Le Mans 24h 2014

FrubbeF1

Well-known member
Liittynyt
11.10.2011
Viestit
240
Meni multa ohi, mitäpä jutteli?
Puhui jotain tuosta taistelusta Aston Martinin kanssa. Oli siinä kohtaa niin kova toi taustamelu että haastis meni multa aivan ohi. Toivottavasti joku sai selvää.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Mäkin tein tässä alku kisan
aikana Le Mans kisaan sopivaa iltapalaa eli tein Ranskalaisen sipulikeiton.
Itse laitoin nyt tuliset siivet uuniin. Viime yönä paistoin tähän aikaan pihvejä...
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Jaa, meinaat valvoa ihan koko kisan? Itse yritin sitä viime vuonna kun huomasin että olin jo hyvässä vauhdissa, mutta lopulta uni voitti -> menetin kisan lopun. Luulenpa että yritän hieman fiksumpaa taktiikkaa tänä vuonna, eli torkut tai parit sopivassa kohtaa.
Kännykässä herätys kisan vikoja tunteja varten, siltä varalta että uni pääsee yllättämään. Jos yli 20h selviän ilman unta, niin sitten Red Bullia vaikka niin paljon, että niilä rahoilla RBR ajaa ensi kauden.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Miksei muuten SLS:iä ei ole tuolla GT:issä? Tai Z4:sia.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Z4:sta kyllä tietääkseni ollut luokiteltuna muutakin kuin vain Gt3, SLS:n suhteen en ole ihan varma.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tasaista on Astonin, Ferrarin ja Chevyn välillä.
 

NOesc

Well-known member
Liittynyt
28.8.2004
Viestit
67
Sijainti
Kauhajoki
Nuo Nissanin "kolmi"pyöräiset autot (DeltaWing ja nyt tämä ZEOD rc) on kyllä ollut aika erikoisia tapauksia, kaipa ne joku vuosi pääsee jopa maaliin asti..
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nuo Nissanin "kolmi"pyöräiset autot (DeltaWing ja nyt tämä ZEOD rc) on kyllä ollut aika erikoisia tapauksia, kaipa ne joku vuosi pääsee jopa maaliin asti..
Tuossa aiemmin jo asiasta poristiin, periaatteessa ihan mielenkiintoisia juttuja ja toivoisi että voisivat ajaa kisan läpi normaalia vauhtiaan mutta mielenkiinto laskee jos luotettavuus on noin heikkoa.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Ensi vuonna Nissanissa on parillinen määrä pyöriä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Tuossa aiemmin jo asiasta poristiin, periaatteessa ihan mielenkiintoisia juttuja ja toivoisi että voisivat ajaa kisan läpi normaalia vauhtiaan mutta mielenkiinto laskee jos luotettavuus on noin heikkoa.
Tiedä sitten nähdäänkö tota ensi vuonna enää radalla, alun perin tänä vuonna olisi pitänyt olla radalla GreenGT H2, mut siinä lasten tauteja niin ei toteutunut, ei kyl viime vuonnakaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Maallikon silmin väittäisin että Vilanderin Ferrari jää hieman mutkan ulostulossa/kiihdytyksessä, ja jos pitkillä suorilla ei ole nopeuseroa puolella niin hankala taistella. Hyvä yritys toki Tonilta se ohituskokeilu mutta ei ihan onnistunut. Perässä ajelija saakin sitten aina ekana väistää takaa tulevat LMP:t
 

MP4-18

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
141
Jo nyt on piru:mad:. Eurosport Playeri nakkaa tasaisin väliajoin pihalle ja joutuu kirjautumaan uudelleen. Muka joku muu on kirjautunut vissiin minun tunnuksilla ja minut on kirjattu ulos. Siinä kohtaa minusta alkoi mukisemaan kun TV:n lisäksi läiskin 4 pikkuikkunaa onboardeja vielä PC-näyttöön. Piti nakata nyt ne onboardit mäkeen kun loppui kunto kirjata joka ikkuna aina uudelleen sisään, jotta Eurosport Playeri lopettaa jonkun loopin pyörittämisen taustalla. Muilla ollut samaa? Pidän epätodennäköisenä, että kukaan oikeasti on missään kirjautunut minun tunnuksillani sisään.
 
Ylös