WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Sillä aika suuri merkitys "tuuriin" ajaako 100-200 GP:tä McLarenilla vai Hispanialla.Jopa kuljettajan koko uralle mahtuu vain 100-200 kisaa, joka ei riitä edes "tasoittamaan tuuria".
Sillä aika suuri merkitys "tuuriin" ajaako 100-200 GP:tä McLarenilla vai Hispanialla.Jopa kuljettajan koko uralle mahtuu vain 100-200 kisaa, joka ei riitä edes "tasoittamaan tuuria".
Tuo on juurikin se mitä hain takaa näillä yleisillä one-linereillä, joita tuolla varikolla pyörii ja joita joku JJ totuutena laukoo. Minusta ne ovat vain jonkun keksimiä nasevia asioiden yksinkertaistamispyrkimyksiä halki-poikki-ja pinoon tyylisesti, kuten se "olet niin hyvä kuin ja blaablaakin". Palaan tuohon pisteasiaan myöhemmin, nyt on vähän kiire."There's no such thing as bad luck, just bad engineering."
Itse ajattelen enemmän Mika Salon filosofialla:
"There's no such thing as bad luck, just bad engineering."
Toki noita alihankkijoilta tulleita euron osia aina silloin tällöin hajoaa mille ei oikein voi mitään. Bahrainin tulpan voi sellaiseksi laskea.
Haluaisitko laskea tuo auki. Itse saan vain:
Bahrain -13 (sytytystulppa)
Australia -25 ("torque drive", mikä lieneekään)
Espanja -10 (jarrut)
Tuosta tulee yhteensä 48 pojoa, ja jos siitä vielä ottaa pois Hamiltonin potentiaalisen toisen (tai ilman Vettelin ongelmia kolmannen) sijan Espanjassa, jää Vettelin händikäpiksi 30 (tai 33) pistettä.
-Edit- Vai lasketko sinä Turkin kolarinkin "kaluston pettämiseksi"?
Hahaha tästä tuli päivän naurut mulle:
"For once, as Hamilton has been penalised on many previous occasions by the stewards for various infractions, he got away with it."
http://www.sportinglife.com/formula1/news/story_get.cgi?STORY_NAME=formula1/10/07/01/AUTO_Column.html
Nopea käännös, tässä sanotaan että kerrankin tällä kertaa Hamilton pääsi pälkähästä.....
Osuit asian ytimeen. Nyt kun formuloissa on "erilainen" kuski, niin häntä ei uskalleta käsitellä samalla lailla kuin muita kuskeja, koska ollaan huolissaan, että saa "ratzisti-fatzisti-natzistin" leiman otsaan. Tämä ei päde vain formuloissa, vaan elämässä yleensä. Olipa se erilaisuus mitä tahansa, niin sitä pitää ymmärtää.Mikä siinä on että tuota Hamiltonia käsitellään yhtämittaa silkkihansikkain. Kundi pääsee pälkähästä kaikista rikkomuksistaa, ei rankaista sitten mistään.
Onkohan tässä rasismin-leiman pelko kaikilla viranomaisilla?!? Ei mene minun jakeluun laisinkaan. Juuri näin syntyy noita "spoiled rich bitch":ejä.
Schumiahan on lyöty kuin vierasta sikaa rangaistuksien muodossa. Liekö juuri tuosta kansallisuudesta johtuen? Hill ei saanut yhtäkään rangaistusta törmäilyistään Schumin perään, vaikka aihetta olisi ollut. Ja eikös se Schumi kuitenkin ole historian eniten rangaistu kuski?Jaa-a, en nyt tiiä. Varottiinko Schumin kultakaudella sitä, että hän oli saksalainen vai mahdollinen natsien jälkeläinen vai miksi Schumin tekemisiä muutamaan otteeseen katottiin läpi sormien?
:doubtful:Hill ei saanut yhtäkään rangaistusta törmäilyistään Schumin perään, vaikka aihetta olisi ollut.
Silvestone 95, Monza 95. Ruutulippu 95 Silverstonen kisasta sivulla 52::doubtful:
Eipä tule mieleen yhtään tilannetta, jolloin olisi ollut aihetta.
Onhan nuo nyt aivan eri luokkaa kuin Schumin törttöilyt, joista kilpailukiellot tulivat. Hill teki arviointivirheen (=mokasi) ja siinä joutui toinen kärsimään. Schumi ajoi tahallaan toista päin (Adelaide 1994 ja Jerez 1997) saadakseen tämän keskeyttämään.
Voi sen toki katsoa vaikka Jumalan käden puuttumisena, mutta onko tuolle tallin määräykselle 1997 jonkinlaista lähdettä, kun en muista moista äkkiseltään?Jerezistä 97 sen verran, että sen voidaan katsoa tapahtuneen samalla tavalla kuin Singaporen 08 kolari, eli talli käski kolaroimaan. Ja kun Singaporen perusteella törmääjää ei rangaistu, vaan tallia, voidaan samaa soveltaa takautuvasti Jereziin 97. Eli syyllinen oli talli, ei kuski.