Lapset

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Balthazar sanoi:
Nuoremman tyttären koulussa oli tänään liikuntapäivä. Kun muut olivat menneet opettajan kanssa luistelemaan, tytär oli jäänyt kavereidensa kanssa liikuntasaliin tekemään pyramideja. Oli sitten tullut huipulta alas naamalleen. Leuka on nyt turvoksissa, mutta onneksi ei kuitenkaan todennäköisesti murtunut, näin kertoi lääkäri.
Ihan valvomatta siellä sitten olivat, vai?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17746
Sijainti
East of Eden
S.A sanoi:
Ihan valvomatta siellä sitten olivat, vai?
Ainahan siellä valvojia pitää olla vähintään yksi, mutt voi, voi, jos ei ole ollut. Siinä onkin rehtorilla selittelemistä, että miksi näin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
S.A sanoi:
Ihan valvomatta siellä sitten olivat, vai?
Näin oli päässyt käymään. Opettaja oli pyytänyt levittämään patjoja alle, muttei ollut jäänyt valvomaan tapahtuuko se. Eipä ollut tapahtunut.

Leuankärki on nyt kuin sillä pikkuhyypällä Olipa kerran ihminen-sarjasta, mutta hampaat ja leukaperät näyttäis olevan kunnossa. Täytyy viedä tyttö maanantaina röntgeniin, jos turvotus ei ala laskea. Nyt ei ainakaan mitään hätää ole.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4531
Sijainti
Kokkola
Omia lapsia ei vielä ole mutta pakko kertoa pari hyvää tuosta Hillary Clintonin Tahtonainen -kirjasta mitä se kertoo tyttärestään Chelseasta sen ollessa vielä pieni. Niitä lapsen kommentteja.. Kerran se oli raivoissaan Hillarylle tämän palatessa sorsastamasta kun Hillary "oli tappanut joltain sorsanpojalta äidin tai isän", sitten Billistä oli kerran sanonut myös pienenä että "Isi puhuu puhelimessa, juo kahvia ja kirjoittaa 'vuheita' " .
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
On tullut kuvattua tenavia vähän turhan harvoin viimeaikoina.
Mummit ja ukit tykkää saada kuitenkin pientä päivitystä kuvakokoelmiinsa silloin tällöin
ja ne penteleet on sen verran suulasta sakkia, että jos paperikuvat jää toimittamatta,
niin asia tulee kyllä selväksi sille joka ei ole hommiaan hoitanut.

Eilen tuli ryhdistäydyttyä ja napsittua muutama kymmenen kuvaa molemmista.

Tossa melkein päivälleen 2 vuoden välein syntyneet sisarukset poseeraushommissa :





.
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17746
Sijainti
East of Eden
Viime perjantaina koulun jälkeen kun juniori nukahti sohvalle niin koirahan meni siihen omalle paikalleen myös:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Juuri nyt on menossa isovanhempien aamu pikkulikan tarhassa. Se alkoi 7.30 musiikkiesityksellä, ja kohta loppuu. Sitten 8 aikaan on yhteinen aamupala.
Jännittävää kuulla, miten on mennyt.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Hyvinhän se meni.

Mulla on tyttären kanssa "teekutsut" meneillään täällä. (muoviastiasto, jonka sai joululahjaksi) On kaatanut mulle teetä kuppiin ja ryystää mun kanssa kun sekoitti lusikalla ensin sokerin ja maidon.

Teki jäynää taas tossa aiemmin, kun latasin pyykkikoneeseen pyykkiä, huomio herpaantui hetkeksi, kone pyöri, ja kun menin laittamaan pyykkiä kuivumaan huomasin tytön nakanneen sinne vaipan sekaan. Kivaa silppua mukana. :rolleyes: Kun sanoin, että voi että minkä teit, kuului vaan vahingoniloinen jäynänauru 1v 4kk pikkulikalta.

