin jo ennen marttyrointia. Marttyroinnin jälkeen sit loput. Avauspyyntöjä otetaan käsittelyyn saapumisjärjestyksessa, jos siellä jotain semmosta on mitä halutaan avattavan. Arvioitu käsittelyaika 1-107 päivää.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Itte mä niitä lukittin jo ennen marttyrointia. Marttyroinnin jälkeen sit loput. Avauspyyntöjä otetaan käsittelyyn saapumisjärjestyksessa, jos siellä jotain semmosta on mitä halutaan avattavan. Arvioitu käsittelyaika 1-107 päivää.
Tämä selvä. Oletan, että myös Skygge lukitsi toikkejaan omasta tahdostaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mites sut saa lukkoon?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Koska asia on noin lähellä sydäntäsi, niin sinulta varmaankin irtoaisi luonnos siitä, millainen tämä selkeä linjaus olisi. Eli millaiset tapaukset lasketaan henkilökohtaisuuksiin menoiksi ja minkälaiset vielä sallitaan ja menee hassutteluna tai muuna. Voit vaikka poimia viestejä tältä päivältä jotka eivät menisi seulasi läpi.

En lupaa, että linjauksesi otettaisiin käyttöön (tuskin otetaan), haluan vain nähdä millaisen linjan haluat. On helppo vaatia "selkeää", toinen asia on luoda "selkeä", kun erilaisista säännöistä puhutaan.
Sellainen vaikeus tässä on, että suurin osa hahmoista ottaa suurimman osan "henkilökohtaisuuksista" huumorilla tai ei vaan välitä niistä. Sellainen mistä jaska loukkaantuu, voi olla jollekin toiselle ihan ok settiä.

Jos yksi tyyppi on muita herkempi, niin miksi siitä pitää muita rangaista? Ei täällä foorumilla ole pakko olla, jos vanne kiristää liikaa nupin ympärillä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sellainen vaikeus tässä on, että suurin osa hahmoista ottaa suurimman osan "henkilökohtaisuuksista" huumorilla tai ei vaan välitä niistä. Sellainen mistä jaska loukkaantuu, voi olla jollekin toiselle ihan ok settiä.

Jos yksi tyyppi on muita herkempi, niin miksi siitä pitää muita rangaista? Ei täällä foorumilla ole pakko olla, jos vanne kiristää liikaa nupin ympärillä.
Naulan kantaan. Kaikilla meillähän on esimerkiksi vahvasti hallussa Jacquesin mielipiteet kaikkea pyöräilyyn liittyvää koskien, ei Jacquesilla ole mitään yksinoikeutta Jacquesin mielipiteisiin.

Sama koskee kaikkia muitakin elämän alueita ja hahmoja. Siis vapaalla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt

Kuten Webslavelle privassakin totesin, nyt ei tosiaankaan ole kyse vain minusta - melkoista koulukiusaamismeininkä vapaassa välillä on.

Melko outo näkökohta, että "Saa loukata, koska se ei jotakuta muuta häiritse". Vapaa on toki vapaa, mutta sielläkin järjenkäyttö on sallittua, valitettavasti se vain joltakuilta aina unohtuu.

Jotenkin mä olen kuvitellut vapaan paikaksi jossa harrastetaan hurttiakin huumoria - mutta hyvällä mielellä. Ilman että kukaan loukkaantuu. Mutta ilmeisesti se ei sinusta ole tavoiteltavaa.

Ja jottei modejen palstaa kokonaan tuhottaisi, jos vielä on jotain nillittämistä mun mielipiteistä, niin vastaa privana.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
... - melkoista koulukiusaamismeininkä vapaassa välillä on.
Juu oon kyllä samaa mieltä, että noihin vois joissakin tapauksissa ottaa tiukemman linjan. Mutta ei siten, että linjaus muuttuisi täysin varoittamatta ja satunnainen tyyppi pistettäisiin jäähylle sijaiskärsijänä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moon sitä mieltä jengi tällä forumilla on aika mulkkuja. Melkees yhtä suuria kuin minä ja jps.

Mangelo

Well-known member

Tarvitseeko siitä muita rangaista? Niiden ehkä pitäisi ymmärtää ettei samanlaiset jutut ole kaikista kivoja. Kyllähän nuo naurattaa kun jotkut alput, howdyt ym jusbanit irvailevat toisilleen, mutta eipä tulisi mieleen alkaa latoa samanlaista juttua kenelle tahansa tai edes noillekaan, ellei saa positiivista vastakaikua sen kohteelta tai ole samassa piirissä. Ongelma tulee kai yleensä siinä kohtaa, kun härskimpään menoon tottuneet alkavat suuntaamaan sitä johonkin osapuoleen, joka kuitenkaan itse ei ole asemassa jossa voisi suunnata samanlaista heihin, joskopa sitä edes haluisi tehdä vaikka voisi.

WebSlave

Trackman
Melko outo näkökohta, että "Saa loukata, koska se ei jotakuta muuta häiritse". Vapaa on toki vapaa, mutta sielläkin järjenkäyttö on sallittua, valitettavasti se vain joltakuilta aina unohtuu.

Jotenkin mä olen kuvitellut vapaan paikaksi jossa harrastetaan hurttiakin huumoria - mutta hyvällä mielellä. Ilman että kukaan loukkaantuu. Mutta ilmeisesti se ei sinusta ole tavoiteltavaa.
Se mitä Jacques sanoi oli että joku loukkaantuu jostain, mistä joku toinen ei loukkaannu. Sellaiseen on vähän vaikea laatia "selkeää linjaa".

Olen muuten sitä mieltä, että se tmoin kommentti joka kamelin selän katkaisi oli nimenomaan huumorilla heitetty eikä tarkoituksellinen loukkaus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.