JPP
as Quo as possible
Kovasti varmaan nämä "pitää antaa tilaa kun olen ohittamassa" -kuskit antavat itse tilaa kun heitä ollaan ohittamassa.
Totta kai. Siksi siinä ei voikaan tyrkätä rinnalle yhdennellätoista hetkellä.Loews on kyllä sellainen paikka, että siinä ei ilman kontaktia ohitella, ellei ohitettava ole erittäin yhteistyöhaluinen.
Olen osin samaa mieltä. Pastor sanoi, ettei ollenkaan osannut odottaa ohitusta, eli hän kyllä nukkui. Toisaalta Ste Devote on sellainen paikka, että itse mutkaan on tosi paha mennä kaksi rinnan ja siksi liike pitäisi saada tehtyä jo jarrutuksessa tai ulkopuolella oleva on aina seinässä.Maldonadon kanssa tilanne taas oli eri. Maldonadon olisi pitänyt tehdä Schumit ja tajuta että Hamilton on jo siellä reunalla, turha kääntää kylkeen.
Kovasti varmaan nämä "pitää antaa tilaa kun olen ohittamassa" -kuskit antavat itse tilaa kun heitä ollaan ohittamassa.
http://www.youtube.com/watch?v=VVWqdtC1oKQKaikki ohituksethan tuolla päättyy kolarointiin jos ei vierellä olevalle jätetä tilaa. Paitsi tietysti nää DRS-hyppynapilla tehdyt joillain radoilla.
JPP kerran nosti asian, niin muistaako kukaan tilannetta jossa Elwis ei jätä ohittajalle tilaa ja kääntää päin?
Esim: http://www.wat.tv/video/gp-italie-2008-monza-bagarre-xx1m_2fh4r_.htmlJPP kerran nosti asian, niin muistaako kukaan tilannetta jossa Elwis ei jätä ohittajalle tilaa ja kääntää päin?
Joo tuo oli Lewisiltä ihan sekopäistä touhua kyllä IMOEsim: http://www.wat.tv/video/gp-italie-2008-monza-bagarre-xx1m_2fh4r_.html
Hamilton ja Glock Monzassa 2008.
Komppaan täysin. Ja se typerä mukahauska "ehkä siksi että olen musta" kommentti... Luuleeko Hämis että tuomaristossa on persujen Hakkarainen...Osaa tuo Hamilton olla kyllä uskomaton pelle.. Siellä tönii toisia ulos ja sitten on raivoissaan tuomarille, kuulemma jo vitsi että viides kerta kuuteen kisaan kun saa sanktioita Huhhuh, ajaisi sääntöjen mukaan.. Vähän kuten Damon Hill hoki Brasilian kisan 2007 jälkimainingeissa: Rules are rules.
Hamiltonin heitossahan oli sinänsä kenties itseironiaa, koska Ali G:n sketseissä on vitsinä se, että Ali G on valkoinen mies joka luulee olevansa musta räppäri, ja haastattelee ihmisiä mitä kummallisimmista asioista älyvapaita kysymyksiä tehden ja ihmisiä loukaten. Sitten kun hänet heitetään ulos, kysyy että "is it coz I is black??".Hauskaa kun itse tummaihoiset käyttää ihonväri-korttia, niin se luokitellaan vitsiksi. Mitä jos Pastori olisi sanonut, että sai virheen anteeksi kun on musta mies (ei olisi rankaistu ja Pastori oli humoristisesti vitsaillut). Heti olisi syyllistetty rasistiksi. Yleisesti näillä erivärisillä on oikeus syyttää meitä valkoisia rasismista, mutta ei toisin päin saa sanoa sanakaan. Meni offtopikiksi, mutta tarkoitus on sanoa, että näillä ei parane vitsailla.
Okei. En tiennyt tätä tarinaa, koska ei sinäänsä kiinnosta tuommoinen. Siksi esim. minulle ja varmasti monelle muullekaan ei auennut moinen vitsi.Hamiltonin heitossahan oli sinänsä kenties itseironiaa, koska Ali G:n sketseissä on vitsinä se, että Ali G on valkoinen mies joka luulee olevansa musta räppäri, ja haastattelee ihmisiä mitä kummallisimmista asioista älyvapaita kysymyksiä tehden ja ihmisiä loukaten. Sitten kun hänet heitetään ulos, kysyy että "is it coz I is black??".
http://www.youtube.com/watch?v=_-xNK40z6BgOkei. En tiennyt tätä tarinaa, koska ei sinäänsä kiinnosta tuommoinen. Siksi esim. minulle ja varmasti monelle muullekaan ei auennut moinen vitsi.
Jos Hamilton olis valkoinen niin sillonhan tää olis toiminu paremmin. Rasismikortin kätkeminen tollasen vitsin taakse on todella tyylitöntä.Hamiltonin heitossahan oli sinänsä kenties itseironiaa, koska Ali G:n sketseissä on vitsinä se, että Ali G on valkoinen mies joka luulee olevansa musta räppäri, ja haastattelee ihmisiä mitä kummallisimmista asioista älyvapaita kysymyksiä tehden ja ihmisiä loukaten. Sitten kun hänet heitetään ulos, kysyy että "is it coz I is black??".
samaJos Hamilton olis valkoinen niin sillonhan tää olis toiminu paremmin. Rasismikortin kätkeminen tollasen vitsin taakse on todella tyylitöntä.
Edellä ajajan vasuulla pitäisi olla, että rinnalle tunkeneella on auton leveydeltä tilaa valitsemallaan puolella rataa, aina. Minä olen ihan vakavissani.Pitäis poistaa ohitusrangaistukset kokonaan Monacosta. Olen melkein vakavissani. Eihän sieltä pääse kukaan kenestäkään siististi ohi. Ja jos pääsisi, se vasta olisikin tylsää.