Captain Howdy
Well-known member
1. Ei saa olla, jos ei oo tosissaan.
Kaksoisnikeillä äänestelyä on ymmärtääkseni harrastaneet muutkin tahot forumilla, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Paitsi, että Moe teki sen public -pollissa. WHAT AN ASSHOLE!
Johtopäätösten vetäminen ko. pollista ei kuulu tähän asiaan. Siitä saa solvata jos on aihetta.
Se, että Moe on selittänyt mobiiliongelmansa ja siihen ratkaisuna toisen, hyvin tiedossa olevan, nikin käytön, on mielestäni hyväksyttävää.
Hyväksyttävää ei ole killinilkkien illistely asialle. Menkää lapset vittuun.:thumbdown
Kuten jo sanoin, kysyin tätä asiaa, koska en tiennyt syytä. Ja mielipiteeni pollin asiaan voitte selvittää omasta vastauksestani tähän polliin. Ja sen vastaukseni laitoin vasta sitten kun syy selvisi minullekin.Meheä peesaten. Meinasin jo avautua että ihme provoilua täällä taas, mutta nyt mun ei sitä tarvitsekaan tehdä - eikun :thumbfh:
Ihme saivartelua tämmönen. Mihin katosi päivät kun rönsyiltiin toikit piloille ja kakkosnikkejä oli enemmän kuin tulppaaneja hollannissa. Nyt marmatetaan pienimmistäkin asioista ja uudet hahmot luulee tietävänsä jostakin jotain.
Pallo suuhun ja tiukasti kiinni. Sit kunnon nyrkkipano. Sitä kaikki tarvis tällä hetkellä sanon mä.
Teukka vois tulla vetämään tänne jonkun Hirvi setin, mutta siitäkin varmaan tulis jotain bannia, kun jotkut ei tahdo lukea pimppi ja pippeli sanoista voimakkaampia ilmaisuja. Sekin otti sit hatkat ja nyt foorumin hauskin kirjoittaja on tiessään.
Tällä menolla ei mee kauaa ja mä seuraan perässä.
:ahem:Tää on just sitä kieltä, mitä mä ymmärrän. Ja olihan siellä pimppi ja pippelikin, mutta loppuosa tekstistä meni kyllä ihan ohi.
Ei ollu vitsi.
Lartsalla paukkuu kohta viidet tonnit! :eek!:Ei ollu vitsi.
Vuoden aikana vai yhteensä koko forumuralla?Jos tasan, ratkaisee postausmäärä.
Mä luin että lartsalla paukkuu kohta immenkalvo.Lartsalla paukkuu kohta viidet tonnit! :eek!:
Ohho en huomannu ittekkään!!! :thumbup:Lartsalla paukkuu kohta viidet tonnit! :eek!:
No tuo nyt oli jo aika todella huonosti luettu.Mä luin että lartsalla paukkuu kohta immenkalvo.
Mut hei, samalla kertaa hei! *POKS, POKS*
No lukutaidon opettelua suosittelen sinullekin sitten. :tongue:Ei ollu vitsi.
Tulis vaan sanomista siitä, kiertääkö piippu vasta- vai myötäpäivään.Nyt voidaan kerääntyä yhteen rinkiin ja laitetaan yrtikäs rauhanpiippu kiertämään.
Tokkop. Kiertää se. Molempiin suuntiin ja YHTÄAIKAA!!!!Tulis vaan sanomista siitä, kiertääkö piippu vasta- vai myötäpäivään.
Eheeiii... kyllä rinki kiertää piippua, eikä piippu rinkiä.Tokkop. Kiertää se. Molempiin suuntiin ja YHTÄAIKAA!!!!