kouvotsvoni
Banjottu
Eikös nämä tällaiset ilmoitukset kuulu Lätkiksen tarkoin rajattuun otsakkeeseen?
Ei oo tilannetta."Oma lapsi vs. muijan lapset" -tilanne päällä?
Tuttua uusioperheissä :thumbup:
Koita jaksaa.
No kuvitteletko tosiaan että olisin jotain niille ostanut?:doubtful:Helvettiäkö niiltä muijan lapsilta kyselemään mitä haluavat tuliaisiksi. Jokainen huolehtikoon omistaan!
a) utoJa mitä sitä aikuiselle työssäkävijälle pitäis vielä ostaa, kun elää ilmaiseksi kotona?
Kai mä ton a):n valitsen eli planeetan.a) Pluto
tai
o)Kahma koti
Eli auto? Lyhyellä tähtäimellä halvempi, mutta pidemmällä tähtäimellä kalliimpi vaihtoehto kuin oma asunto.Kai mä ton a):n valitsen eli planeetan.
Keitä? AJ:tä ja Mossea?Arvostan heitä. Paljon.
Kuka muu muka? Tai siis keitä, ilman cheekki-meininkiä.Keitä? AJ:tä ja Mossea?
Kieli poskessa? Tongue in CheekKuka muu muka? Tai siis keitä, ilman cheekki-meininkiä.
Lähinnä lapsejani tarkoitin tässä.Keitä? AJ:tä ja Mossea?
Onko AJ ja Mosse sun lapsia?Lähinnä lapsejani tarkoitin tässä.
Oho, Ilpikseltä lipsahti virhe.Lähinnä lapsejani tarkoitin tässä.
Eivät ainakaan vielä. Pitääpä tässä vielä tutkailla lakeja ja asetukseja adoption tiimoilta.Onko AJ ja Mosse sun lapsia?
Jaahas, josko rupeis pakkaamaan kamoja Raumal' muuttoa varten.Eivät ainakaan vielä. Pitääpä tässä vielä tutkailla lakeja ja asetukseja adoption tiimoilta.
Sinun pitää opettaa aikuiselle työssäkävijälle elämän realiteetteja alkamalla periä häneltä vuokraa silläkin uhalla, että siitä saattaisi seurata perheriita ja jopa akan lähteminen ovet paukkuen.No kuvitteletko tosiaan että olisin jotain niille ostanut?:doubtful:
Niillä on oma isä, hoitakoon oma munavelkansa. Ja mitä sitä aikuiselle työssäkävijälle pitäis vielä ostaa, kun elää ilmaiseksi kotona? Eiköhän siinä ole mun sponsorointia ihan tarpeeksi!