Laulutaitosi-polli

Laulutaitoni on mielestäni

• Äänestäjiä yhteensä
    38

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Kun ei osaa, niin ei osaa. Tunnustan. Joitakin tangolauluja leikillä (hopeinen kuu, en tiedä oikeasti muita) joskus on imitoinut, kun on ollut sopivan möreä ääni muista kuin lahjoista johtuen, mutta noin muuten ei minkäänlaista.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Musiikki 8 (teoria 10, laulu 6), eli 6.

En omaa minkäänlaista sävelkorvaa ja aina ihmettelen kun jotkut tuskailevat miten joku laulaa 'väärin' :eek:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Pysyn nuotissa, joskin ääni ei taida miellyttää oikein ketään, mutta taitoahan tässä kysyttiin. Ja vibrato lähtee komeasti.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mullon liian tarkka korva väittääkseni olevani edes kohtuullinen laulaja. Mutta kyllä silläkin jotain keikkaa on vedetty.

WebSlave

Trackman
Kyllähän se kympiksi on laitettava, jos vertailukohtana on koko kansa. On minua parempiakin, varsinkin äänenmuodostuksen puolella (ovat usein saaneet enemmän koulutustakin) mutta puhtaus (eli sävelkorva) on jokseenkin virheetön. Onpa tuota tullut yli 30 vuotta harrastettuakin. ;)

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mä olen laulanut kuorossa vasta vuosikymmenen. Pysyn kyllä äänessä ja yleensä oikeassa vireessäkin, mutta lauluääni on persoonatonta, vaimeaa pihinää, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Siksi kasi.

Vesku

Maatalousneuvos
Vitosen luokkaa, jokunen sävel sinne päin...:eek:

Laitanpas yhden näytteen lauiluista, jossa lie sävelet- ja tahditkin- kohdillaan- 25 naisen esittämänä... Muutaman kerran livenäkin kuullut, omissa häissanikin...:frank:

Viimeksi muokattu: