Lauleletko, hyräiletkö?

Vesku

Maatalousneuvos
Aika vähän normaalioloissa, joskus pienessä sievässä tai vähän vahvemmassa ehkä jotain... "ääntelyä"...
Desibelimittarilla mitattu yli 120 dB...:rolleyes::nope::eek:
Ehkä autossa tai muuten yksin ollessa jotain hyräilyä.

Vaimohan treenailee lauluja harva se viikko.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En hyräile tai lauleskele. Se olisi karmeaa kuultavaa. Masennun ennemmin kuin masennan kuulijat.
Olet asian ytimessä. Kun ihmiset hyräilevät masentavan huonoilla äänillään, niin oma olo ei kohene, mutta keskiverto olo huononee ympärillä..Näin on onnellisempi kuin muut.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuskin uskotte forumhahmoni perusteella, että minä laulelen/hyräilen erittäin paljon. Kappalevalinta on usein sattumanvarainen, joku vaikkapa radiossa kuultu vain jää 'soimaan'.

Onko sinulla tapana lauleskella tai hyräillä kävellessäsi, puuhaillessasi?
Kotona laulelen tämän tästä, päästän myös muita varsin synteettisenoloisia ääniä kurkustani, jolloin koira pakenee sängyn alle.

Äsken laulelin juuri Yellow Submarinea:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIjZtgyPhS0

SamiJ

Well-known member
"Laulan" musiikin mukana kotona ja autolla ajaessani.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Oon ihan kevyesti huonoin tuntemani laulaja, mutta laulan silti joskus ääneenkin.
Karuahan se on, kun on nuottikorvaa just sen verran, että kuulee, että ei se mee lähellekään kohilleen. Ja huvittaa katsella ihmisten ilmeitä, kun pikku huppelissa vetää karaokea ja esittää että itse pitäis itseään hyvänä laulajana.

Trullinkaasu

Well-known member
Omasta mielestäni olen todella hyvä hyräilijä, mutta onneton laulaja, jonka lauluääni on kuin kynsillä raaputtaisi liitutaulua.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
On. Mulla on esim. hississä tapana rikkoa hiljaisuus ottamalla katsekontakti johonkin tuntemattomaan ja kajauttaa: "Imagine all the PEOPLE..."
:D:D

Sillon kun autoilin enämpi, niin yksin ajaessa tuli aina hoilattua musiikin mukana. Ja nykyisinkin hyräilen ja lauleskelen kotona yksinollessani. Joskus myös vahingossa muiden kuullen. Jos olen oikein hyvällä tuulella töissä, niin saatan epähuomiossa hyräillä luurit korvilla sielläkin.

Pobeda

Well-known member
Jossain sairaudessa hyräileminen voi olla jopa selviytymiskeino, kuten tuolla, "Minulla ehkä tuo ääntely on kaikkein häiritsevin. EN saa silmiä pysymään auki ellen koko ajan hyräile tai puhu. kun oikein yritän olla hiljaa koko pää alkaa nykimään." Saattaa sillä olla terveillekin samaa vaikutusta, paljon lievempänä tosin.

lapin kesä :eek: toi loiron versio on vähän... :eek: ...
Olipas outo versio, on siellä tutumpikin.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ittehän oon muistaakseni laulanau Karaokessa tasan kerran. Mentiin kahden kaverin kanssa kaljapäissämme lavalle, jokaisella oma mikrofoni ja vedettiin antaumuksella ja kovaäänisesti "Vanha holvikirkko". Kun biisi oli ohi, selvis, että kumpikaan mun frendeistä ei ollu tajunnu kääntää heille annettuja lisämikrofoneja päälle, mulla oli se varsinainen käytössä ollu mikki, joka tottakai oli jo valmiiksi päällä.... :eek::eek::eek:

"tota, ihan hyvinhän se meni" :frank:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ittehän oon muistaakseni laulanau Karaokessa tasan kerran. Mentiin kahden kaverin kanssa kaljapäissämme lavalle, jokaisella oma mikrofoni ja vedettiin antaumuksella ja kovaäänisesti "Vanha holvikirkko". Kun biisi oli ohi, selvis, että kumpikaan mun frendeistä ei ollu tajunnu kääntää heille annettuja lisämikrofoneja päälle, mulla oli se varsinainen käytössä ollu mikki, joka tottakai oli jo valmiiksi päällä.... :eek::eek::eek:

"tota, ihan hyvinhän se meni" :frank:
:thumbup: