Olga
.
Monellakohan meillä ICE on puhelimessa. Minulla(kin) on.Lapsestani tuli polttomoottori eli Internal Combustion Engine (ICE) kännykän valikkoon.
Monellakohan meillä ICE on puhelimessa. Minulla(kin) on.Lapsestani tuli polttomoottori eli Internal Combustion Engine (ICE) kännykän valikkoon.
Monellakohan meillä ICE on puhelimessa. Minulla(kin) on.
Joo ja joo.Löytyy, mutta vähän turhahan tuo on, kun nimet koodin takana lukossa.
iPhonessa lukituskoodia laittaessa löytyy vaihtoehto hätäpuhelu, jonka yhteydessä on se ICE-kontaktin numero myös.Löytyy, mutta vähän turhahan tuo on, kun nimet koodin takana lukossa.
Kuten kirjoitin, iPhonessa kysyy pääsykoodia ja siellä alla on Hätätilanne, jota klikatessa pääsee soittamaan 112 ja siinä tilassa on taas *SOS-tiedot, jonka takaa löytyy se ICE-numero, johon voi soittaa siitä.Omassa puhelimessa on lukon ohessa vaihtoehto hätätapaus. Ilmeisesti silloin voi soittaa ainakin 112, mutta olisiko silloin myös ICE numero mahdollinen?
Onko siinä myös ennustusvalikko, joka kertoo, että vastaus tulee ennen kuin kysymys on kirjoitettu loppuun?Kuten kirjoitin, iPhonessa kysyy pääsykoodia ja siellä alla on Hätätilanne, jota klikatessa pääsee soittamaan 112 ja siinä tilassa on taas *SOS-tiedot, jonka takaa löytyy se ICE-numero, johon voi soittaa siitä.
Amatööri!Löytyy, mutta vähän turhahan tuo on, kun nimet koodin takana lukossa.
Juu, ei oikein ole jaksanut puhelinten näprääminen kiinnostaa. Toimiiko tuo myös windows-puhelimessa?Amatööri!
Ennustukset ovat turhia, koska aikaa ei ole.Onko siinä myös ennustusvalikko, joka kertoo, että vastaus tulee ennen kuin kysymys on kirjoitettu loppuun?
Totta Toisessa, mutta ei tässä.Ennustukset ovat turhia, koska aikaa ei ole.
Ainakin erillisiä appeja lukitusnäytön muokkaukseen on, joilla vähintään saa numeron näkyviin.Juu, ei oikein ole jaksanut puhelinten näprääminen kiinnostaa. Toimiiko tuo myös windows-puhelimessa?
Lukemisen arvoinen kirja?Tuosta tuli mieleen Jordan Petersonin 12 Rules for Life. Yksi säännöistä on, että älä anna lasten käyttäytyä niin, ettet pidä heistä. Auktoriteetti ei kahlitse lasten elämäniloa eikä tapa niiden älyä ja luovuutta. Päinvastoin.