Lapset

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Silkku sanoi:
Viihdyttiin tosi hyvin. Meidän pirpana oli juhlien kuopus, mutta seurasi juhlahumua sylistä silmä kovana... tuskin malttaa odottaa, että oppii itsekin konttaamaan saati sitten kävelemään. (ok, ryömiminenkin on vielä oppimatta, heh!) :)

Kakku oli vähän liiankin hyvää... :wink:

Kiitos itsellenne! Mukavaa kun olitte paikalla ja kiitos hienosta lahjasta, kovassa käytössä on! Tyttö täällä kävelee kovasti ja nyt meni tutkimaan äitinsä vanhaa satukirjaa ja huutelee tuolla äi-tiiiiii.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tänäänkös se Ellen tyttö täyttää vuoden? Onnea!
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
72 sanoi:
Tänäänkös se Ellen tyttö täyttää vuoden? Onnea!
Kiitos. Eilen juhlistettiin iltaa kera kummien. Tänään pidettiin muksukekkerit ja muutama tunti vierähti kaiken tahman siivoamiseen. Sankari itse piirsi uusilla kynillään nojatuolin selustaan.

(.. sama uudestaan ensi vuonna huokaa yksi väsynyt äippä, vaan ihanaa kun on elämäniloa talo täynnä.)
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Meidän lapsi (17v) ;) meni tänään jatkoon Talentissa korttitempuilla. Faijalle tuli hyvä fiilis vaikka se tiesi tuloksaen etukäteen.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
öö ruz sanoi:
Meidän lapsi (17v) ;) meni tänään jatkoon Talentissa korttitempuilla. Faijalle tuli hyvä fiilis vaikka se tiesi tuloksaen etukäteen.
En ole Talentia katsonut, mutta nyt oli sitten pakko tuolta Nelosen nettisivuilta vilkaista, millainen tapaus on hahmon öö ruz poika.

AIVAN IHANA!!! <3 :eek!:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Minka67 sanoi:
Onnea pikku-likalle oikein roppakaupalla täältä Kuopiosta!

Ps: Kuva olis kiva... :)
Se lähettämäni olikin suht tuore!
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Minka67 sanoi:
Kiitos ihanasta kuvasta! Nätti neiti on. Hurmaa vielä monta poikaa noilla silmillään :)
Se on toi monikko, mikä muuten tekee toimesta tehokkaan. Kusihousunörtit ja muut lapset huomio. Tulee hurmata silmillään, ei silmällään.
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Mehe Rienarsuo sanoi:
Se on toi monikko, mikä muuten tekee toimesta tehokkaan. Kusihousunörtit ja muut lapset huomio. Tulee hurmata silmillään, ei silmällään.
Molemmat silmät siinä tarvitaan :eek!: Ei yhdellä pärjää :yuck: :D
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Minka67 sanoi:
Molemmat silmät siinä tarvitaan :eek!: Ei yhdellä pärjää :yuck: :D
Juuri näin. Kaikkihan me ollaan joskus nähty kun joku Joni (nimi muutettu) yrittää hurmata ihan silmällään. Sössönsöö ja sanomista.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Pikkulikka kampaa mun hiuksia usein, ihanaa! Vie myös itse vaippansa roskiin.
Nyt on mulla tytön tarhaanmenokriisi, kohta alkaa.
 
Ylös