Kysymys ylläpidolle

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei ku se vaan heitti kaksimielisen kommentin ja sit ku huomas sen niin hädissään poisti ettei vaan kukaan sää hänestä sellaista kuvaa. :D

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jep PA sitten totesi jotain tyyliin "en oo mihinkään koskaan tökkinyt :D ".. tai jotain tuohon tyyliin.

Oisko muuten PA:lla tähän jotain sanottavaa? :p

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Taisin jatkaa edellä olleeseen kommenttiin, että Minä taas en allekirjoita tökkineeni. Poistin sen juuri siksi, että odotan Dominicin kommenttia poistamisesta. :D Ja se tuli!

No oikeasti varsinainen syy poistamiseen oli se, että huomasin Antin vastanneen alkuperäiseen kysymykseen ja odotin, että kohta tulee huomautus, että Ylläpidosta on muodostumassa toinen Vapaa. doubtful Huomasin, että minun kommenttini ei kuulunut ollenkaan Ylläpito-osastolle.

<small>[ 08-11-2002, 23:07: Message edited by: PohjanAkka ]</small>

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ja vain minä yksin voin tietää miten hirvittävää se onkaan. :mad: wink Tästä aiheesta ei liene kuitenkaan syytä keskustella tällä osastolla, koska ylläpito ei mahda asialle mitään! doubtful

<small>[ 09-11-2002, 08:26: Message edited by: PohjanAkka ]</small>

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
PohjanAkka:
Taisin jatkaa edellä olleeseen kommenttiin, että Minä taas en allekirjoita tökkineeni. Poistin sen juuri siksi, että odotan Dominicin kommenttia poistamisesta. :D Ja se tuli!

No oikeasti varsinainen syy poistamiseen oli se, että huomasin Antin vastanneen alkuperäiseen kysymykseen ja odotin, että kohta tulee huomautus, että Ylläpidosta on muodostumassa toinen Vapaa. doubtful Huomasin, että minun kommenttini ei kuulunut ollenkaan Ylläpito-osastolle.
Poistettaisiinko ylläpito-osasto, jos siitä tulisi toinen vapaa, niinkuin kävi kirppis-osastolle? doubtful doubtful

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Höh, nyt se kuva on useilta sivuilta poistettu, elämäntapa muuttuu ratkaisevasti kun ei kaikille kelvannut tuollainen pikanappi etusivulle!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Frank:
Höh, nyt se kuva on useilta sivuilta poistettu, elämäntapa muuttuu ratkaisevasti kun ei kaikille kelvannut tuollainen pikanappi etusivulle!
Onnistuuhan se vieläkin, tossa missä sulla lukee "» Hello, Frank [ log out ]" mene siitä vähän oikealle ja klikkaa sanaa Keskusteluforum, ni pääset etusivulle!
Ett silleen!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Frank:
No niin onnistuu, TAMPIO! Mutta se ei ole enää samanlaista, tietty huikeus on nyt poissa.
Ai sori - kato mä en ymmärtänyt että törpöt haluaa huikeutta elämäänsä!
Ett sillen!!!!!!!1