Öh.. i think.. there speak english too?I can see that you're not a golfer.
Öh.. i think.. there speak english too?I can see that you're not a golfer.
You're Mr Lebowski. I'm the Dude. Everybody calls me the Dude.Öh.. i think.. there speak english too?
Nå men det är självklart, att jag är redo att få loksins. Vilken kille skulle sådan vara, som inte ville ha det?En hvað segið þið annars? Eruð þið búin að fá loksins?
Jag tror jag gissar vad du drack igårHemligheten bakom Aura-ölets mogna karaktär är den rätta kombinationen av rent korn som vuxit i Finland, öljäst som används endast till Aura samt utsökt arom- och bitterhumle. Tilverkningsmetoden har starka rötter i den trakt från vilken det finaste Herreölet på 1500-talet skeppades till Gustav Vasas hov.
Ég fann villu strax. Löysin oitis virheen.
Vilken då?Ég fann villu strax. Löysin oitis virheen.
Jag fattar inte.HO IL TERRORE DEI CALABRONI E DELLE VESPE IN QUANTO POSSONO INIETTARE PIU' VOLTE IL VELENO TRAMITE LE LORO PUNTURE DATO KE HANNO UN PUNGIGLIONE APPUNTITO E NN DENTELLATO COME L'APE . A TAL PROPOSITO IO DICO UNA COSA: LE API NON SI TOCCANO, COME NN SI TOCCANO NEMMENO LE XILOCOPE VIOLACEE (APE LEGNAIOLA), SONO INSETTI MOLTO IMPORTANTI PER L'UOMO (KI CI PROCUREREBBE LA CERA X PAVIMENTI E IL MIELE SE LE API MORISSERO?) I CALABRONI E LE VESPE DEVONO ESSERE STERMINATI MA LE API NO!!!!
Sveitsinkielinen hyvänpäiväntoivotus on kuulemma "Fuck you!".Hyvää päivää on kanadaksi "Auf Wiedersehen!"
Ja, es ist. Aber ist es überaus schwierig sagen Englisch Wort "squirrel" ( Eichhörnchen) für ein Deutcher:Hyvää päivää on kanadaksi "Auf Wiedersehen!"