AnttiL
Reittinörtti
Edelleen, se lähtöpaikka vaikuttaa.Vähän ihmettelen tätä EPn päällesylkemistä. Kyllä koko huihain miehistö on ulapalla ja Ottin sijoitus kertoo tarvittavan auton kilpailukyvystä Latvian teillä.
Edelleen, se lähtöpaikka vaikuttaa.Vähän ihmettelen tätä EPn päällesylkemistä. Kyllä koko huihain miehistö on ulapalla ja Ottin sijoitus kertoo tarvittavan auton kilpailukyvystä Latvian teillä.
Suurilta osin jäänyt kuitenkin 0,5-1 s/km. Tukumsin toisella vedolla onnistui paremmin.. Ilahduttavasti Emil Lindholm ajaa paljon parjatulla autollaan ihan "kivasti".
Niin siis Neuville ekana ja Tänak kolmantena tiellä, tässä rallissa se merkitsee paljon. Tänak on kuitenkin Evansia ihan reilusti edellä.Ei nyt räkiä tarvitse, mutta kun ottaa huomioon näiden jokaisen kuljettajan lähtöpaikan, niin pikkasen voi kyllä kysyä, että miksi ei kulje.
Eivät voi enää vaihtaa vanhoihin osiin koska on luokiteltu uusia. Hyacenterin ilmoittautumiset on jo suljettu.Hyndai vois lähteä heti HY ralliin hakemaan uutta tai vanhaa SetUppia.
Tämä Rally1-auto ei ole sopinut Evansin käteen missään kohtaa.Evansilla kyllä paha paikka. Ajoi pari vuotta Ogieria vastaan mestaruudesta ja ei todellakaan ollut kaukana voittaa. Kauteen -22 lähti lähtökohtaisesti Toyotan ykköstykkinä, mutta Kalle ajoi jo alkukaudesta jäljet selkään, eikä mies tunnu tuosta toipuneen. Nyt Kalle jäi sapatille ja paikka olisi ottaa mestaruus, mutta vauhdin puolesta ei siltä näytä. On kyllä pisteissä lähellä, mutta edesottamukset ralleissa tähän mennessä ei varsinaisesti tue Evansin mestaruutta. Vauhtia pitäisi jostain kaivaa. Kuitenkin Neuvillea vastaan nyt ajettava trio (Puola, Latvia, Jyskälä) menisi lähtökohtaisesti Evansille. Mutta ei vaan tunnu oikein löytyvän vauhtia. Tasaisuudellaan varmasti pysynee taistelussa mukana, mutta tuskin voittaa mestaruutta, jos ei nyt viisasten kiveä löydä jostain.
Oikeestiko palkkaisit Sesksin täydeksi kaudeksi Rally1-talliin? Kaveri oli Kanarialla 23. ihan ilman erityisempiä teknisiä huolia. Vähän pitäisi ensin ajaa MM-ralleja Rally2-kalustolla ja opetella pätkiä yms. Ensi kaudella Sesksin bravuurit Puola ja Latvia eivät edes kuulu MM-sarjaan.Vaikka aika helppo on veikata että Seskis ei montaa RC2 kisaa ennään aja.
Juurikin näin, vaikka onkin ajanut nyt nämä pari kisaa ihan helkkarin hienosti.Oikeestiko palkkaisit Sesksin täydeksi kaudeksi Rally1-talliin? Kaveri oli Kanarialla 23. ihan ilman erityisempiä teknisiä huolia. Vähän pitäisi ensin ajaa MM-ralleja Rally2-kalustolla ja opetella pätkiä yms. Ensi kaudella Sesksin bravuurit Puola ja Latvia eivät edes kuulu MM-sarjaan.
EM-sarjassa ajetaan eri renkailla. Sesks ajaa MRF:llä. Kuka on sillä rengasmerkillä pärjännyt?Oikeestiko palkkaisit Sesksin täydeksi kaudeksi Rally1-talliin? Kaveri oli Kanarialla 23. ihan ilman erityisempiä teknisiä huolia. Vähän pitäisi ensin ajaa MM-ralleja Rally2-kalustolla ja opetella pätkiä yms. Ensi kaudella Sesksin bravuurit Puola ja Latvia eivät edes kuulu MM-sarjaan.
Llarena voitti Euroopan mestaruuden. Joo, silloin oli vähemmän kilpailua, mutta kyllä se Sesksiä kovempaa pääsi assullaEM-sarjassa ajetaan eri renkailla. Sesks ajaa MRF:llä. Kuka on sillä rengasmerkillä pärjännyt?
Säädöt on laitettu eilisiltana huollossa jos jossain, aamulla ei ole huoltoaNyt näytti EPn ja muidenkin Hyndain meno paremmalta kuin eilen. Siellä on ehkä viime yönä päät savunneet säätö muutoksia miettiessä.
Jos tarkoitus olisi lähteä panostamaan vaikka 2-vuoden sopimukseen ja ottaa kuski ns. työn alle, niin ottaisin kyllä Sesksin ennen Katsutaa, Lappia, Sordoa, Mikkelseniä ja Munsteria.Oikeestiko palkkaisit Sesksin täydeksi kaudeksi Rally1-talliin? Kaveri oli Kanarialla 23. ihan ilman erityisempiä teknisiä huolia. Vähän pitäisi ensin ajaa MM-ralleja Rally2-kalustolla ja opetella pätkiä yms. Ensi kaudella Sesksin bravuurit Puola ja Latvia eivät edes kuulu MM-sarjaan.
Juu ei noita kolmikymppisiä kannatakaan enää kouluttaa. Mutta mites vaikka Solberg ja Pajari?Jos tarkoitus olisi lähteä panostamaan vaikka 2-vuoden sopimukseen ja ottaa kuski ns. työn alle, niin ottaisin kyllä Sesksin ennen Katsutaa, Lappia, Sordoa, Mikkelseniä ja Munsteria.
"Työn alle" malleja on tallien kannalta parempiakin, joten ei mitään järkeä sitoa toistaiseksi vain kahden kisan komeettaa millään pitkällä sopimuksella. Eri asia, jos puhuttaisiin Rovanperän tyylisestä lahjakkuudesta. Sitä hän ei ole. Ei lähelläkään ja näytötkin on vielä kovin ohuet.Jos tarkoitus olisi lähteä panostamaan vaikka 2-vuoden sopimukseen ja ottaa kuski ns. työn alle, niin ottaisin kyllä Sesksin ennen Katsutaa, Lappia, Sordoa, Mikkelseniä ja Munsteria.