Melinda
Sponsored by Sam
Houkuttelisiko tämä varsin luovasti kirjoitettu arvostelu tutustumaan Twilightin ihmeellisyyksiin?
Arvostelu: Uusi Twilight-elokuva saa käpertymään sikiöasentoon ja rukoilemaan tajuttomuutta (Dome.fi)
Arvostelu: Uusi Twilight-elokuva saa käpertymään sikiöasentoon ja rukoilemaan tajuttomuutta (Dome.fi)
Itse voisin (ihan vakavissani) suositella Hannaa. Vähän erilainen elokuva, vaikka peruselementit onkin vanhoja tuttuja. Mielenkiintoisuuspisteitä lisää se, että vaikka elokuvassa on takaa-ajokohtauksia ja ammuskelua vaikka muille jakaa, pääosassa ovat Eric Banaa lukuunottamatta naiset (Saoirse Ronan, Cate Blanchett). Eikä silti jäänyt sellaista oloa että tässä on nyt lähdetty tekemään feministielokuvaa. 4/5Tuore aviopari tekee parhaansa näyttääkseen rakastuneilta, mutta kun homma sakkaa niin sehän sitten kanssa sakkaa niin maan perkeleesti. Pattinsonin ja Stewartin väliltä ei ole löytynyt minkäänlaista kemiaa vielä yhdessäkään Twilight-elokuvassa, eikä suuri löytöretki tuota tulosta nytkään. Herkimmätkin tunteilukohtaukset näyttävät siltä kuin molemmat näyttelijät olisivat juoneet pullon ummetuslääkettä ja kilpailisivat kumman sulkijalihas on vahvempi. ”Etkö näe kuinka onnellinen olen?”, Bella kysyy rakkaaltaan. Nii-in, tyttöpaha, siinäpä se! En minä näe. Tuskin näkee Edwardkaan, ei ainakaan noiden piilolinssien takaa.