kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Mark Blundell vuonna 1995 ja Eddie Irvine vuonna 1994.Bourdaisin tiedän kyllä, mutta kuka oli viimeisin ennen häntä?
Viimeksi muokattu:
Mark Blundell vuonna 1995 ja Eddie Irvine vuonna 1994.Bourdaisin tiedän kyllä, mutta kuka oli viimeisin ennen häntä?
Teikälaisen kohdalla olisin tarkoittanut tuota kohtaa 2, niin kuin myönsitkin F1:n vipuvartena käyttämisen.K.August analysoi oikein, mutta:
Tänä vuonna seuraan seitsemättä Le Mansiani, ja minua a) tuntevat b) tietävät c) seuraavat D) ihmiset ovat varmasti tietoisia, kuinka paljon moottoriurheilusta tiedän. Le Mansista kirjoittaisin, vaikka siihen ei saisi mitään F1-viittauksia.
Tuskin tämän parempaa on odotettavissa tänäkään vuonna valtamedioiden taholta. Näin se vaan menee ja siihen on tyytyminen. Ei noita voi pakottaakaan uutisoimaan, vaikka itse pitäisikin Le Mans -kisaa arvoltaan vaikkapa Wimbledonin Grand Slam -turnauksen tai Ranskan ympäriajon veroisena. Sääli homma silti.Pikaisesti tsekkasin, nolla uutista Le Mansista:
- Yle
- Hesari
- Iltasanomat
- Iltalehti
- Urheilulehti
Ihan yleisimpienkin rata-autoilusarjojen, saati sitten vähän tuntemattomampien, uutisointi suomeksi on lähinnä täälläkin pyörivien aktiivisten kirjoittajien vastuulla. Kiitokset heille.
Itselläni ei ole mitään Italiaa vastaan, se ei ole sentään mikään Ranska.Ranskaa vastaan mulla ei ole mitään...eihän se mikään Italia kuitenkaan ole.
Oliko se se juttu kun voitin jokunen vuosi sitten Eurosportin Le Mans -katsoja/kuulijakilpailusta semmoisen tehokkaan Audin käyttööni viikoksi?Burb ei ole vieläkään kertonut sitä juttua, kun voitti Le Mans- kilpailusta Audin.
Täydellinen lista legendaarisista autokisoista jotka italialaiset ovat saaneet pidettyä pystyssä vuosikymmenestä toiseen:Itselläni ei ole mitään Italiaa vastaan, se ei ole sentään mikään Ranska.
Kop.Kyllä minusta klassikkoautokisassa pitäisi ola myös klassikkopeiskaar. Joku Vanha Opel vaikka.