Levynkansitiva - klassikot (tai jotain)

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Eli vielä tällainen jatkotiva, joka koostuu enemmän tai vähemmän klassikoiksi muodostuneiden levyjen kansista. Säännöt edelleen samat vanhat eli:
Valkoisella kirjoitettuihin vastauksiin sekä esittäjän että levyn nimi, kummastakin saa pisteen eli yhteensä maksimissaan 20p. Lupa googlata.
Tässä samalla vois kerätä listaa vapaaehtoisista osativan tekijöistä jossain vaiheessa (vaikka joskus kesällä, tästäkin aiheesta voidaan keskustella tässä ketjussa) ilmestyvään levynkansitiva vol.2:een. Eli kyseiset vapaaehtoiset toimittavat mulle listan kymmenestä levystä ja teen sitten cd-levyillä bublatut tivakuvat niistä. Pitänee myös pähkäillä tivaan liittyviä ongelmakohtia tyyliin "miten vältetään samojen kansien ehdottaminen tivoihin" yms. vastaavaa.

Tässä nyt kuitenkin ne klassikko- tai "klassikko"kannet. Jotenkin ajattelisin niiden olevan suht helppoja tunnistettavia.

1 ja 2:
Näytä liitetiedosto 14913

3 ja 4:
Näytä liitetiedosto 14914

5 ja 6:
Näytä liitetiedosto 14915

7 ja 8:
Näytä liitetiedosto 14916

9 ja 10:
Näytä liitetiedosto 14917
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
No nyt sentään jotain tietoa perkele.

1. Eagles - Hotel California
2. Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard
3. Neil Young - On The Bech
4. Gentle Giant - Gentle Giant
5. The Beach Boys - Pet Sounds
6. Bob Dylan - Blonde On Blonde
7. joku perkele
8. The Rolling Stones - Get Yer Ya-Ya's Out!
9. Supertramp - Breakfast In Amercia
10. varma tieto saatana
 

Örfil

Guest
No niin, ainakin yks tärppi nappaa heti! Löytyy tosta omasta levyhyllystäkin. Ja toinen...ja kolmas...


#1 Eagles: Hotel California
#4: Gentle Giant: Gentle Giant. Tämä bändi on Marillionin varjossa jäänyt pahasti unohduksiin.
#6: Bob Dylan: Blonde on Blonde


En voi vastata enempiä: Mehen vastaukset näkyi jostain syystä läpi ja spoilas homman. Multa tällä kertaa nuo kolme vastausta.
 
Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ensimmäisen kerran näissä levynkansi tivoissa tietää edes jotain
1. Eagles - Hotel California
2. Eric Clapton - joku boulevardi
3. Neil Young
4.
5. The Beach Boys
6. Bob Dylan
7.
8. The Rolling Stones
9.
10.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit

1. Eagles - Hotel California
2. Eric Clapton - 461 ocean blvd
3. Neil Young - On the beach
4.
5. Beach Boys - Pet Sounds
6. Bob Dylan - Blonde on Blonde
7.
8.
9. Supertramp - Breakfast in America
10. Byrds - Fifth Dimension


Näillä liikekannalle.
 
Viimeksi muokattu:

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
1. Eagles: Hotel California
2.
3. Neil Young: On The Beach
4.
5.
6. Bob Dylan: Blonde on Blonde
7.
8.
9. Supertramp: Breakfast in America
10.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Laitan tulokset ja oikeat vastaukset jossain vaiheessa ensi viikolla. Ja ne vastaajat, jotka ovat laittaneet vain yhtyeen nimen, googlatkaa vielä levyn nimi niin tulee kivasti lisää pistesaldoa :ahem:.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
1.
2.
3.
4.
5. The Beach Boys - Pet Sounds
6. Bob Dylan - Blonde on Blonde
7.
8. Rolling Stones - Get your ya yas out
9. Supertramp - Breakfast in America
10. The Byrds - Fifth Dimension


