Örfil
Guest
Onko sun junnukin jo noin vanha. Hitto, me ollaan jounes vanhojaLapsi oli tänään hyödyksi. Pakotin sen katolle kolaamaan lumia lautasantennin edestä pois että telkka näkyy.
Onko sun junnukin jo noin vanha. Hitto, me ollaan jounes vanhojaLapsi oli tänään hyödyksi. Pakotin sen katolle kolaamaan lumia lautasantennin edestä pois että telkka näkyy.
Lapsien aivopeseminen on aina yhtä lystikästä. Mun lapset tulee uskomaan että Kimi Räikkönen on jumala ja natsit voitti toisen maailmansodan.Lappeenrannassa tuli käytyä kummitytön perheen luona. TV oli auki ja joku jääkiekkopätkä näkyi, samalla 2-vuotias tyttönen alkoi huutamaan hurjana "SaiPa, SaiPaa" ja taputtamaan samalla. Hyvin on opetettu, käynyt jo parissa matsissa katsomassa.
Rahaa ja rakkautta.Ehdottakaapas synttärilahjaa 19-vuotiaalle tyttärelle. Äkkiä, nyt on kiire! Bussi lähtee 10 min kuluttua.
Molemmat on jo laitettu tilille. Muuta?Rahaa ja rakkautta.
Kukkia ja sukkia.Molemmat on jo laitettu tilille. Muuta?
Kiitos! Kukat siis, ja ehkä sukat.Kukkia ja sukkia.
Meikäläisen puhelinnumero?Molemmat on jo laitettu tilille. Muuta?
En ehtinyt lukea enää tätä. Moikka!Meikäläisen puhelinnumero?
Ihan oon samaa miettiny.PyryF ois oikea unelmavävy.
Tiedoksi: lapsia ei voi aivopestä. Niistä tulee ihan omia yksilöitänsä omine mielipiteinensä.Lapsien aivopeseminen on aina yhtä lystikästä. Mun lapset tulee uskomaan että Kimi Räikkönen on jumala ja natsit voitti toisen maailmansodan.
Mistäs sen tietää vaikka jossain menisikin pikku-Alppu.Jos mulla olis lapsi, se ei söis ikinä karkkia, ei olis rasisti, opiskelis presidentiksi saakka ja olis maailman paras ihminen!