Kysymys moderaattoreille..

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sitten kun Väänänen on tosissaan perse auki, elikkä rahaton elikkä jos en ihan sanois notta brouk, se voipi kirjoittaa kirjan. "Näin ne tytöt vikittelee poikia private messageilla". :D
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Eli nyt, kun kerran olen työtön. Kiitos ideasta.

Myydään PM-viestejä. Hinta 2,00 EUR / viestiketju. Hintaan lisätään ALV 22%. Ilmoita kenen aloittaman viestiketjun ja mihin aikaan kirjoitetun haluat ostaa.

mailto:viestiketjut@anttivaananen.comviestiketjut@anttivaananen.com</a>
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tuohan on loistava idea - ainakin asiakkaan kannalta. :p Etämyynnissä on kahden viikon palautusaika, jos ostaja tulee katumapäälle. Myyjän tulee sitten palauttaa kauppahinta kuluineen.

Ennen myynnin aloittamista Antin pitäisi järjestää pieni tuote-esittely jokaisesta PM-ketjusta, koska muuten kuluttaja-asiamiehen toimisto tukehtuu valituksiin. Varmaankin jo riittäisi tieto kuka aloitti ketjun ja kenelle message oli. wink
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Se on hyvä tytöt ku nostitte asian esille, Anttiakin alkoi heti ne privat kiinnostaa! :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Paremman hinnan voisi tosin saada huutokauppaamalla PM-ketjuja. :D Jos joku haluaa salata omansa, hän tietenkin nostaa aina tarjousta ja kisa jatkuu ja Antin tilillä saldo kohenee! :p
 

markoj

Guest
Paljonko foorumin naiset ottas tuhmasta privaviestistä? Voisin tilata muutaman kokeeksi.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Ja mun provikka sun provikoista on 45%, sillä sä keikut tuolla meidän terassilla aivan lokkina nyt kyllä!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Nopeahuoli:
Ja mun provikka sun provikoista on 45%, sillä sä keikut tuolla meidän terassilla aivan lokkina nyt kyllä!
No, no. Eikö se ollut niin että sä nuijit sen päätöksen läpi ilman keskusteluja että: EUhun kuuluva erillinen tullivapaa-alue lasketaan ulkomaaksi.
 
Ylös