Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Michael Jackson.
Michael Jackson.
Niin on kuin ilmetty isänsä
No kyllähän tuo vekara on about 107 kertaa isäänsä söpömpi.Niin on kuin ilmetty isänsä
Iloinen napero! Söde veitikka.
En vain viitsinyt sanoa sitä ääneenNo kyllähän tuo vekara on about 107 kertaa isäänsä söpömpi.
http://www.iltalehti.fi/perhe/2013090417451141_pr.shtmlLapset ovat tunnetusti mestarillisia aikuisten puheiden toistajia. Tästä kyvystä saatiin joulun alla hyvä esimerkki eräässä suomalaisessa päiväkodissa.
- Lapset söivät joulukuussa riisipuuroa. Puuron syönnin jälkeen eräs poika taputteli tyytyväisenä vatsaansa ja tokaisi "vielä kun saisi p*llua".
Vanha juttu. Olin tuo poika jo 1984.Vanha juttu. Kuulin tuon ensimmäisen kerran 2006, foorumille kirjoitin saman varmaan 2008.
Matkivat kovasti....Eilen jo kapusi sitten itse istumaan. Eihän tuota mikään kohta pidättele.
Vielähän tuo huojuu ja kaatuu istualtaan. Senkin kait oppinut minua katsomalla.Matkivat kovasti....
Aina jotain uutta. Hyvä niin. :thumbup:Eilen jo kapusi sitten itse istumaan. Eihän tuota mikään kohta pidättele.
*tykkää*Vielähän tuo huojuu ja kaatuu istualtaan. Senkin kait oppinut minua katsomalla.