Let's språka keeliä.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Tongue twister. (This tongue twister doesn't make any sense since it's just playing on how similar the words sound.)

Koyori to Yorito to kotori no torikko torio de totori wo koriyo to otoi riyo wo yokodori. Koko yori tokoyo yori koi yo yori moyori no mori to yoriyoi yotto de noriori yotta.

(Koyori, Yorito, and a little bird; the trio with similar names, to punish the bird, they took each other's voices away. More than here, a deeper night than an eternal night in the nearest forest. I boarded on a better yacht and then descended because I got seasick.)

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Hemligheten bakom Aura-ölets mogna karaktär är den rätta kombinationen av rent korn som vuxit i Finland, öljäst som används endast till Aura samt utsökt arom- och bitterhumle. Tilverkningsmetoden har starka rötter i den trakt från vilken det finaste Herreölet på 1500-talet skeppades till Gustav Vasas hov.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En ols sendä mittä vatupassei ja tuumastukei taikk vinkkeli käyttän, mutt ko josta länne ja syydvestin gantilt katto, ni näytäis silt ko raastuvan gelltapul, se sipula muatonen dopp, olis eine vintas. Yks tutt äij sanos stää sama, mutt kai mar se o oll vintas iängaike, ni ett kyll se pystös pysy täst ettippäingi.

Nurtsi

Registered Loser
સરળ પણ એક અનુવાદક માં pasaa કોઇ પણ પ્રકારના લખવા માટે

Slug

Well-known member
Hemligheten bakom Aura-ölets mogna karaktär är den rätta kombinationen av rent korn som vuxit i Finland, öljäst som används endast till Aura samt utsökt arom- och bitterhumle. Tilverkningsmetoden har starka rötter i den trakt från vilken det finaste Herreölet på 1500-talet skeppades till Gustav Vasas hov.
Jag tror jag gissar vad du drack igår :rolleyes:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
HO IL TERRORE DEI CALABRONI E DELLE VESPE IN QUANTO POSSONO INIETTARE PIU' VOLTE IL VELENO TRAMITE LE LORO PUNTURE DATO KE HANNO UN PUNGIGLIONE APPUNTITO E NN DENTELLATO COME L'APE . A TAL PROPOSITO IO DICO UNA COSA: LE API NON SI TOCCANO, COME NN SI TOCCANO NEMMENO LE XILOCOPE VIOLACEE (APE LEGNAIOLA), SONO INSETTI MOLTO IMPORTANTI PER L'UOMO (KI CI PROCUREREBBE LA CERA X PAVIMENTI E IL MIELE SE LE API MORISSERO?) I CALABRONI E LE VESPE DEVONO ESSERE STERMINATI MA LE API NO!!!!

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jag visste inte om den här diskussionen när jag öppnade "Här talar man bara på svenska!" :eek:

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
HO IL TERRORE DEI CALABRONI E DELLE VESPE IN QUANTO POSSONO INIETTARE PIU' VOLTE IL VELENO TRAMITE LE LORO PUNTURE DATO KE HANNO UN PUNGIGLIONE APPUNTITO E NN DENTELLATO COME L'APE . A TAL PROPOSITO IO DICO UNA COSA: LE API NON SI TOCCANO, COME NN SI TOCCANO NEMMENO LE XILOCOPE VIOLACEE (APE LEGNAIOLA), SONO INSETTI MOLTO IMPORTANTI PER L'UOMO (KI CI PROCUREREBBE LA CERA X PAVIMENTI E IL MIELE SE LE API MORISSERO?) I CALABRONI E LE VESPE DEVONO ESSERE STERMINATI MA LE API NO!!!!
Jag fattar inte.