Välillä haluaa nukkua mun vieressä öisin, ja kun nukutan viereen, teeskentelen nukkuvaa, mutta kuitenkin kurkistan silmienraosta. Yleensä pieni vauvanpää ilmestyy eteeni tiukasti ja PITKÄÄN tuijottaen, että nukunko oikeesti. Siinä on pokassa pitelemistä kun toinen on sentin päässä varmistamassa asiaa. :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Mulla on tyttären kanssa "teekutsut" meneillään täällä. (muoviastiasto, jonka sai joululahjaksi) On kaatanut mulle teetä kuppiin ja ryystää mun kanssa kun sekoitti lusikalla ensin sokerin ja maidon.
Kuulostaa tutulta. Tuli aikoinaan juotua lukemattomat kerrat virtuaalikahvia ja -teetä sekä syötyä muovilautasilta mitä mielikuvituksellisempia pöperöitä :D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Kuulostaa tutulta. Tuli aikoinaan juotua lukemattomat kerrat virtuaalikahvia ja -teetä sekä syötyä muovilautasilta mitä mielikuvituksellisempia pöperöitä :D
Mä saan nykyisin Mesen kautta kutsuja saapua työhuoneeseen ottamaan pleikkarimatsi tyttäriä vastaan. Nykyisin pitää ajaa melko lailla tosissaan autopelejä, jotta pärjään niille. :eek!: :frown:

EyEtOy matseissa häviän nykyään aina. Paitti yhressä ikkunanpesu kisassa, mulla on niin iso ruho, jotta maha peittää koko ruudun. :D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
72 sanoi:
Hyvinhän se meni.


Välillä haluaa nukkua mun vieressä öisin, ja kun nukutan viereen, teeskentelen nukkuvaa, mutta kuitenkin kurkistan silmienraosta. Yleensä pieni vauvanpää ilmestyy eteeni tiukasti ja PITKÄÄN tuijottaen, että nukunko oikeesti. Siinä on pokassa pitelemistä kun toinen on sentin päässä varmistamassa asiaa. :thumbup:

Silloin kun mun piti nukuttaa tyttäriä, nukahdin lähes aina ennen heitä. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Miguel sanoi:
Mä saan nykyisin Mesen kautta kutsuja saapua työhuoneeseen ottamaan pleikkarimatsi tyttäriä vastaan. Nykyisin pitää ajaa melko lailla tosissaan autopelejä, jotta pärjään niille. :eek!: :frown:
Nintendo DS:n kanssa oon jo suosiolla luovuttanu. Ei oo enää mulla kauheesti tsäänssejä :eek:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Nintendo DS:n kanssa oon jo suosiolla luovuttanu. Ei oo enää mulla kauheesti tsäänssejä :eek:
Tässä kohdin vois olla ihan tyytyväinen, ettei vastustajina ole poikia. Niiltä saa turpaan jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Tai jos ei saa, niin sitten saa mustan silmän ja lopulta myös turpaan. :rolleyes:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Jostain syystä tyttö tekee mulle useinkin jäynää. Varsinkin aamukiireessä jemmaa mun esineitä kuten avaimia tms. usein ne löytyy sitten kengästä. Kerran kun ei ollut kiirettä, jemmas mun puhelimen, joka oli tietysti piippauksella. Ei ois paljon auttanut laittaa meiliä jollekin että soita. Löytyi sitten työntökärryn lavalta.

Tässä on tietysti mulle pikapalaverin paikka keskenäni, että mitäs olen niin huolimaton ja jätän lojumaan. En tiedä, miten siinä niin käy. Korjaan kyllä mielestäni esineet lapsen ulottumattomiin, mutta konstit on monet hälläkin. :D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
72 sanoi:
Jostain syystä tyttö tekee mulle useinkin jäynää. Varsinkin aamukiireessä jemmaa mun esineitä kuten avaimia tms. usein ne löytyy sitten kengästä. Kerran kun ei ollut kiirettä, jemmas mun puhelimen, joka oli tietysti piippauksella. Ei ois paljon auttanut laittaa meiliä jollekin että soita. Löytyi sitten työntökärryn lavalta.

Tässä on tietysti mulle pikapalaverin paikka keskenäni, että mitäs olen niin huolimaton ja jätän lojumaan. En tiedä, miten siinä niin käy. Korjaan kyllä mielestäni esineet lapsen ulottumattomiin, mutta konstit on monet hälläkin. :D

Eihän tuo tarkoita muuta kuin että sun täytyy nostaa elintasoa korkeammalle. :frank:
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
72 sanoi:
Välillä haluaa nukkua mun vieressä öisin, ja kun nukutan viereen, teeskentelen nukkuvaa, mutta kuitenkin kurkistan silmienraosta. Yleensä pieni vauvanpää ilmestyy eteeni tiukasti ja PITKÄÄN tuijottaen, että nukunko oikeesti. Siinä on pokassa pitelemistä kun toinen on sentin päässä varmistamassa asiaa. :thumbup:
Ihana! :D :thumbup:
 
Ylös