Lewis Hamilton - kausi 09 hallitsevana maailmanmestarina

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sitten :rolleyes:
Onneksi olkoon, toivotathan minullekin onnea :thumbup:

Tämä tapaus asuu onneksi kaukana, Australiassa saakka joten ei ole pelkoa siitä että ihan heti tulee oven taakse raivoamaan ;)

Minulle yksinkertaisesti riitti kun en riitele tms. ja kun yhdestä asiasta ystävällisesti mainitsee niin takaisin tulee mahdollisimman isolla fontilla 'FUCK YOU BITCH'.

Ei tartte sietää sellaista kohtelua, eihän :mad:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sitten :rolleyes:
Onneksi olkoon, toivotathan minullekin onnea :thumbup:

Tämä tapaus asuu onneksi kaukana, Australiassa saakka joten ei ole pelkoa siitä että ihan heti tulee oven taakse raivoamaan ;)

Minulle yksinkertaisesti riitti kun en riitele tms. ja kun yhdestä asiasta ystävällisesti mainitsee niin takaisin tulee mahdollisimman isolla fontilla 'FUCK YOU BITCH'.

Ei tartte sietää sellaista kohtelua, eihän :mad:
Öhöm. Pitäiskö teidän siirty privaan :D:D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sori, eiköhän tässä ollut jo tärkeimmät :eek:

Takaisin asiaan, olisi loistojuttu jos Lewis ei ajaisi parin kisan ajan. En olisi yhtään pahoillani ;)
juu pahoittelen off-topiccia myös :(

samaa mieltä, ei olisi pahitteeksi Hämiksen egolle jos vähän tulisi taukoa ajamiseen, tuo marttyyrina joka sopassa oleminen alkaa menemään turhan pitkälle...
 

atomgoboom

Active member
Liittynyt
7.4.2008
Viestit
41
Sijainti
Rue Grimaldi
Tämmöinen osui silmään kun ihan tarkoituksella etsin:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/7710778.stm

"I've been thinking about my time with McLaren, all the landmark moments, just the whole journey. I love this team, and I ain't going nowhere."

"I don't know how long I'll be in F1 - but I want to see my career out with this team, and that's my plan."

Tälle vuodelle mestaruuden uusimisen kerroin kasvaa niin kauan kuin McLarenilla ajaa, mutta eipä Hamilton itse ole missään vaiheessa edes vihjannut vaihtavansa tallia. Ei se silti mikään yllätys olisi.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
juu mutta tarkoitin että saattaisi opettaa kaverille vähän tosiasioita kun ei pääse joka hommasta kuin koira veräjästä...
Onhan tuolle F1:n viime kausien rangaistuimmalle kuljettajalle niitä näpäytyksiä tullut aika lailla. Eli ei ihan paikkansa pitävä tuo "joka hommasta kuin koira veräjästä".

Jos mies itse kokee tulleensa kohdelluksi kaltoin, niin ei sillä rangaistuksella silloin haluamaasi vaikutusta ole. Päinvastoin, marttyrointi lisääntyy.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Olen samaa mieltä Hercules. Ihmetytti jo vuonna 2007 ettei Mclarenia heitetty pois sarjasta ainakin vuodeksi, muistaakseni rallissa on annettu kahden vuoden kilpailukielto? Siksi ihmetytti aikoinaan se rangaistus joka annettiin McLarenille. Heidät olisi pitänyt sulkea pois koko sarjasta mutta annettiin 'armahdus' - miksi kukaan ei muista sitä nyt?
McLaren-fanit taas kysynevät, miksei kukaan muista Renaultin syyllistyneen samana vuonna vastaavaan rikkeeseen ilman minkäänlaista rangaistusta. Toyotalla taas kopioitiin vuosituhannen alussa edellisen kauden Ferrarin piirrustukset, mutta FIA ei edes tutkinut tapausta (tekijät tuomittiin siviilioikeudessa). FIA:n häilyvän päätöksenteon takia en suoraan sanoen ihmettele, vaikka McLaren-kannattajat kokisivatkin tallinsa olevan ajojahdin kohteena.

Tässä tapauksessa McLaren ja Hamilton ansaitsisivat minusta lisärangaistuksen. Kilpailukiellon sijaan näkisin mielummin pisterangaistuksia jalkapallon tyyliin - loppujen lopuksi olen huomattavasti kiinnostuneempi näkemään kisoissa 20 autoa kuin tämän oikeussalidraaman lopputuloksesta. Sikäli kun McLarenin taso pysyy tähän asti nähdyn kaltaisena, luulisi Lewisin menestyksen normaaleissa kisoissa sopivan pahimmankin Hamilton-vihaajan oikeustajuun.
 

