Jellinek
Banned
Le Mansin kuningas (8 voittoa)
Tom Kristensen
Tom Kristensen
Muutaman vuoden ajan F1-Fanatic on tehnyt nuo esittelyt. Peugeot on tunnettu F1-taustaisista kuskeistais aina Le Mansissa. (Parhaimmillaan pösöllä oli kahdeksan F1-taustaa omavaa kuskia ja noin oli kaudella 2008)F1 Fanaticillä varsin hyvä esittely kisaan osallistuvista (entisistä) F1-kuskeista. Mielenkiintoisesti kyllä Pösökin yhdeksästä kuskista peräti seitsemällä on F1-taustaa, kun Audilla on vain McNish.
Onhan se hienoa että kestävyysajojen ammattilainen on mukana kommentoimassa meille katsojille lähetyksissä mutta olisin mielummin nähnyt sinun ajavan kilpailussa.Jees, studiolla ollaan ja odotellaan illan lähetyksiä! Teiltä tulleet kysymykset ja palautteet olivat loistava apu pari vuotta sitten, kun olin mukana selostushommissa ensimmäisen ja toistaiseksi ainoan kerran, joten toivottavasti innokkaita riittää tälläkin kerralla! Kaikkiin riittävän helppoihin ja asiaan liittyviin kysymyksiin vastataan lähetyksissä...
Hainevät pitäisi kieltää kaikissa luokissa lajiin katsomatta. Todella rumia! :thumbdown2011:
908
2011:
R18
Ehdottomasti mieluummin olisin ajamassa, mutta kun se ei tänä vuonna toteutunut, niin mielelläni seuraan kisaa täältä studiolta! Toiseksi paras vaihtoehto siis... Ykkönen on tietenkin kohtuullisen selvä.Onhan se hienoa että kestävyysajojen ammattilainen on mukana kommentoimassa meille katsojille lähetyksissä mutta olisin mielummin nähnyt sinun ajavan kilpailussa.
Olisivat vaan pysyneet umpimallissa.Aston Martinin LMP1-projekti tälle vuodelle näyttää menneen reisille oikein urakalla. Päälle 20 sekuntia kärkiautoja perässä, jopa luokkaa alempien autojen perässä pysyminen tuottaa aikamoista tuskaa. Kellään heittää tarkempaa taustatietoa, miten näin on päässyt käymään? Projekti ilmeisesti käynnistynyt reilusti muita myöhemmin (liian myöhään)?
Se kai lähinnä, jonka vuoksi meni sitten Paul Ricardin "testi" (kisa) ja Le Mansin testipäivä reisille.Aston Martinin LMP1-projekti tälle vuodelle näyttää menneen reisille oikein urakalla. Päälle 20 sekuntia kärkiautoja perässä, jopa luokkaa alempien autojen perässä pysyminen tuottaa aikamoista tuskaa. Kellään heittää tarkempaa taustatietoa, miten näin on päässyt käymään? Projekti ilmeisesti käynnistynyt reilusti muita myöhemmin (liian myöhään)?
Ruma ämmävanina
AM on tainnut mainostaa tätä yritystään kolmen vuoden projektina, joten ihan just nyt ei ole tarkoituskaan olla voittovauhdissa. Homma on kuitenkin mennyt sinänsä ketuiksi, että "testikisoiksi" aiotut tapahtumat ovat peruuntuneet... AM:n viritelmä on Fyksfaneillekin mielenkiintoinen, sillä Wirthin/Manorin/Virginin tapaan kyseessä on täysin "digitaalinen" auto.Aston Martinin LMP1-projekti tälle vuodelle näyttää menneen reisille oikein urakalla.
Eli perse edellä puuhun täälläkin...:wall:AM:n viritelmä on Fyksfaneillekin mielenkiintoinen, että Wirthin/Manorin/Virginin tapaan kyseessä on täysin "digitaalinen" auto,