Kysymys hahmolle Moe Szyslak / Ned Flanders

Pitäisikö jompikumpi Moen nickeistä bannata ikuisesti?

• Äänestäjiä yhteensä
    31
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ace17

Acenteella
Etenkin pollissa, jonka tuloksia hän itse käyttää enemmistön (alle 30v foorumistit) mollaamiseen. :D
Tuo oli kieltämättä aika huvittava episodi. Etenkin kun Moe teki niitä johtopäätöksiään muutaman äänen eroilla, joista siis aika merkittävä rooli oli omilla nikeillään. :D

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kyllä minusta ehdottomasti saa ja pitää äänestää useammalla nikillä, jos on muita asiallisempi tyyppi!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kaksoisnikeillä äänestelyä on ymmärtääkseni harrastaneet muutkin tahot forumilla, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Paitsi, että Moe teki sen public -pollissa. WHAT AN ASSHOLE!

Johtopäätösten vetäminen ko. pollista ei kuulu tähän asiaan. Siitä saa solvata jos on aihetta.

Se, että Moe on selittänyt mobiiliongelmansa ja siihen ratkaisuna toisen, hyvin tiedossa olevan, nikin käytön, on mielestäni hyväksyttävää.

Hyväksyttävää ei ole killinilkkien illistely asialle. Menkää lapset vittuun.:thumbdown

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Meheä peesaten. Meinasin jo avautua että ihme provoilua täällä taas, mutta nyt mun ei sitä tarvitsekaan tehdä - eikun :thumbfh:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Jotkut täällä haluaa ymmärtää asian tahallaan väärin. Tässä oli kyseessä Moen provoilu ettei nuoret hänen mukaansa välitä mistään mitenkään, jonkun yhden pollin tuloksien perusteella. Ja ellei muiden mahdollisten kakkosnikkien ääniä lasketa (joita ei tiettävästi ole tuota "ned flandersia" lukuunottamatta) niin itseasiassa alle 30-vuotiaat ovat enemmän huolissaan ilmastonmuutoksesta kuin yli 30-vuotiaat ainakin tuon logiikan mukaan...

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Jotkut täällä haluaa ymmärtää asian tahallaan väärin. Tässä oli kyseessä Moen provoilu ettei nuoret hänen mukaansa välitä mistään mitenkään, jonkun yhden pollin tuloksien perusteella. Ja ellei muiden mahdollisten kakkosnikkien ääniä lasketa (joita ei tiettävästi ole tuota "ned flandersia" lukuunottamatta) niin itseasiassa alle 30-vuotiaat ovat enemmän huolissaan ilmastonmuutoksesta kuin yli 30-vuotiaat ainakin tuon logiikan mukaan...
Onko alle kolmekymppiset jostain huolissaan :eek::eek:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Eikö tätä kakkosnikkeilyä kohta ole pollattu jo tarpeeks. Se on sallittua (ilmeisesti jopa suotavaa ja suositeltavaa) muillekin, niin emmä keksi miksi yhdeltä se pitäis kieltää.

Itsehän olen kakkosnikkejä vastaan ihan yleisestikin, mutta koska enemmistö hyväksyy (koska asiallisiks tunnustetuilla kirjottajillakin on useita nikkejä, eikä niitä siks uskalleta kieltääkään), niin tulen toimeen tilanteen kanssa.
Sitäpaitsi Moe on muistaakseni ainoa, jolla oikeasti on SYY kakkosnikin käyttöön.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ihme saivartelua tämmönen. Mihin katosi päivät kun rönsyiltiin toikit piloille ja kakkosnikkejä oli enemmän kuin tulppaaneja hollannissa. Nyt marmatetaan pienimmistäkin asioista ja uudet hahmot luulee tietävänsä jostakin jotain.

Pallo suuhun ja tiukasti kiinni. Sit kunnon nyrkkipano. Sitä kaikki tarvis tällä hetkellä sanon mä.
Teukka vois tulla vetämään tänne jonkun Hirvi setin, mutta siitäkin varmaan tulis jotain bannia, kun jotkut ei tahdo lukea pimppi ja pippeli sanoista voimakkaampia ilmaisuja. Sekin otti sit hatkat ja nyt foorumin hauskin kirjoittaja on tiessään.
Tällä menolla ei mee kauaa ja mä seuraan perässä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.