Albert Oil
Hippi ja juntti
Paitsi jos menee sivariin vaikkapa F1-Forumin Paskin vitsi- topikkiin. Siellähän kuolee nauruun.
Puhuu mies, jonka herkkuliiniä on hernari!Mun kiusaksihan sitä.
Välistä on poistettu yksi viesti.Mitä että?
Juu. Onhan meillä 10 lasta vähemmän kuin teidän osoitteessa.Kuulostaa nyt kyllä ihan amatöörien puuhastelulta.
Kyllä noita haastavia tapauksia aikansa katsoo, mutta sääliksi käy yh-vanhempiaan :nope:Juu. Onhan meillä 10 lasta vähemmän kuin teidän osoitteessa.
Muut lapset eivät ole pahemmin ärsyttäneet tähän päivään mennessä, mutta tuo superfulladhd kyllä. Ennemmin vahtisin kymmentä normaalia lasta päiväkodilla kuin tuota yhtä.
Kapituliantti hyväksyi loma-anomuksen?Juhlat sitten Kimin kanssa Monzassa.
Jaajuu. Ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Loppusota oli jo. Muistaakseni niillä on muutto (tulipatteri muuttaa toiseen rakennukseen) silloin. Ens lauantaina ovat jakamassa soppaa vieraille, tai jotain. Vai onko kuleilla jo vala?Kapituliantti hyväksyi loma-anomuksen?
Rannikkoprikaatin sotilasvala ja -vakuutus saapumiserälle 2/2016
Aika: pe 12.8. klo 10.00– 14.00
Heinäkuussa 2016 Rannikkoprikaatiin palvelukseen saapuneiden alokkaiden sotilasvala ja -vakuutus on perjantaina 12.8.2016 Upinniemen varuskunnassa.
Päivän ohjelma
0700 Sotilaskoti ja lisämyyntipiste liikuntasalissa avaavat ovensa vieraille. Lisäksi elokuvasalissa näytetään esittelyvideoita puolustusvoimista.
0730 Varuskuntakirkko Merikappeli avaa ovensa vieraille
0920 Sotilasvakuutuksen antavat varusmiehet järjestäytyvät perinneaukiolla
0930 Vakuutuksen antaminen alkaa perinneaukiolla
0950 Sotilasvalan vannovat varusmiehet järjestyvät valakentälle
1000 Sotilasvala valakentällä alkaa
1045 Ohimarssi Upinniemen rantatiellä, marssisuunta Merikappelilta kasarmeille.
1110 Omaiset pääsevät kasarmeihin sisälle, kun aseet on lukittu telineisiin.
1115 Omaisten ja varusmiesten ruokailu järjestetään varusmiehen oman kasarmin tiloissa, pl. Meritiedustelukomppania, jonka ruokailu on ruokalassa
1115-1315 Tutustuminen kasarmitiloihin, koulutukseen ja varuskuntaan
1400 Tilaisuus päättyy
Puhe oli ensi kesästä. Olen kesän aikana sellaiset 420 tuntia katsonut kahta pentua. En suosittele kellekään.Minua kysyttiin lapsenvahdiksi. Sanoin, jotta salkullinen 500€ seteleitä niin sitten korkeintaan. Viestinvaihto loppui siihen, joten kait lapsi tulee salkun kanssa ajankohtana.