Piti sitten urvoin mode vastata tähänkin. Mitä aiot tehdä Revoltin viestien suhteen, jotka olette itse todenneet 'vääränlaisiksi'?Keskustelua häiritsee kyllä paljon enemmän vastaavanlaiset kommentit:
Puhalle muniin vai?
Piti sitten urvoin mode vastata tähänkin. Mitä aiot tehdä Revoltin viestien suhteen, jotka olette itse todenneet 'vääränlaisiksi'?Keskustelua häiritsee kyllä paljon enemmän vastaavanlaiset kommentit:
Soita KarpollePiti sitten urvoin mode vastata tähänkin. Mitä aiot tehdä Revoltin viestien suhteen, jotka olette itse todenneet 'vääränlaisiksi'?
Puhalle muniin vai?
Pistettiin jo viestiä Kim Jong Unille. Siellä on kohta sun ikkunan alla P-Korealainen jumppaporukka plakaatien kanssa esittämässä kuvaelmaa: "Heikki ajaa paalulta voittoon!"Soita Karpolle
Ajattelin tehdä kuten tuo Talvisota-elokuvasta tuttu näyttelijä avattaressasi ja pistää Kick Down pohjaan!Soita Karpolle
Kyllähän sellanen fiktiivinen näytelmä kelpaisi, mutta tuleeko itse forumin johtaja Kim tai hänen vartijoita paikalle että pitääkö varoa sanomasta tai arvostelemasta jotain kiellettyä?Pistettiin jo viestiä Kim Jong Unille. Siellä on kohta sun ikkunan alla P-Korealainen jumppaporukka plakaatien kanssa esittämässä kuvaelmaa: "Heikki ajaa paalulta voittoon!"
Nyt oikeesti. Et voi olla noin palikka. Näyttelet.Kävinpähän katsomassa. Ainoana pisti silmään nimeltämainitsemattoman nimimerkin itkemiset postauksista, joissa oli linkki ja muutama sananen linkin sisällöstä.
Onko vaikeaa? Tarvitsetteko apua tuon valvonnassa?7. Iltapäivälehtitason otsikot pitää sijoittaa F1-vapaaseen. F1-vapaan puolella chattailu on sallittua ja keskustelu muutenkin rennompaa.
8. Vältä pelkkää uutisten kopiointia toisesta mediasta ja pyri itse ottamaan kantaa uutisen merkityksestä. Vältä tekemästä uutta otsikkoa jokaiselle yksittäiselle uutiselle. Uutisia voi kerätä ja niistä voi keskustella F1-alueen ketjussa "F1-uutisia".
13. Lainaukset on sijoitettava quote-tagien sisään (työkalu quoteen löytyy vastausboxista) lukemisen helpottamiseksi ja viestissä on oltava linkki sivustolle, josta lainaus on otettu. Jos lainaus ei ole internetistä, riittää lähteen nimeäminen
Ihan sama sinänsä mulle, mutta ei kyllä ollut selitystä mitä linkkien takana on.
Niin. Siinähän on linkki juttuun, kantaa otettu ja linkki vie jonkun toimittajan tapaisen analyysiin Alonsosta. Pitäisikö joku merkkiraja iskeä, että monellako sanalla linkkaamiaan juttuja pitäisi kommentoida?Ai saakeli. Joku on nyt kyllä osunut täydellisesti naulan kantaan Alonson analysoinnissa. Tämä on todella hyvä kiteytys:
http://www.suomif1.com/2014/12/katsaus-fernando-alonso-ja-mahdoton-tehtava/
Mielipide, linkki juttuun ja voisi tuossa olla vaikka joku selventävä lause lisää, jotta millä tavoin Vettel pelaa tallia puolelleen. En jäähyn arvoisena suorituksena kyllä näe.Näin sitä Sebastian pelaa jo taitavasti tallia puolelleen: http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1417500807990.html
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä tuollaisella on merkitystä.
Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Vääränlaiset.
Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Mustat ja pyöreät. :doubtful:
Millä tavalla nämä vievät keskustelua topikin aiheesta eteenpäin?"Black round Pirelli"
Täällä parkumassa kun Kimi toikissa on läpän heittoa, hui kamala onko ihmisiltä nyt unohtunut kukkahatut päästä. On tuota samaa Alonso toikissa, mutta tietenkää et sitä huomioi, joten pidä nokkas kiinniTässä KIMI-toikista tuoreita kommentteja. Miten sä näet nämä asiakeskusteluna?
Millä tavalla nämä vievät keskustelua topikin aiheesta eteenpäin?
En mä ole hakemassa kellekään näistä, tai yllämainituista esimerkeistä mitään jäähyä tai bannia, mutta jos haluatte että KÄYDÄÄN ASIAKESKUSTELUA niin tällaiset joutaisi nopeasti roskikseen.
Ja jos ei aika, halu, kyvyt tms. riitä, niin pyytäkää apua.
Varikolta kantautuvien huhujen mukaan Fernando ei suostunut kehotuksista huolimatta poistumaan Ferrarin kaudenlopetuskaronkasta, joten varikkomiehistö otti asiat omiin käsiinsä:
Näin se on.. Ja Alonso pidetään tällä kertaa aisoissa ettei pääse pilaamaan vielä ensi kaudenkin autoa
Lähinnä minä ja Webslave "Alonsofaneina" vs modet vääntäny siitä että Alonsoa saa loata mutta sama Kimistä tuottaa bannit. Mutta tässä sen huomaa kun ollaan parkumassa "vääryyksistä" Kimi toikissa vaikka samaa esiintyy Alonson vastaavassa.Jos kato Mosse ei ole lukenut Alonso toikkia. Onks täällä heitelty Kimi ja Alonso fanien kesken paskaa viime viikot, kun vieläkin tästä jauhetaan?
Tässä on lähinnä puhuttu liian herkkää bannausta vastaan. Joten ei todellakaan pienestä läpän heitosta kuulu bannata, nythän se menee oikein, Alonsosta heitetään läppää ja myös Kimistä eikä kummastakaan bannata. Mosse voi kieriskellä henkisessä helvetissään kun ei tiiä mitä linkit sisältää ja Kimistä heitetään läppää.Eikö tämä lähinnä ole evidenssiä sen puolesta, että sinä ja Webslave olette väärässä, kun "asiattomasta menosta" Kimin toikissa joudutaan oikein erikseen valittamaan ja silti ei tule jäähyjä?