Puupää
Señor Member
Mistä ne nousi? Ruotsinsarjasta?Tiesittekö muuten sen, että Saaren Urheilijat (Parikkalasta) nousi pesiksen suomisarjaan.
Mistä ne nousi? Ruotsinsarjasta?Tiesittekö muuten sen, että Saaren Urheilijat (Parikkalasta) nousi pesiksen suomisarjaan.
Norjasta varmaan.Mistä ne nousi? Ruotsinsarjasta?
No nyt voi ehkä mennä paremmin, kun on mukana Kesälahden parhaat ja sit ovat viellä KiPan farmiseura.Kävihän siellä Kesälahden tiimikin pyörähtämässä pari vuotta sitten. Sai kokonaisen pisteen kauden aikana:ahem:
Kääntyikö?
Vähän myöhäinen vastaus mutta sanon, notta kääntyi.ITG sanoi:Ei osaa vielä sanoa. Aika näyttää.
No likolammesta tietty.Mistä ne nousi? Ruotsinsarjasta?
Poikkeuksellisen helppo tapaus. Kaikki tytöllinen juttu käy. Tietysti tapauskohtaisia eroja on, mutta kovin pieleen ei voi tuon ikäisten kanssa mennä. Toki perinteisten massamarkkinoitujen brändituotteiden tilalle voi miettiä jotain peliä, vaatetta (täytyy olla joku hyvä juttu, että iskee), pehmolelua... Isommalle sisarukselle voisi tarjota jotain koulun/eskarin alkuun liittyvää - hienoisten kehujen keraSanokaapas asiantuntijat, mikä olisi sopiva synttärilahja kolmevuotiaalle tytölle. Hänen kuusivuotiselle siskolleen pitäisi ilmeisesti antaa myös jotain, ettei tule paha mieli.
Olisiko Muumisissa muissa ajatusta. Sorry omat taivutukset. Olen vähän jumissa. Pää, sekä... no jaa...Sanokaapas asiantuntijat, mikä olisi sopiva synttärilahja kolmevuotiaalle tytölle. Hänen kuusivuotiselle siskolleen pitäisi ilmeisesti antaa myös jotain, ettei tule paha mieli.
Pyykkiä laitellessa mietin tuota myös. Jos vaan mahdollista, niin lahjaan voisi liittää jonkin tarinan, jolloin juttuun tulee lisää syvyyttä ja siitä tulee persoonallisempi. Olkoon vaikka muumimuki tai paita tai ihan mikä tahansa. Siihen vaan sopiva kertomus mukaan, niin on pieni ihminen pitkään ihastuksissaan - edelleen tapauskohtaisilla varauksilla huomioiden.Olisiko Muumisissa muissa ajatusta. Sorry omat taivutukset. Olen vähän jumissa. Pää, sekä... no jaa...
Siis Muumi mukit tytöille. Kolmevuotiaalle pikku Myy-muki + extraa synttäristä. Kortti, pieni kukkapuska jostain tärkeästä paikasta & karkkia jne.. Ja 6:uusi vuotiaalle Niiskuneiti-muki?
Kerro sitten tännekin mitä ostit. Mun kummityttö täyttää myös kohta 3v ja saa ihan kiitettävästi aikaa kulumaan siihen mitä hommaisi joulu- ja synttärilahjaksi. :doubtful:Kiitos lahjavinkeistä. Lähden kokeilemaan, miten saan ne toteutetuksi.
Viime kesänä vein mukeja, joista varsinaisen sankarin mukin heläytin
kappaleiksi kotona lähtiessäni. Sitten piti keksiä korvaava hätäratkaisu.
Ratkaisin 'ongelman' heräteostoin. Ensimmäiseksi törmäsin musiikkihyllyyn, josta osui näkyviin eri teemoilla olevia lastenlauluja 16 kappaletta/romppu. Teemoina olivat eläimet, omituiset otukset, unten maille jne. Joukossa paljon perinteisiäkin lastenlauluja. Ostin viiden rompun sarjan yhteiseksi. Siinä on kuunneltavaa ja lauleltavaa sankarille ja siskolle, kun kovin laulelevaisia ovat.Kerro sitten tännekin mitä ostit. Mun kummityttö täyttää myös kohta 3v ja saa ihan kiitettävästi aikaa kulumaan siihen mitä hommaisi joulu- ja synttärilahjaksi. :doubtful:
Maalari maalasi taloa,
sinistä ja punaista,
illan tullen sanoi hän,
nyt mä lähden tästä pelistä pois!
Haa, taitaa olla samaa sarjaa mitä itsekin on tullut osteltua. Mainio hinta/laatu -suhde niillä lätyillä :ahem:.Ratkaisin 'ongelman' heräteostoin. Ensimmäiseksi törmäsin musiikkihyllyyn, josta osui näkyviin eri teemoilla olevia lastenlauluja 16 kappaletta/romppu. Teemoina olivat eläimet, omituiset otukset, unten maille jne. Joukossa paljon perinteisiäkin lastenlauluja. Ostin viiden rompun sarjan yhteiseksi. Siinä on kuunneltavaa ja lauleltavaa sankarille ja siskolle, kun kovin laulelevaisia ovat.
Totta!Haa, taitaa olla samaa sarjaa mitä itsekin on tullut osteltua. Mainio hinta/laatu -suhde niillä lätyillä :ahem:.
Niinpä. Tyttö ja varsa olivat niin kaveria, että...Ui kun söpöt molemmat pienet.