En tiedä, mutta sopii pojalle, toisin kun mulle aikoinaan.Sellainen tuli vaan mieleen, että on se hirveetä kun nykyään lapsetkin laitetaan armeijaan. Kuten Antsalla.
Mihin tämä maailman militarisoituminen on menossa
Mä tein noin. Talvella 2200, keväällä 2300. Jotkut ähelsi puoli kilometriä pidemmälle ja jäivät kuntsarittaVetäisi talvella tahallaan huonon tuloksen että saisi kuntsarin seuraavasta testistä?
Uintihommasta en meillä muista moisia kenenkään saaneeni. Yllätyin kesäleirillä, kun ryhmästäni puolet oli uimataidottomia :thumbfh: Ja koko poppoo vielä asusti Järvi-Suomessa :nope:Eikös se kannattaisi olla "uimataidoton" armeijaan mennessä ja oppia siellä uimaan, niin sais enämpi kuntoisuuskuntsareita? Uisi vielä sen verran että saisi pronssisen uimamerkin eli ns. Löylynheittäjän-merkin.
Joo, me ainakin oltiin vain kertaalleen uimassa.Uintihommasta en meillä muista moisia kenenkään saaneeni.
Eipä uitu meilläkään. Vähän ols, vesi ollut viileää siihen -86 talvella.Meillä ei intissä uitu kertaakaan. Enpä ois kyllä osannutk'.
Sissit joutuivat uimaan joka aamu kesäisin. Hyvin herätti Immalanjärvi!Meillä ei intissä uitu kertaakaan. Enpä ois kyllä osannutk'.
Miksi laittaa kun sieltä voi päästä jo kolmantena aamuna veks, saatesanoilla "ahdistaa tää ihmismäärä". Tai selittää astmasta/kipeästä polvesta.Sellainen tuli vaan mieleen, että on se hirveetä kun nykyään lapsetkin laitetaan armeijaan.
Meinasin kirjoittaa et kaduttaako päätös jättää menemättä mutta muistin et movetit... korjaan, suoritit sen uljaasti loppuun.En tiedä, mutta sopii pojalle, toisin kun mulle aikoinaan.
Uljaasti b2-luokan kuljetusmiehenä. Silloin jo prakaili jalat.Miksi laittaa kun sieltä voi päästä jo kolmantena aamuna veks, saatesanoilla "ahdistaa tää ihmismäärä". Tai selittää astmasta/kipeästä polvesta.
Meinasin kirjoittaa et kaduttaako päätös jättää menemättä mutta muistin et movetit... korjaan, suoritit sen uljaasti loppuun.
Harmi kun silloin ei vielä ollut kumpaakaan.Tai selittää astmasta/kipeästä polvesta.