Vastaus puoleksi oikein koska myös tiimikaveri Bertrand Gachot ajoi suurimman osan kaudesta Jordanilla.Vaikee sanoo kokokauden, mutta Johnny Herbert vuonna 1991 ajoi 8 F1 kisaa siihen Le Mans voiton päälle
Tekniikkaongelmia. Myös varikolla paloi aikaa ja taisi turva-autotkin osua vähän huonoon väliin Audin kannalta.Mitä muuten loppujen lopuksi Audille tapahtui loppuaamusta/alkuiltapäivästä kun niin paljon jäi jälkeen?
2009 ei lasketa?Porsche katkaisi Audin voittoputken, mutta mistä löytyy se autonvalmistaja joka onnistuu katkaisemaan Volkswagen-konsernin voittoputken joka jatkuu edelleen.
Onhan siinä jo 5 vuoden putki sen jälkeenkin.. Meinaat ettei vielä riittävän pitkä katkaistavaksi?Porsche katkaisi Audin voittoputken, mutta mistä löytyy se autonvalmistaja joka onnistuu katkaisemaan Volkswagen-konsernin voittoputken joka jatkuu edelleen.2009 ei lasketa?
On, mutta onhan se lyhyempi kuin 2009 edeltänyt putki. Yleisesti tuntuu jotenkin unohtuneen tuo Peugeotin voitto, kun sen jälkeen vielä hävisivät kahdesti ja toisen niistä vielä aika nöyryyttävällä tavalla (2010 ja ne kolmesta autosta poksahtaneet kiertokanget, 2011 oli taas se uskomaton 13 sekunnin marginaali).Onhan siinä jo 5 vuoden putki sen jälkeenkin.. Meinaat ettei vielä riittävän pitkä katkaistavaksi?
No höhö.Ei tuo Porschen voitto oikein sykähdyttänyt. Suorastaan harmitti, että Porsche nöyryytti Audia jollain vissiin Audi A3:sta pöllityllä 2 litraisella
No tuo on kyllä hieman itsensä kieltävästi sanottu, ennen kuin määritellään mikä on "sama sääntö". Dieselin energiasisältö kun ei ole sama, niin täten ei ole myöskään energia per kierros, fuel low eikä tankin koko joten nykysäännöissähän nimenomaan tasapainoitetaan se ero. Voi olla vaikeaa myöntää äänestä pitäville (ml. minä), mutta näillä säännöillä "paras teknologia voittakoon" ei oikeastaan toteudu.Katkesi myös diisseleitten 9 vuoden voittoputki. On se bensa vaan kova kun säännöt samat molemmille.
Taisi mennä tähän vuoteen asti ennen kuin hyväksyi että F1 on ohi ja alkoi katsoa muualle. Nythän se on Super GT:ssä, ja se tunnetusti on hyvä koulu (Lotterer, Duval, Treluyer, Nakajima) ja lisäksi: http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=41357&p=2547551&viewfull=1#post2547551Miksi Heikki Kovalainen ei ole päässyt ajamaan Le Mansia vai eikö ole halunnut ajaa?
Ajeleehan siellä kaiken maailman Vilanderit yms. joten kyllä Kovalaisen tasoisen kuskin luulisi löytävän paikkansa.
No johan on hanuri. Olin antanut itseni ymmärtää että säännöt oli samat molemmille. Kiitoksia korjauksesta.No tuo on kyllä hieman itsensä kieltävästi sanottu, ennen kuin määritellään mikä on "sama sääntö". Dieselin energiasisältö kun ei ole sama, niin täten ei ole myöskään energia per kierros, fuel low eikä tankin koko joten nykysäännöissähän nimenomaan tasapainoitetaan se ero. Voi olla vaikeaa myöntää äänestä pitäville (ml. minä), mutta näillä säännöillä "paras teknologia voittakoon" ei oikeastaan toteudu.
Jaahas, vai niin.Ajeleehan siellä kaiken maailman Vilanderit yms. joten kyllä Kovalaisen tasoisen kuskin luulisi löytävän paikkansa.
Montako F1-maailmanmestauutta muka? Vain se nimittäin ratkaisee.Kaikenmaailman Vilanderit ovat saavuttaneet myös melko mojovaa menestystä urallaan.