Länsimetro & Treen ratikka - Infraa kaupunkilaisille jämsäänien selkänahasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin maalaisena olen epätietoinen, mitä tuo Raide-Jokeri tarkoittaa? Mistä tuo sana tulee?
1305975831077

Tää vai?

Kiitos selityksistä. Enpäs osannut arvata, kun sanastossani 'jokeri' liittyy jääkiekkoon ja pelikortteihin. :o

Olga on tyhmä. Itsehän päättelin Raide-Jokerin merkityksen ihan tuosta vaan, ilman mitään pohjatietoja. Joukkoliikenteen kehämäinen runkolinja oli itse asiassa ensimmäinen asia, joka juolahti mieleeni.

Olga on tyhmä. Itsehän päättelin Raide-Jokerin merkityksen ihan tuosta vaan, ilman mitään pohjatietoja. Joukkoliikenteen kehämäinen runkolinja oli itse asiassa ensimmäinen asia, joka juolahti mieleeni.

Pitikö se nyt täällä julkisesti paljastaa. :dunno:

Kaikenmaailman huuhaa-projekteja sitä viritellään.

Yksityisautoilu kunniaan, me maksamme muidenkin kulkemisesta.

Kiitos selityksistä. Enpäs osannut arvata, kun sanastossani 'jokeri' liittyy jääkiekkoon ja pelikortteihin. :o

Mä kuvittelin että kyseessä jonkin sortin hovinarri joka hauskuttaa raideliikenteen asiakkaita kun Pendolino seisoo Kirkkonummen ja Turun välissä.

Pitihän se arvata. :P Noh pääseepi nauttimaan vielä hieman aikaa kun pääsee omenasta vartissa hesan hiton kamppiin ja stadin hiton steissille.

Ei ole oikein osunut silmään lain mediasta, että mitä nämä länsimetron turvallisuuspuutteet ovat?

Junissa ei ole turvavöitä? Liukuportaat loppuvat äkisti kuin seinään? Käynti asemalle tapahtuu radan poikki? Joka puolella roikkuu satunnaisia sähköroikkia? Alas laiturille pääsee vain vuoristoratakyydillä? Junat ovat niin matalia, että yli 80-senttiset lyövät pääkoppansa karmiin?

Junissa ei ole turvavöitä? Liukuportaat loppuvat äkisti kuin seinään? Käynti asemalle tapahtuu radan poikki? Joka puolella roikkuu satunnaisia sähköroikkia? Alas laiturille pääsee vain vuoristoratakyydillä? Junat ovat niin matalia, että yli 80-senttiset lyövät pääkoppansa karmiin?

Eiku nuo oli Brandenburgin lentoasemalla.

Varmaan vaan tunnelin romahdusvaara. Eihän ykköstien tunneleissakaan muuta vikaa ollut.