Omaa, isän vai Mirafiorin ikää?Itte naperona kävin kans käynnistämässä isän Mirafioria. Nytkähti eteenpäin ja sammui. Säikähdin ihan vitusti enkä kertonut kellekään.
Ikää en muista.
Omaa, isän vai Mirafiorin ikää?Itte naperona kävin kans käynnistämässä isän Mirafioria. Nytkähti eteenpäin ja sammui. Säikähdin ihan vitusti enkä kertonut kellekään.
Ikää en muista.
Mitään noita.Omaa, isän vai Mirafiorin ikää?
Varmasti hämmentävää sulle, mutta ihan yhtä varmasti itse oisit onnitellu tuon nykyisen puolison asemassa.Tytär tuli viikonloppuna harrastamansa lajin SM-kisoissa neljänneksi. Olen tytöistäni ylpeä, olisin toki ilman menestystäkin. Äsken huomasin, että exän nykyinen puoliso onnitteli tytärtä facebookissa. Onhan se tietysti huomaavaista ja hyvää käytöstä, mut jotenkin... vähän tuo hämmensi.
Näinpä. Eikä siinä mitään, oikein hyvä ja fiksu mies tuo tuntuu kaikin puolin olevan. Silti, vähän tuntui että tuli jo mun reviirille. Minkäpä sitä mies luonnolleen mahtaa.Varmasti hämmentävää sulle, mutta ihan yhtä varmasti itse oisit onnitellu tuon nykyisen puolison asemassa.
Nostetaanko yhdessä kanne että meiltä on varastettu ainakin 20-30 vuotta!!!Eihän tästä hemmetti ole ku muutama vuosi, kun mä noita samoja asioita mietin.
Kyllä olis syytä nostaa. Vaihdossa saadut harmaantuneet hiukset ja vanhentuneen ulkonäön voin antaa kyllä ilomielin takaisin.Nostetaanko yhdessä kanne että meiltä on varastettu ainakin 20-30 vuotta!!!
Miten niin sun reviirille?:doubtful:Näinpä. Eikä siinä mitään, oikein hyvä ja fiksu mies tuo tuntuu kaikin puolin olevan. Silti, vähän tuntui että tuli jo mun reviirille. Minkäpä sitä mies luonnolleen mahtaa.
Hyvä kysymys - exä kun on exä ja lapsia ei voi kieltää tapaamasta exän uutta/uusia.Miten niin sun reviirille?:doubtful:
Ellei halua olla täysi mäntti lastensakin silmissä.Hyvä kysymys - exä kun on exä ja lapsia ei voi kieltää tapaamasta exän uutta/uusia.
Oliko viestisi kirjoitettu ruotsiksi tai pirkkalaksi? Niinpä.En näköjään kyennyt välittämään sanomaani Mosselle ja Racer X:lle ymmärrettävässä muodossa.
Itse pidän hienona, että exän nykyinen on pojalle miehen ja myös isän mallina ja saa kokea oikean perhe-elämän eikä ole niin, että pojan isäpuoli kokee pojan jonain pahana kaupanpäällisenä naimakaupassa.En näköjään kyennyt välittämään sanomaani Mosselle ja Racer X:lle ymmärrettävässä muodossa. Mehe sen sijaan poimi tuosta olennaisen. Mulla ei oo mitään syytä epäillä exän puolison hienotunteisuutta myöskään minua kohtaan enkä ole järjestämässä mitään kohtausta. Omia hämmennyksiäni tuossa vain peilailin.