JPP
as Quo as possible
pistetään nimi korvan taakseSuosittelen imgur.com
pistetään nimi korvan taakseSuosittelen imgur.com
Mites työkaverisi pojan isän työkaverin laivaprojekti noin muuten etenee?!Niin, siitä tuli ketjun aihepiirin laajentaminen mieleen kun työkaverin poika rakentaa tällaista:
...ja mulla sitten pälkähti päähän kysyä josko olisi tallessa runkokaarien ja muiden vaneriosien "kehykset" niin voisi niistä kehitellä suurennokset ja tehdä samanlaisen isompana.
Nyt olen sitten siinä pisteessä, että mallin vaneriosia varten on pahvimallit tehty.
Tulen noin 107% varmuudella kuvaamaan projektia sen edistyessä, joten eiköhän sitä kuvamateriaalia tännekin eksy.
Äidin.Mites työkaverisi pojan isän työkaverin laivaprojekti noin muuten etenee?!
No, on sentään alkoholijuomat vielä. Tosin väkevät, mutta kuitenkin. Eiks?Se oli sitä kultaista nuoruusaikaa kun perjantaina töistä ja / tai koulusta kotiintullessa oli ensimmäisenä hommana tarkastettava laivatoikista homman eteneminen.
Sitten yleensä seuraava työvaihe olikin tuupata mammaa kannikkaan ja seuraavaksi aloittaa juomaan mietoja alkoholijuomia. Ehkä myöhemmin yöllä tuupata vielä uudestaan.
Se se oli aikaa. Olispa vielä. Laivatoikki voimissaan.
Nimenomaan. Ei oo perjantaitkaan niin kuin ennen.Se oli sitä kultaista nuoruusaikaa kun perjantaina töistä ja / tai koulusta kotiintullessa oli ensimmäisenä hommana tarkastettava laivatoikista homman eteneminen.
Yleensä en saa juoda niitä.No, on sentään alkoholijuomat vielä. Tosin väkevät, mutta kuitenkin. Eiks?
Ainakin nopeammin.Olen myös tässä vuosien varrella pohtinut että helpommalla saisi kaupasta valmiin.
Niin, aivan.Ainakin nopeammin.