Ihmetyttää vähäsen kyllä Rosberin ja JJ:n suhtautuminen tilanteeseen:
"Rangaistus on jo annettu"
Aika pieni rangaistus on tuon luokan sääntöjen rikkomisesta kyllä jos yksi kisa diskataan, vielä kun katsoo että paljonko mchammeri olisi saanut pisteitä ilman tuomiota.
Ehkä mm-sarjasta diskaaminen olisi liian kova rangaistus mutta liian helpolla pääsee jos ei ole lisää rangaistuksia tulossa.
Olen samaa mieltä Hercules. Ihmetytti jo vuonna 2007 ettei Mclarenia heitetty pois sarjasta ainakin vuodeksi, muistaakseni rallissa on annettu kahden vuoden kilpailukielto? Siksi ihmetytti aikoinaan se rangaistus joka annettiin McLarenille. Heidät olisi pitänyt sulkea pois koko sarjasta mutta annettiin 'armahdus' - miksi kukaan ei muista sitä nyt?
Jo ensimmäisessä vakoilujupakan kuulustelussa heille ei annettu mitään tuomiota - miten ihmeessä jotkut vielä jaksavat väittää että saivat liian kovan rangaistuksen kun todisteet olivat pöydällä?
En tiedä oletteko seuranneet ulkomaisilla foorumeilla keskusteluja mutta yhtä uskomatonta on lukea fanien stooreja kuin Hamiltonin ja Maccan valehtelua päin naamaa.
Samat jutut jatkuu kuin vuonna 2007 vakoilujupakasta - Macca ja Hamilton ovat FIA:n noitavainon syyttömiä uhreja, koko juttu on Mosleyn kostoretki Ronia vastaan, kielletään faktat ja kaivetaan esiin joitain Schumacherin juttuja, verrataan juttua karkin varastamiseen (lue: aivan viatonta) ja selitetään kaikki Ryanin syyksi, Hamilton taas viaton uhri - ylipäänsä kielletään tosiasiat ja osoitetaan syyttävää sormea joka suuntaan paitsi Maccaan ja Hamiltoniin.
Eniten ärsyttää se miten yrittävät kieltää tosiasiat, sekä fanit että Hamilton ja Macca, argh!!
Ihmiset tuntuvat unohtavan sen että heille ei ollut mikään ongelma katsoa vierestä kun Trullia rangaistiin ottamalla pisteet pois ja antamalla penaltin - kunhan vain saisivat sen yhden surkean pisteen itselleen.
On ihme jolleivät sponsorit ala jo tässä vaiheessa heräämään...
Koska ovat rikkoneet samaa artiklaa kuin vakoilujupakassakin niin kyllä ansaitsevat kovemman rangaistuksen. Itse alan jo kallistua sille puolelle että aivot tämän jutun takana on Hamiltonin - kyllä kaikki tietävät millainen asema miehellä Maccalla on ja koska on aiemminkin antanut viitteitä narsistisista luonteenpiirteistä niin kyllä se taitaa olla Hamilton joka nyt on vetämässä Maccaa suohon. Ja on itse onnistunut vetämään itsensä kuiville kun ei tule saamaan lisärangaistuksia.
Tämä on minun mielipiteeni ja Heikin asema tässä eniten surettaa, hän on se varsinainen sijaiskärsijä.
Voi, odottelen sitä aikaa kun joku tallin sisältä, esim. Ryan Davis, kirjoittaa omat kohu-muistelmansa