Kysymyksiä tönöilijöille

  • Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Tönäsempä tätä uudestaan ylös ja laitan vähän esimerkkejä siitä mitä on tullu piirreltyä. Huomasin, jotta scale toiminnosta on paljon iloa. :D
:idea: Nyt alkaa hiukan hahmottua, miten toi homma menee. Pitääpä kokeilla sitten kun alan isommin huvilaa piirrellä.
Pienten kokeilujen jälkeen alkoi scale -toiminnon käyttö sujua. Kiitos Rialle toiminnon bongaamisesta ja esitteleystä :ahem: :thumbup:! Pienehkön huvijahdin (siis huvijahtimittakaavassa pienehkön) ja pienen helikopterin olen väsäillyt nimenomaan tuota scale -toimintoa hyväksikäyttäen. Laitetaan nyt kuvansieppaukset niistä kun Riakin omistaan laittoi. Tietysti noiden perusteella pystyy sitten myöhemmin päättelemään, että mikä kilpatöistä on mun, mutta tuskin kukaan sitä sen takia äänestää (äänestämättä saattaa joku jättääkin, ehkä) että on nimenomaan mun tekemä.

 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Miten edistyy työt? Minä olen nyt yrittänyt kursia jotain kasaan, vaikka se inspiraatio jäi täysin saapumatta. Tulos oli ihan toisen tyyppinen kun alunperin oli deana piirtää.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tönö alkaa olla valmis. Vituttaa vaan tuo tontin koko, kun ei oikein jaksais mitään puita ruveta istuttelemaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ole tullut oikeastaan mitään lisäiltyä noiden kuvansieppausten postaamisen jälkeen. Olikos se niin, että puita ja vastaavia kasvijuttuja sai hakea varastosta valmiina? Jos saa niin vois ehkä huomenna tai ylihuomenna vielä viime hetkellä hiukan istutella.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Sai hakea kasveja valmiina. Minä tosin olen näillä näkymin tyytymässä omiin epämääräsiin tekeleisiini. Mutta mites sitten huomisen deadlinen jälkeen edetään? Minähän en pollia pysty tekemään (ja just tällä erää on turha edes sanoa, että rahalla saa).

Sitä minä olen itsekin manannu jo useempaan otteeseen, että minkä takia siitä tontista piti tehdä noin valtava, kun valtava tontti ei alkuunkaan edes kuulunu mun suunnitelmiin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Saa nyt sitten nähdä ehtiikö/viitsiikö puita istutella huomenna. Muuten on valmista.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Sellainen jutska tuli mieleen, että saako koota kuvan silleen, että ottaa kaksi kuvasieppausta samasta näkökulmasta? Toisen ääriviivoilla ja toisen ilman ja sitten kuvankäsittelyssä säätää toisen sieppauksen osittain läpinäkyväksi jolloin ne ääriviivat näkyvät hiukan mutta eivät niin vahvoina kuin pelkässä ääriviivallisessa näkymässä.

Ja toinen kysymys. Ymmärsikö kukaan mitä tuossa edellä kirjoitin?
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ei? Siihen jälkimmäiseen kysymykseen.

Mullakin on kuvat valmiina ja jotain sepustustakin, mutta ei tosiaan tietoa mitä nyt pitäs tehdä. Ajattelin ihan vaan yhtä kierrosta (kun niitä tönöjä on nyt vaan kolme) ja parin viikon äänestysaikaa, mutta muukin kelpaa jos joku vaan tekisi sen pollin.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Nojoo, taisin minä ymmärtää sen kysymyksen ja melkoselta kikkailultahan se kuulostaa. Kaipa se mulle silti sopii.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Ei? Siihen jälkimmäiseen kysymykseen.

Mullakin on kuvat valmiina ja jotain sepustustakin, mutta ei tosiaan tietoa mitä nyt pitäs tehdä. Ajattelin ihan vaan yhtä kierrosta (kun niitä tönöjä on nyt vaan kolme) ja parin viikon äänestysaikaa, mutta muukin kelpaa jos joku vaan tekisi sen pollin.
Joku ystävällinen mode hoitanee pollin teon aloittamaasi tönöilykilpailuketjuun.
Nojoo, taisin minä ymmärtää sen kysymyksen ja melkoselta kikkailultahan se kuulostaa. Kaipa se mulle silti sopii.
Siksi niin tein kun ilman ääriviivoja ei yhdet rappuset näy/erotu lainkaan rappusina vaan ikään kuin luiskana. Ääriviivojen kanssa puolestaan yhdet pienehköt toistuvat yksityiskohdat menevät niistä ääriviivoista tukkoon. Kun on ikäänkuin osittaisääriviivat niin homma on hallinnassa kummankin seikan osalta. Plus ääriviivaton näkymä on hiukan sellainen valju tms.

Aikaisemmin on muistaakseni ollut viisi kuvaa kilpailutyöstä. Samalla linjalla jatkettaneen?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Teitä aktiivisia tekijöitä on ollut sen verran vähän, että kaiketi niitä kuviakin voisi olla enämpi kuin viisi.

Luokkina svois olla erikseen ulkokuvat ja sisustus jne.
 
Ylös