Laulutaitosi-polli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Laulutaitoni on mielestäni

• Äänestäjiä yhteensä
    38
Kun ei osaa, niin ei osaa. Tunnustan. Joitakin tangolauluja leikillä (hopeinen kuu, en tiedä oikeasti muita) joskus on imitoinut, kun on ollut sopivan möreä ääni muista kuin lahjoista johtuen, mutta noin muuten ei minkäänlaista.

Musiikki 8 (teoria 10, laulu 6), eli 6.

En omaa minkäänlaista sävelkorvaa ja aina ihmettelen kun jotkut tuskailevat miten joku laulaa 'väärin' :o

Pysyn nuotissa, joskin ääni ei taida miellyttää oikein ketään, mutta taitoahan tässä kysyttiin. Ja vibrato lähtee komeasti.

Mullon liian tarkka korva väittääkseni olevani edes kohtuullinen laulaja. Mutta kyllä silläkin jotain keikkaa on vedetty.

Kyllähän se kympiksi on laitettava, jos vertailukohtana on koko kansa. On minua parempiakin, varsinkin äänenmuodostuksen puolella (ovat usein saaneet enemmän koulutustakin) mutta puhtaus (eli sävelkorva) on jokseenkin virheetön. Onpa tuota tullut yli 30 vuotta harrastettuakin. ;)

Mä olen laulanut kuorossa vasta vuosikymmenen. Pysyn kyllä äänessä ja yleensä oikeassa vireessäkin, mutta lauluääni on persoonatonta, vaimeaa pihinää, jota kukaan ei jaksa kuunnella. Siksi kasi.

Vitosen luokkaa, jokunen sävel sinne päin...:o

Laitanpas yhden näytteen lauiluista, jossa lie sävelet- ja tahditkin- kohdillaan- 25 naisen esittämänä... Muutaman kerran livenäkin kuullut, omissa häissanikin...:frank:

Viimeksi muokattu: