Troy
Well-known member
Jos leivinuunin tuhkaluukusta tulee tuhkanporoja, se ei tarkoita että ne ovat niitä poroja, joilla on sorkat ja sarvet.
Viimeksi muokattu:
Itsekkin luulin hieman samalla tavalla, eli luulin että maailma/ihmiset oli luonnostaakin väriltään mustavalkoisia:dunno:Lapsena luulin,että ennen 50-lukua ei ollut värejä,koska leffat oli mustavalkoisia.
Radiossa kerrottiin muinoin, notta Jeesus sikisi, syntyi, kärsi ja kuoli. Eräs länsisuomalainen pikkupoika ei tajunnut mitä on sikiseminen. Ei myöskään yhdistänyt ko. sanaa sikiämiseen, ennen kun hieman varttui hän ja tuli tietoiseksi elämän synnystä.Onko toi ylipäätään edes sana? Sikiäminen...? Sikiseminen...? mmm.... MITTEE?!
Sikiäminenhän nimenomaan on tekemistä, mutta mulla voi olla sanastossa tässä nyt jotain paikallisvajausta, kun olen eri suunnalta lähtöisin.
Mä oletin Kärjenmäen olevan ulkomailla. Myöhemmin selvisi, ettei meidän kylän ja lähimmän kaupunginosan välillä kulkenutkaan valtakunnan rajaa....Ruotsi oli joen toisella puolella (Ei oltu torniojokilaaksossa).
Melkein kaikki ton on hoksannu. Samoin kun solipsistisen ajatuksen, että "mitä jos mitään muuta ei ookkaan olemassa kun minä ja mun ajatukset, IIK!!!"Tää ei oo oikeestaa luuloa vaan semmone hoksaus.
Kaveri oli saanu joululahjaksi karttapallon ja sitä sitten joskus välipäivinä kovasti tutkimme. Itse kattelin siitä Amerikan mantereiden ja Afrikan rannikoiden muotoja ja tuumasin jotenki, että "noi on varmaan joskus ollu yhdessä, kun ovat niin saman malliset". En tiedä oliko tuo täysin oma oivallus (70-luvun puoliväliä), vai olinko jostain kuullut sen suuntasta tietoa. Mutta arvatkaas nauroko kaverit mulle, että mukamas mantereet liikkus! Vittu sain kuulla siitä jos kuin kauan ja naureskelivat, että liikkuuks teidän talokin johonki. Kohta se on varmaan tuolla ojassa. :mad_old:
Itsehän luulin että raiskaaminen ja ruoskiminen on sama asia.Luulin että raiskaaminen ja rakasteleminen on sama asia.
Niin taisin muuten minäkin...Itsehän luulin että raiskaaminen ja ruoskiminen on sama asia.
Et ole ikinä ottanut huomioon mahdollisuutta että sulla oliskin vaan kaksi isovanhempaa eikä neljä?...on vaan yhdet isovanhemmat. Elikkä että kaikilla on vaan yksi mummo ja pappa. Niitä toisia kun en koskaan ole nähnytkään. Joskus vähän vanhempana tuli sitten tajuttua kavereiden jutuista, että niitä täytyis vissiin olla kaks kumpaakin. Tarkemmin ajateltuna ihan järkeenkäypää, että iskällä ja äiskällä on molemmilla iskä ja äiskä.
Tää ei oo oikeestaa luuloa vaan semmone hoksaus.
Kaveri oli saanu joululahjaksi karttapallon ja sitä sitten joskus välipäivinä kovasti tutkimme. Itse kattelin siitä Amerikan mantereiden ja Afrikan rannikoiden muotoja ja tuumasin jotenki, että "noi on varmaan joskus ollu yhdessä, kun ovat niin saman malliset". En tiedä oliko tuo täysin oma oivallus (70-luvun puoliväliä), vai olinko jostain kuullut sen suuntasta tietoa. Mutta arvatkaas nauroko kaverit mulle, että mukamas mantereet liikkus! Vittu sain kuulla siitä jos kuin kauan ja naureskelivat, että liikkuuks teidän talokin johonki. Kohta se on varmaan tuolla ojassa. :mad_old:
Mutta kuinka moni on huomannut, että kun Etelä-Amerikan siirtää Afrikan päälle ja kääntää yhdistelmän 90 astetta vastapäivään saadaan aikaiseksi hirmuliskon pää:Melkein kaikki ton on hoksannu. Samoin kun solipsistisen ajatuksen, että "mitä jos mitään muuta ei ookkaan olemassa kun minä ja mun ajatukset, IIK!!!"
Huomannut en ole. Vaatii jo vähintäänkin sitä KimiRäikkösluokan hahmotuskykyä, että pystyy havainnoimaan tämmöisiä seikkoja. Bravo.Mutta kuinka moni on huomannut, että kun Etelä-Amerikan siirtää Afrikan päälle ja kääntää yhdistelmän 90 astetta vastapäivään saadaan aikaiseksi hirmuliskon pää: