Lapset

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Niin ne lapset kasvavat ja juniorillakin on jo omat menonsa; lähti tänään erään kaverinsa 18 -vuotissynttäreille. Omiin 18 -v synttäreihinsä on aikaa reilu vuosi.
Tässä kuva eräältä juhannukselta -90 luvulla lapin valoisassa ja tyynessä juhannusyössä.

Ei siitä niin kovin kauaa ole.
 

Paappa

Komia on aina komia
Liittynyt
18.1.2004
Viestit
367
Sijainti
Mustalampi
Taitaa olla meillä vauvarokko, :frown: oireet ainakin täsmäis; kolmen päivän kuume, sitten kuumeeton ja nyt nousi pikkunäppyjä. Tyttö ollu tosi itkuinen muutaman päivän mut nyt alkaa vähä piristymään.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Paappa sanoi:
Taitaa olla meillä vauvarokko, :frown: oireet ainakin täsmäis; kolmen päivän kuume, sitten kuumeeton ja nyt nousi pikkunäppyjä. Tyttö ollu tosi itkuinen muutaman päivän mut nyt alkaa vähä piristymään.
No ennemmin tai myöhemminhän tuo jokatapauksessa iskee.
 

Paappa

Komia on aina komia
Liittynyt
18.1.2004
Viestit
367
Sijainti
Mustalampi
OoPee sanoi:
No ennemmin tai myöhemminhän tuo jokatapauksessa iskee.
Niinpä, luultiin vaan ensin että hampaiden tekemisestä kuume johtuu mut näppylät varmisti taudin toiseksi.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Äiti pakasti muutaman rasian punaviinimarjoja ja kirjoitti ensimmäiseen rasiaan malliksi PUNAVIINIMARJA, josta poika mallia ottaen kirjoitti loppuihin rasion oman versionsa. Ensimmäisessä luki Punaviina ja lopuissa taisi olla Punamarja. :D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Niin kauan kun ei ole omia, niin lapset lähinnä vituttaa vaan...paitti ehkä siskon tyttö. Se ei vituta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Äiti pakasti muutaman rasian punaviinimarjoja ja kirjoitti ensimmäiseen rasiaan malliksi PUNAVIINIMARJA, josta poika mallia ottaen kirjoitti loppuihin rasion oman versionsa. Ensimmäisessä luki Punaviina ja lopuissa taisi olla Punamarja. :D
Ensimmäinen oli sitten iskän rasia! :D
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Mulla nykyisin voiton puolella tuo lasten kasvatus. Tyttö muutti jo omaan kämppään ja pojan kanssa kaiket illat kuunnellaan musiikkia ja rupatellaan. Kevarikortti kuumottaa kohta käsissä... Vielä muutama ajotunti sit pääsee ajelemaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Poika sitten otti ja lähti kävelemään 358 päivän iässä ilman tukea.
Siskonsa oppi tasan vuoden iässä (ryhtyi kävelemään synttäreillään), eli viikkoa myöhemmin.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Kuulemma tälläistä oli tuttavan tenava lauleskellut:
Oon nelivuotias, pippelinpuolikas, syön paljon keksiä, harrastan seksiä
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Niin kauan kun ei ole omia, niin lapset lähinnä vituttaa vaan...paitti ehkä siskon tyttö. Se ei vituta.
Mietipä kun saisit joskus oman pikku-Saatanan, joka kihertäisi pinnasängyssä jotenkin näin: GuuuHRLHLHRHLLT..GUUUUUU-HRLRLRLHLRLRLRLR!

Ei varmaan sekään vituttais! :ahem:
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kuulemma tälläistä oli tuttavan tenava lauleskellut:
Oon nelivuotias, pippelinpuolikas, syön paljon keksiä, harrastan seksiä
Oon satavuotias, just pääsin vankilast..

Tuollaisia nyt kuulee harva se päivä.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Viime kesänä Tallinnan päiväristeilyllä eräs edessä olevalla penkkirivillä istunut taapero tuijotteli mua koko matkan ajan, vaikka hänen kuului istua selin minuun. Yritti varmaan painostaa johonkin virheeseen.
 
Ylös