Kysymys hahmolle Moe Szyslak / Ned Flanders

Pitäisikö jompikumpi Moen nickeistä bannata ikuisesti?

• Äänestäjiä yhteensä
    31
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kaksoisnikeillä äänestelyä on ymmärtääkseni harrastaneet muutkin tahot forumilla, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Paitsi, että Moe teki sen public -pollissa. WHAT AN ASSHOLE!

Johtopäätösten vetäminen ko. pollista ei kuulu tähän asiaan. Siitä saa solvata jos on aihetta.

Se, että Moe on selittänyt mobiiliongelmansa ja siihen ratkaisuna toisen, hyvin tiedossa olevan, nikin käytön, on mielestäni hyväksyttävää.

Hyväksyttävää ei ole killinilkkien illistely asialle. Menkää lapset vittuun.:thumbdown
Meheä peesaten. Meinasin jo avautua että ihme provoilua täällä taas, mutta nyt mun ei sitä tarvitsekaan tehdä - eikun :thumbfh:
Kuten jo sanoin, kysyin tätä asiaa, koska en tiennyt syytä. Ja mielipiteeni pollin asiaan voitte selvittää omasta vastauksestani tähän polliin. Ja sen vastaukseni laitoin vasta sitten kun syy selvisi minullekin.

Minusta on lapsellista salata vastausta tai haukkua epätietoisia ihan vaan sen takia että se vastaus on mainittu jossain näistä miljoonasta topicista..

Kun syy oli noinkin yksiselitteinen, niin miksei sitä vaan voinut sanoa suoraan? Jos esim. Sam syyttää minua provoilusta, niin ihan yhtälailla itsekin provoilit pimittämällä vastausta. :tongue:

Captain Howdy

Well-known member
3. Vuoden forumilainen valitaan voitettujen jarnojen määrällä. Jos tasan, ratkaisee postausmäärä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ihme saivartelua tämmönen. Mihin katosi päivät kun rönsyiltiin toikit piloille ja kakkosnikkejä oli enemmän kuin tulppaaneja hollannissa. Nyt marmatetaan pienimmistäkin asioista ja uudet hahmot luulee tietävänsä jostakin jotain.

Pallo suuhun ja tiukasti kiinni. Sit kunnon nyrkkipano. Sitä kaikki tarvis tällä hetkellä sanon mä.
Teukka vois tulla vetämään tänne jonkun Hirvi setin, mutta siitäkin varmaan tulis jotain bannia, kun jotkut ei tahdo lukea pimppi ja pippeli sanoista voimakkaampia ilmaisuja. Sekin otti sit hatkat ja nyt foorumin hauskin kirjoittaja on tiessään.
Tällä menolla ei mee kauaa ja mä seuraan perässä.
:D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Odotteln Moen kommenttia...tai Nedin... ihan kumman vaan.:D

Ja Lara alkaa näemmä oppimaan, saanut hyviä vaikutteita Meheltä. Niin sitä pitää.:thumbup: *POKS, POKS*

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ei ollu vitsi.
No lukutaidon opettelua suosittelen sinullekin sitten. :tongue:

Toistan edelleen: Mitä väärää on kysyä asioita, joista ei tiedä?

Pollin tuloksista voit edelleen myös sinä katsoa mitä mieltä minä olen siitä asiasta, ja havaita että olenpas samaa mieltä.. Ohhoh.. kuinkas nyt näin kävi..

Tässä on nyt vaan hahmot vetäneet ihan turhaan herneen nenään. Johtuuko se siitä, että polli ei ole yks yhteen toikin aiheen kanssa?

Huvittavinta on että ne hahmot jotka vetävät herneitä nenään turhasta, haukkuvat muita lapsellisiksi nillittäjiksi tjsp.. :D

Nikos

Kisaaja
Nyt voidaan kerääntyä yhteen rinkiin ja laitetaan yrtikäs rauhanpiippu kiertämään. :cool:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Ei nyt vedetä huumoriksi tätä! JUMALAUTA! Vakava asia on tämä! Ei voi vetää huumoriksi vakavaa asiaa. :mad_old:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.