Juu, ja olen mukana lisävisailussa omalla kansikokoelmallani.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Laitan tulokset ja oikeat vastaukset jossain vaiheessa ensi viikolla. Ja ne vastaajat, jotka ovat laittaneet vain yhtyeen nimen, googlatkaa vielä levyn nimi niin tulee kivasti lisää pistesaldoa :ahem:.
Mä vastaan vaan sen perusteella mitä tiedän tai arvaan, en l'hde googlettaan vaikka lupa olisi. Enkä vinyylipinkkaan viistsi selata vaikka joku noista pelkän bändin nimellä olevista sieltä löytyy. Patalaiska kun olen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kappas, tuplasin mielikuvituspisteeni, jos oikein olen laskenut. 4:eljä kantta oon nyt tunnistanut kaikista 107:adastaseitsemästä osakilpailusta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Laitan tulokset ja oikeat vastaukset huomenna johonkin aikaan iltasella, jos muistan. Siihen asti aikaa vastata/täydentää vastaustaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Laitan tulokset ja oikeat vastaukset huomenna johonkin aikaan iltasella, jos muistan. Siihen asti aikaa vastata/täydentää vastaustaan.
Tuollaista tuli lupailtua toissapäivänä. Hyvä että tuli laitettua toi muistivaraus :rolleyes:.

Pisteet:
1. Mehe Rienarsuo 16p
2. FW08 14p
3. Jjusban 10p
4. Balthazar 8p
5. jps 7,5p
6. Jussi 6p

Oikeat vastaukset:

Eagles: Hotel California ja Eric Clapton: 461 Ocean Boulevard
Näytä liitetiedosto 14995

Neil Young: On The Beach ja Gentle Giant: Gentle Giant
Näytä liitetiedosto 14996

The Beach Boys: Pet Sounds ja Bob Dylan: Blonde on Blonde
Näytä liitetiedosto 14997

The Moody Blues: In Search of the Lost Chord ja The Rolling Stones: Get Yer Ya-Ya's Out!
Näytä liitetiedosto 14998

Supertramp: Breakfast in America ja The Byrds: Fifth Dimension
Näytä liitetiedosto 14999

Toi Moody Bluesin levyn kansi oli ainoa, jota kukaan ei tiennyt/löytänyt. Ja mun levyhyllystä ei löydy tämän tivan levyistä ainoatakaan, syystä tai toisesta.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tässä samalla vois kerätä listaa vapaaehtoisista osativan tekijöistä jossain vaiheessa (vaikka joskus kesällä, tästäkin aiheesta voidaan keskustella tässä ketjussa) ilmestyvään levynkansitiva vol.2:een. Eli kyseiset vapaaehtoiset toimittavat mulle listan kymmenestä levystä ja teen sitten cd-levyillä bublatut tivakuvat niistä. Pitänee myös pähkäillä tivaan liittyviä ongelmakohtia tyyliin "miten vältetään samojen kansien ehdottaminen tivoihin" yms. vastaavaa.
Mä voisin huomisen lyhyen työpäivän jälkeen laatia vastaavanlaisen tivan ihan omatoimisesti omista vanhoista ja ehkä uudemmistakin suosikeistani, jos sopii? Oon jo kypsytellyt mielessä jonkinlaista listaa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24211
Sijainti
lappeen Ranta
Mä voisin ilmottautua oman listan laadintaan ja JPP:lle toimittamiseen tässä jossakin vaiheessa.
Hyvä. Lisäsin sinut listalle (jolla on ennestään FW08 ja Jjusban).

Kansien peittelystä sen verran, että sitten kun seuraava levynkansitivasarja alkaa (vaikka jokusen kuukauden kuluttua tms., tästäkin voitais keskustella tuonnempana) ja mulle niitä listoja lähettelette niin voisi olla hyvä jos kerrotte mitä juttuja kansista peittelen/mitä jätän näkyville.
 

Örfil

Guest
Mites olis sellainen tiva että laittaisit sanallisen kuvauksen kannesta ja levystä, ei kuvaa lain? Meneekö liian vaikeaksi/helpoksi?
 
Ylös