keewee

Well-known member
Liittynyt
22.8.2008
Viestit
536
Tässä tapauksessa McLaren ja Hamilton ansaitsisivat minusta lisärangaistuksen. Kilpailukiellon sijaan näkisin mielummin pisterangaistuksia jalkapallon tyyliin - loppujen lopuksi olen huomattavasti kiinnostuneempi näkemään kisoissa 20 autoa kuin tämän oikeussalidraaman lopputuloksesta. Sikäli kun McLarenin taso pysyy tähän asti nähdyn kaltaisena, luulisi Lewisin menestyksen normaaleissa kisoissa sopivan pahimmankin Hamilton-vihaajan oikeustajuun.
Joo, sulkeminen sarjasta heikentäisi entisestään F1:n joka viikko kolhittavaa imagoa, että tuo pisterangaistus olisi siinä mielessä paljon parempi ratkaisu, mutta veikkaan, että tämä unohtuu nopeasti kuin yhden hitin bändi.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8255
Sijainti
Helsinki
Ei helvetti tuota pelle Anthony Hamiltonia. Siis hän sen enempää kuin poikansakkaan ei olisi mitään ilman Dennistä. Jos juttu pitää paikkansa, niin naurettava on kyllä koko ukko :nope:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ei helvetti tuota pelle Anthony Hamiltonia. Siis hän sen enempää kuin poikansakkaan ei olisi mitään ilman Dennistä. Jos juttu pitää paikkansa, niin naurettava on kyllä koko ukko :nope:
Jep, McLaren lienee upottanut miljoonia Hamiltonin uraan ennen F1'siin nousua. On hyvin mahdollista, että LH olisi noussut ykkösin myös ilman Dennisiä ja McLarenia, mutta tuskin noin kivuttomasti ja nopeasti. Kiittämättömyys on maailman palkka.
 

christian86

Well-known member
Liittynyt
17.9.2005
Viestit
315
Dennis kasvatti kyytä povella.. Pappa hamiltonista seuraava tallipäällikkö McLarenille :D
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
Dennis kasvatti kyytä povella.. Pappa hamiltonista seuraava tallipäällikkö McLarenille :D
Toivottavasti EI, tuo äijä on mielestäni varikon rasittavimpia henkilöitä. Sen ei edes tarvi sanoa mitään ni alkaa jo päässä kiehua kun kamerassa vilahtaa lärvi :mad_old:
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Marttyyrihan Hamiltonista bannattunakin tulisi.
Mutta onhan se niin että se on kyllä käyttänyt kaikki mahdolliset kortit mitä vain voi käyttää.

Nyt alkaa kuviokin paljastua kun Ron on siististi poistettu kuvioista, olen satavarma siitä että isä hamilton on tallin johtohahmo ja koko valehtelu-jupakka saattaakin olla hänen ideansa alunperin. Samalla varmistaa nyt senkin että hamilton voi siirtyä muualle jos parempi tarjous löytyy.

Alonsokin sanoi että tekivät likaisen tempun hänelle Unkarissa. Kuulusteluissa Hamilton ja Maccan edustaja kertoivat yhtä stooria ja lopputuloksena Alonso sai rangaistuksen. Muistaako kukaan miten Ron piti aika-ajojen jälkeen Alonson puolia mutta kuulustelujen jälkeen asettuikin hamiltonin puolelle?

Sitten vielä ihmeteltiin miksi Alonso oli raivona :confused:

Mutta kaiken kaikkiaan oli kyllä iso kiitollisuudenosoitus taas isä ja poika hamiltonilta Ron Dennisille....

Olin jossakin vaiheessa viime vuonna sitä mieltä että Ron saa kohta tarpeekseen isä hamiltonista mutta ei tullut mieleenkään että tällainen valtataistelu oli meneillään. Whitmarshilla ei luultavasti ole paljonkaan sananvaltaa koko tiimissä. En pidä koko jutusta ollenkaan.
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Toivottavasti EI, tuo äijä on mielestäni varikon rasittavimpia henkilöitä. Sen ei edes tarvi sanoa mitään ni alkaa jo päässä kiehua kun kamerassa vilahtaa lärvi :mad_old:
Täysin samaa mieltä, kylmät väreet kulkevat kun näkee pelkän katseen. Joku puhuu päättäväisyydestä, toinen taas 'pahasta silmästä' mutta en kestä edes katsoa koko miestä ja kiitän vain onnea siitä ettei ole tarvinnut katsoa britti-lähetystä missä varmasti on esillä joka käänteessä.

Muistaako kukaan FIA'n 2007 videota? Kimi voitti maailmanmestaruuden mutta jos alkaa laskemaan niin siinä näytetään useammin isä hamiltonia kuin Kimiä :mad:

Ottakoot vain tiimin käsiinsä - sittenhän nähdään mistä mies on tehty :rolleyes:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Nyt alkaa kuviokin paljastua kun Ron on siististi poistettu kuvioista, olen satavarma siitä että isä hamilton on tallin johtohahmo ja koko valehtelu-jupakka saattaakin olla hänen ideansa alunperin.
Tämä nyt on aika paksua. Anthony Hamilton ei kuitenkaan ole millään muotoa osa tallia. Sen, että tuolta paikalta voitaisiin sanella tallin päätöksentekoa, luulisi olevan salaliittoteoreetikollekin vähän liian uskomatonta.

Jos Dennisin lähdön taustalla valtapeliä on, liittyy se hänen ja Max Mosleyn jäätäviin väleihin. Ron saattoi hyvinkin taata tallilleen pienemmän rangaistuksen väistymällä tyystin. Anthony Hamilton voi ehkä lisätä painetta uhkaamalla Lewisin lähdöllä, mutta vaikka kaveri olisi kuinka maailmanmestari ja mitä vielä, on tuo kuitenkin varsin vaatimaton vipu.
 
Ylös