Etenkin pollissa, jonka tuloksia hän itse käyttää enemmistön (alle 30v foorumistit) mollaamiseen.Kieltämättä ongelma ei kyllä mielestäni oikeuta polliin vastaamista molemmilla nikeillä. :nope:
Etenkin pollissa, jonka tuloksia hän itse käyttää enemmistön (alle 30v foorumistit) mollaamiseen.Kieltämättä ongelma ei kyllä mielestäni oikeuta polliin vastaamista molemmilla nikeillä. :nope:
Jännä, että vain Moella on tuo ongelma tai vain Moelle tuo on ongelma.Niin jotain, jotta luuri meni sekaisin kahdesta salasanasta.. Sitä ei kerrottu, että oliko se toinen salasana ykkösnikin, sähköpostin vai minkä
Tuo oli kieltämättä aika huvittava episodi. Etenkin kun Moe teki niitä johtopäätöksiään muutaman äänen eroilla, joista siis aika merkittävä rooli oli omilla nikeillään.Etenkin pollissa, jonka tuloksia hän itse käyttää enemmistön (alle 30v foorumistit) mollaamiseen.
Ongelma ilmenee vain niillä, joilla kivekset on jo laskeutuneet.Jännä, että vain Moella on tuo ongelma tai vain Moelle tuo on ongelma.
jep jepTuo oli kieltämättä aika huvittava episodi. Etenkin kun Moe teki niitä johtopäätöksiään muutaman äänen eroilla, joista siis aika merkittävä rooli oli omilla nikeillään.
Milläs mienasit yrttää?Kylla meilestäni yhdellä pitäisi pärjätä
Onko alle kolmekymppiset jostain huolissaanJotkut täällä haluaa ymmärtää asian tahallaan väärin. Tässä oli kyseessä Moen provoilu ettei nuoret hänen mukaansa välitä mistään mitenkään, jonkun yhden pollin tuloksien perusteella. Ja ellei muiden mahdollisten kakkosnikkien ääniä lasketa (joita ei tiettävästi ole tuota "ned flandersia" lukuunottamatta) niin itseasiassa alle 30-vuotiaat ovat enemmän huolissaan ilmastonmuutoksesta kuin yli 30-vuotiaat ainakin tuon logiikan mukaan...
Tää on just sitä kieltä, mitä mä ymmärrän. Ja olihan siellä pimppi ja pippelikin, mutta loppuosa tekstistä meni kyllä ihan ohi.Pallo suuhun ja tiukasti kiinni.