FO110K
Banned
jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sittenTiedetään kokemuksesta, selvittelen paraikaa viimeisintä sotkua
jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sittenTiedetään kokemuksesta, selvittelen paraikaa viimeisintä sotkua
Onneksi olkoon, toivotathan minullekin onnea :thumbup:jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sitten
jaah, sielläkin selvittelyä siis, mä onneksi sain omani jo pakettiin pari pvää sitten
Öhöm. Pitäiskö teidän siirty privaanOnneksi olkoon, toivotathan minullekin onnea :thumbup:
Tämä tapaus asuu onneksi kaukana, Australiassa saakka joten ei ole pelkoa siitä että ihan heti tulee oven taakse raivoamaan
Minulle yksinkertaisesti riitti kun en riitele tms. ja kun yhdestä asiasta ystävällisesti mainitsee niin takaisin tulee mahdollisimman isolla fontilla 'FUCK YOU BITCH'.
Ei tartte sietää sellaista kohtelua, eihän
Sori, eiköhän tässä ollut jo tärkeimmätÖhöm. Pitäiskö teidän siirty privaan
juu pahoittelen off-topiccia myösSori, eiköhän tässä ollut jo tärkeimmät
Takaisin asiaan, olisi loistojuttu jos Lewis ei ajaisi parin kisan ajan. En olisi yhtään pahoillani
Marttyyrihan Hamiltonista bannattunakin tulisi.samaa mieltä, ei olisi pahitteeksi Hämiksen egolle jos vähän tulisi taukoa ajamiseen, tuo marttyyrina joka sopassa oleminen alkaa menemään turhan pitkälle...
Silloin siitä nimenomaan tulisi marttyyri.Marttyyrihan Hamiltonista bannattunakin tulisi.
Samaa porukkaaSilloin siitä nimenomaan tulisi marttyyri.
juu mutta tarkoitin että saattaisi opettaa kaverille vähän tosiasioita kun ei pääse joka hommasta kuin koira veräjästä...Marttyyrihan Hamiltonista bannattunakin tulisi.
Onhan tuolle F1:n viime kausien rangaistuimmalle kuljettajalle niitä näpäytyksiä tullut aika lailla. Eli ei ihan paikkansa pitävä tuo "joka hommasta kuin koira veräjästä".juu mutta tarkoitin että saattaisi opettaa kaverille vähän tosiasioita kun ei pääse joka hommasta kuin koira veräjästä...
McLaren-fanit taas kysynevät, miksei kukaan muista Renaultin syyllistyneen samana vuonna vastaavaan rikkeeseen ilman minkäänlaista rangaistusta. Toyotalla taas kopioitiin vuosituhannen alussa edellisen kauden Ferrarin piirrustukset, mutta FIA ei edes tutkinut tapausta (tekijät tuomittiin siviilioikeudessa). FIA:n häilyvän päätöksenteon takia en suoraan sanoen ihmettele, vaikka McLaren-kannattajat kokisivatkin tallinsa olevan ajojahdin kohteena.Olen samaa mieltä Hercules. Ihmetytti jo vuonna 2007 ettei Mclarenia heitetty pois sarjasta ainakin vuodeksi, muistaakseni rallissa on annettu kahden vuoden kilpailukielto? Siksi ihmetytti aikoinaan se rangaistus joka annettiin McLarenille. Heidät olisi pitänyt sulkea pois koko sarjasta mutta annettiin 'armahdus' - miksi kukaan ei muista sitä nyt?
Joo, sulkeminen sarjasta heikentäisi entisestään F1:n joka viikko kolhittavaa imagoa, että tuo pisterangaistus olisi siinä mielessä paljon parempi ratkaisu, mutta veikkaan, että tämä unohtuu nopeasti kuin yhden hitin bändi.Tässä tapauksessa McLaren ja Hamilton ansaitsisivat minusta lisärangaistuksen. Kilpailukiellon sijaan näkisin mielummin pisterangaistuksia jalkapallon tyyliin - loppujen lopuksi olen huomattavasti kiinnostuneempi näkemään kisoissa 20 autoa kuin tämän oikeussalidraaman lopputuloksesta. Sikäli kun McLarenin taso pysyy tähän asti nähdyn kaltaisena, luulisi Lewisin menestyksen normaaleissa kisoissa sopivan pahimmankin Hamilton-vihaajan oikeustajuun.
Jep, McLaren lienee upottanut miljoonia Hamiltonin uraan ennen F1'siin nousua. On hyvin mahdollista, että LH olisi noussut ykkösin myös ilman Dennisiä ja McLarenia, mutta tuskin noin kivuttomasti ja nopeasti. Kiittämättömyys on maailman palkka.Ei helvetti tuota pelle Anthony Hamiltonia. Siis hän sen enempää kuin poikansakkaan ei olisi mitään ilman Dennistä. Jos juttu pitää paikkansa, niin naurettava on kyllä koko ukko :nope:
Toivottavasti EI, tuo äijä on mielestäni varikon rasittavimpia henkilöitä. Sen ei edes tarvi sanoa mitään ni alkaa jo päässä kiehua kun kamerassa vilahtaa lärvi :mad_old:Dennis kasvatti kyytä povella.. Pappa hamiltonista seuraava tallipäällikkö McLarenille
Mutta onhan se niin että se on kyllä käyttänyt kaikki mahdolliset kortit mitä vain voi käyttää.Marttyyrihan Hamiltonista bannattunakin tulisi.
Täysin samaa mieltä, kylmät väreet kulkevat kun näkee pelkän katseen. Joku puhuu päättäväisyydestä, toinen taas 'pahasta silmästä' mutta en kestä edes katsoa koko miestä ja kiitän vain onnea siitä ettei ole tarvinnut katsoa britti-lähetystä missä varmasti on esillä joka käänteessä.Toivottavasti EI, tuo äijä on mielestäni varikon rasittavimpia henkilöitä. Sen ei edes tarvi sanoa mitään ni alkaa jo päässä kiehua kun kamerassa vilahtaa lärvi :mad_old:
Tämä nyt on aika paksua. Anthony Hamilton ei kuitenkaan ole millään muotoa osa tallia. Sen, että tuolta paikalta voitaisiin sanella tallin päätöksentekoa, luulisi olevan salaliittoteoreetikollekin vähän liian uskomatonta.Nyt alkaa kuviokin paljastua kun Ron on siististi poistettu kuvioista, olen satavarma siitä että isä hamilton on tallin johtohahmo ja koko valehtelu-jupakka saattaakin olla hänen ideansa alunperin.