Captain Howdy
Well-known member
Meillä on toi sama kriisi melkein joka aamu.72 sanoi:Nyt on mulla tytön tarhaanmenokriisi, kohta alkaa.
Meillä on toi sama kriisi melkein joka aamu.72 sanoi:Nyt on mulla tytön tarhaanmenokriisi, kohta alkaa.
Ei ole katsottu tarpeelliseksi. Tosin rota virusta vastaan vois olla hyvä antaa tollaselle pienelle rokote, mutta olkoon nyt. Noista rokotteista ja varsinkin influenssarokotteista ollaan montaa mieltä ja me ollaan siinä uskossa että ne ei auta. Ainakin mitä meikäläiseen lykättiin intissä piikkiä niin eikös juuri sillon iskenyt influenssa, muuten ei oo pahemmin tullut sairasteltua. Vesirokko tulee sitten yleensä vasta päiväkoti tai kouluiässä ja se menee kyllä aika helpolla ohi.72 sanoi:-ootteko ottaneet lapsillenne rokotusohjelman ulkopuolella olevia rokotteita? Me ollaan otettu Rotavirusrokote Rotarix, ja sen tehoste, ja sit noi mainitsemani influenssajutut. Mietinnässä vesirokkorokote.
Täällä on Rotarix otettu. Muista ei muistaakseni ole ollut ainakaan vielä puhetta.72 sanoi:Tultiin just terkkarilta, siellä tuikattiin influenssarokotteen tehoste tytölle. Kuukausi sitten sai sen varsinaisen rokotteen.
-ootteko ottaneet lapsillenne rokotusohjelman ulkopuolella olevia rokotteita? Me ollaan otettu Rotavirusrokote Rotarix, ja sen tehoste, ja sit noi mainitsemani influenssajutut. Mietinnässä vesirokkorokote.
Älä nyt ainakaan ilman Aku Ankkoja sentään, sillä on suuri psykologinen merkitys.Moe Szyslak sanoi:On sitten Moe jr. ilman pleikkaria, tietokonetta ja akuankkoja loppuvuoden. Ei ole hoitanut kouluhommiaan tarpeeksi hyvin. Nytkin oli eilen englannin kokeet eikä kaveri edes tiennyt niistä -> ei ollut lukenut niihin lain.:nope: :thumbfh:
Ehkä nyt on aikaa vähän muistella, mitä on läksyksi tai koska on kokeet.
Siks just!Micael sanoi:Älä nyt ainakaan ilman Aku Ankkoja sentään, sillä on suuri psykologinen merkitys.
Toi Q näyttää.. tuota.. sehän näyttää.. vähän jännältä..Sammypiru sanoi:Maaliskuussa tulee 4 v. Harjotteli tossa kirjaimia ja sitten kävin itse poissa ja rupes ite kirjottamaan T:stä eteenpäin ja loput tossa ylhäällä. Kaikki siis kirjoitti ilman apua, mallina joku Herra Hakkaraisen Aakkoset
Perunalta, johon on pistetty hammastikku?Jacques sanoi:Toi Q näyttää.. tuota.. sehän näyttää.. vähän jännältä..
Hellyttäviä.Sammypiru sanoi:Maaliskuussa tulee 4 v. Harjotteli tossa kirjaimia ja sitten kävin itse poissa ja rupes ite kirjottamaan T:stä eteenpäin ja loput tossa ylhäällä. Kaikki siis kirjoitti ilman apua, mallina joku Herra Hakkaraisen Aakkoset
Moe Szyslak sanoi:Tekis mieli avautua vähän tosta juniorista, mutta olkoon.
Sehän se.Sammypiru sanoi:Pitääkö ottaa pois?
Sano muuten ku näki sun avataris "Pimpponi!"