Tietysti vaikuttaa, mutta onhan ne testanneetkin siellä. Ei jäänyt pelkästään viikonlopun varaan...nuti sanoi:Tietenkään uusi auto ei vaikuta asiaan millään tavalla.
Tietysti vaikuttaa, mutta onhan ne testanneetkin siellä. Ei jäänyt pelkästään viikonlopun varaan...nuti sanoi:Tietenkään uusi auto ei vaikuta asiaan millään tavalla.
Hieno voitto, kyllä. Auto toimi lähdössä ja jo eka kierroksella hyvin. Pitää ottaa huomioon auton/säätöjen osuus, kukaan nykykuskeista ei jätätä pelkän taidon turvin kakkoseksi tullutta minuutilla.007 sanoi:Kyllä toi tapa millä Hamilton voitti, ottaen huomioon sen rämpimisen edellisissä kisoissa, paineet ja sen semmoset niin pakko on myötää, että kyllä sieltä ajotaitojen lisäksi löytyy kovapäisyyttä ja taistelijaa hyvässä mielessä.
Vaikka kuinka kääntäis niin olihan toi äärettömän kova suoritus.
Jep, Kimi oli nopein kuivuvalla radalla, jolloin nopeimmat kierrokset ajetaan, mutta pääosin paljon märemmässä kisassa sillä ei ole paljonkaan merkitystä. Toki Kimin mahdollisuudet menivät myös rengassekoiluun, mutta ei hän sitten uusillakaan renkailla Hamiltonin vauhtiin kyennyt (muistaakseni). Säädöistähän se pitkälti on kiinni.Vilkku sanoi:Hamiltonin ajoa suitsutetaan ja ylistetään eri puolilla maailmaa. Kukaan enää muistaa niitä parin edelliskisan töppäyksiä.
Verrataan jopa Sennaan ja ylistetään suvereeniksi sadekelin mestariksi.
Muistetaan kuitenkin, että Kimi ajoi taas nopeimman kierroksen ja reilusti vielä. Kimi oli selvästi nopeampi tasaväkisillä autoilla karkikamppailussa ennen ensimmäistä varikkopysähdystä.
Ja uusien renkaiden myötä lorotettiin myös tankki täyteen kierroksella 30(?), siinä vaiheessa taidettiin vain yrittää minimoida edellisen stopin erheen aiheuttamat vahingot...WebSlave sanoi:Toki Kimin mahdollisuudet menivät myös rengassekoiluun, mutta ei hän sitten uusillakaan renkailla Hamiltonin vauhtiin kyennyt (muistaakseni). Säädöistähän se pitkälti on kiinni.
Veikkaanpa että seuraavassa kisassa Hamilton töpeksii vaikkei sadakkaan...Moss sanoi:Mitenköhän seuraavassa sadekisassa, kun media odottaa Hamiltonilta jälleen dominoivaa voittoa. Kestääkö Lewiksella pää?
Mikään ei viittaa siihen, että tilanne olisi muuttunut viime vuodesta mihinkään. Hami ja Kimi ovat mielestäni sadekelin parhaat.Pahkasika sanoi:Jep, kyllä se näyttää siltä että a) Lewis on loistava sadekelin kuski b) Mäkilaareni sadekelin säädöissä sopii Lewiksen hanskaan. Joka tapauksessa taitaa olla nopein yhdistelmä tällä hetkellä sateella, joten jos märkiä viikonloppuja on vielä luvassa, niin kyllä Hämistä voi veikata huoletta aika korkealle.
Minusta Ferrarin ero BMW:hen oli suhteellisen sama mitä ennekin, mutta McLaren on ottanut harppauksen eteenpäin. McLaren toi käsittääkseni erittäin paljon uutta osaa Silverstoneen, joita mm. Kovalainen kiitteli kovasti. Ferrari tuo Saksaan uusia päivityksiä, kuten myös muutkin. Kehitystä tapahtuu kilpailujen välissä, joten olisko mahdollisesti McLaren ottanut "harppaukseen eteenpäin" ?formulastara sanoi:Mikä Ferrarilla muuten oli vialla Silverstonessa? Eikös radan pitänyt sopia heille todella hyvin? Aika-ajoissa 3 ja 9! Kisasta nyt on turha puhua, mutta miksi Ferrarin vauhti oli niin pahasti kateissa harjoituksissa ym. Todella omituista. Oliko reikäkeula ja takasiipiratkaisu virhe? Muutenkin kummastuttaa, kun Ferrari tekee aina jonkin "peruspäätöksen" takasiiven ja esim. sen reiän kanssa, eikä mukana ole ikinä ns erityylistä osaa, koska ilmeisesti olemassaolevaan dataan uskotaan kuin kiinanmuuriin, ja sitten joka toisessa kisassa ollaan ihan kummissaan säätöjen kanssa. Olisiko se liikaa, jos varuilta otettaisiin ns. vaihtoehtokonseptin keula ja takasiipi messiin. Ei varmaan ole määrärahoja...
Jep, mutta ei todellakaan enään niin selvästi. McLaren on ottaut ison harppauksen eteenpäin, näinhän se Heikkikin sanoi. Toivottavasti Ferrarin uudet uudistukset tuovat autoon lisää vauhtia.odetus sanoi:Täytyy nyt myös kuitenkin muistaa että Kimi ei saanut autoaan toimimaan yhtään perjantaina ja lauantainakaan se ei ollut vielä parhaassa terässään, toisin kuin Mclarenilla, joten jos Ferrari vain pystyy saamaan perjantaistakin hyötyä irti he lienevät vielä edellä.
Perustele. Noin 82 sekunnin kierroksella luultavasti-sanan käyttö kuljettajan ajan osumisessa 0,129 sekunnin (Kimin ja Hamin väli) sisään kuulostaa ennemminkin siltä että halutaan uskoa että Massa luultavasti olisi hävinnyt suomalaiselle Kimille, mutta luultavasti peitonnut aika-ajossa kilpailun lopulta ärsyttävän ylivoimaisesti voittaneen Hamiltonin. Minusta on vaikea sanoa, mille sijalle Massa olisi ongelmitta yltänyt, mutta kenties jonnekin Räikkösen-Hamiltonin-Heidfeldin (jotka olivat keskenään melko lähekkäin) ajoille.JML82 sanoi:Massa olisi ollut luultavasti neljäs aika-ajoissa ilman tallin tekemää tyrimistä. Massa ei kerenny ajaa viimestä nopeinta kierrosta.