PekPoy
oik. yo.
30 vuoden päästä ratikat lentää ja ruoka syödään pillereinä ja kaikilla on antenni päässä joten.
Vai vieläkös siellä silloin korjailtiin niitä venäläisten tuolinheiton em-kisojen jälkiä?Onkohan ne millon Nizzaan ratikan pykänneet? Meinaan kun oli yhtä rakennustyömaata kadut vielä kuluvan vuoden heinäkuussakin.
Niin, aivan.Miksi Suomeen on noussut tällainen rakennuskulttuuri, että sössitään vähänkin erikoisemmat hankkeet, hinnat nousee rakentamisen aikana, tai rakennetaan muuten vain paskaa (esim. homekoulut)?
T3 ei tarkoittane tässä yhteydessä Terminator 3 -elokuvaa.Turun yliopistollisen keskussairaalan T3-uudisrakennustyömaan betonirakenteissa on tutkimustulosten mukaan laaja vakava lujuusongelma. Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin T3-projektijohtajan Timo Seppälän mukaan pelkkä rakenteiden korjaaminen ei riitä.
Sairaanhoitopiirin kiinteistöjaoston mukaan vialliset rakenteet on purettava välittömästi ja rakennettava uudelleen.
T3-työmaan perustus- ja betonikannen tukirakenteissa on vialliseksi osoittautunutta betonia yhteensä noin 3 000 kuutiota.
T3-sairaalan kansiurakan piti valmistua marraskuun 2017 loppuun mennessä. Tämän hetken arvion mukaan betonin laatuvirheestä aiheutuu noin 8–10 kuukauden viive. Sairaalan rakentaminen kansirakenteen päälle viivästyy saman verran.
Voi saatana. Päivittäin (työ) tulee tuosta "läpi" ajettua, kun rakentavat tuota Helsingintien päälle siis. Pieni ruuhka tuossa kohtaa siis jatkuu vielä pidempään, kuin alunperin oli kaavailtu.Niin, aivan.
Tyksin työmaan betonivalu tehtävä uudelleen – työmaa viivästyy 8–10 kuukaudella
T3 ei tarkoittane tässä yhteydessä Terminator 3 -elokuvaa.
Samaa ongelmaa ilmeisesti kuin oli Lapissa kesällä:
Rautatiesillan valu epäonnistui Kemijärvellä – liki valmis silta hajotetaan
Siinä jo joutuskin olemaan pää todella syvällä perseessä että kertois epäonnistuneen rakennustyömaan edustalla kuinka tällaista on mahdotonta sattua.VR Trackin projekti-insinööriä Mari Piiraa tuo epäonnistuminen tietysti harmittaa. Hän ei kuitenkaan pidä mahdottomana, että tällaistakin sattuu.
Kävin kusemassa sinne valuun.Voi saatana. Päivittäin (työ) tulee tuosta "läpi" ajettua, kun rakentavat tuota Helsingintien päälle siis. Pieni ruuhka tuossa kohtaa siis jatkuu vielä pidempään, kuin alunperin oli kaavailtu.
Miten ihmeessä tollanen on ollut mahdollista edes. Oliko niillä "vastaava" nukkumassa vielä, kun niillä oli valuu tuossa. Ajoissa olivat kuitenkin jo tuossakin aloittaneet, kun täysi valaitus ja äksöni oli päällä jo 06:15. Vaikka taitaa olla yleistä tollaisissa isommissa valuissa, että ajoissa aloitetaan.
Kui?Kävin kusemassa sinne valuun.
Sillonhan sieltä olis sulannu betoniraudat. Nyt ne oli jäljellä :frank:Kävin kusemassa sinne valuun.
Länsimetron toimitusjohtajalle potkut
Länsimetron toimitusjohtaja Matti
Kokkinen on saanut potkut.
Länsimetron uudeksi toimutusjohtajaksi
nimitetään rakennusinsinööri Ville
Saksi. Hän aloittaa tehtävässään
välittömästi.
Hankkeen kokonaiskustannukset ovat
nousemassa 1 186 miljoonaan euroon.
Asiasta tiedotti Länsimetro Oy.
Eihän niitä tosiaan 4:eljää enempää ole.eikä yhtään Veikkausliigan mestaruutta.
Epäonnistumisen määrässä tämä ei ole edes samalla mitta-asteikolla olkiluoto kolmosen kanssa.Siinä kattavaa tarinaa metrotunaroinnista. Aika uskomaton saaga kaikkiaan. Jotenkin ajattelisi, että Gabonissakin osattaisiin paremmin.