Albert Oil
Hippi ja juntti
Mili Kasurinen nousi just mun rankingkärkeen kategoriassa 'kakrut ja muut kersat'.
Olipas sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava tarina!Mili Kasurinen nousi just mun rankingkärkeen kategoriassa 'kakrut ja muut kersat'.
Roskaamiseen oli haluja puuttua. Mitä Kemijärven ongelmista joskus kuullut, niin helppoa on osa niistä siirtää just esimerkiksi Romaniemelle.Tyttö on fiksumpi kuin kasa forumisteja.
Vaikka osa onkin kuin 10-vuotiaita tyttöjä.Tyttö on fiksumpi kuin kasa forumisteja.
Oikein virkanaisprillitkin, näyttää pätevältä.Mili Kasurinen nousi just mun rankingkärkeen kategoriassa 'kakrut ja muut kersat'.
Ei ne ihan välttämättä muuta omiin nurkkiinsa. Tai ala opiskelemaan.Lapsilla tulee olemaan hienoa, kunhan pääsevät opiskelemaan tai muutoin muuttamaan omiin nurkkiinsa.
Niinpä. Ihan ilmiselvästi huijasit eli olet itse tuon "ystävättären lapset". Selittää myös osaltaan miksi juutuit reiserin pottaan.Kaveri tuossa kertoi ystävättärestään, joka elää elämäänsä täysin lastensa, 2- ja 5-vuotiaat, ehdoilla. Kaupassa ko. penskat saavat kaiken, mitä ikinä keksivät pyytää. Kyläilyltä pitää lähteä välittömästi, jos kakru edes puolella sanalla viittaa kotiinhaluamiseen. Kerran kuulemma muumi-muovilelua lähdettiin kotoa 10 kilometrin päästä vasiten hakemaan - eikä se sitten enää edes kiinnostanut. Lapset myös määrittelevät mm. lomaohjelman ja aikataulun. Juhlissa lapsille ensimmäisenä kasataan aimo lautasellinen ruokaa, josta tuonikäinen tietysti nakertaa ehkä puolikkaan lihapullan ja loput heitetään toki roskiin. Suu auki kertomuksiaan kuuntelin.
Ihanaa olla ihminen.
Paljonko otat "eräältä forumistilta" per kk?Jahka minulla on omia lapsia, ne eivät saa mitään. Oppikoot olemaan. Asua saavat 13 vuotiaiksi luonani, jos maksavat vuokraa.
Yllättäen en tajua. Tonnin.Paljonko otat "eräältä forumistilta" per kk?