Sellainen vaikeus tässä on, että suurin osa hahmoista ottaa suurimman osan "henkilökohtaisuuksista" huumorilla tai ei vaan välitä niistä. Sellainen mistä jaska loukkaantuu, voi olla jollekin toiselle ihan ok settiä.
Jos yksi tyyppi on muita herkempi, niin miksi siitä pitää muita rangaista? Ei täällä foorumilla ole pakko olla, jos vanne kiristää liikaa nupin ympärillä.
Kuten Webslavelle privassakin totesin, nyt ei tosiaankaan ole kyse vain minusta - melkoista koulukiusaamismeininkä vapaassa välillä on.
Melko outo näkökohta, että "Saa loukata, koska se ei jotakuta muuta häiritse". Vapaa on toki vapaa, mutta sielläkin järjenkäyttö on sallittua, valitettavasti se vain joltakuilta aina unohtuu.
Jotenkin mä olen kuvitellut vapaan paikaksi jossa harrastetaan hurttiakin huumoria - mutta hyvällä mielellä. Ilman että kukaan loukkaantuu. Mutta ilmeisesti se ei sinusta ole tavoiteltavaa.
Ja jottei modejen palstaa kokonaan tuhottaisi, jos vielä on jotain nillittämistä mun mielipiteistä, niin vastaa privana.