Liftarin kyytiin otto-polli pollinen

Otatko liftareita kyytiin?

• Lähes poikkeuksetta

Äänet: 4 10,3%
  • Joskus

Äänet: 8 20,5%
  • Ei ikuna tai ehkä kerran tai pari

Äänet: 18 46,2%
  • Eipä ole tilaisuutta, kun en aja

Äänet: 9 23,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    39
  • Äänestys suljettu. .

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Olen liftannut , joten ottaisin kyytiin ( riippuen kyllä vähän ihmisen ulkoisesta olemuksesta) tuli tuossa kaupungilla kesemmällä huomattua että oli noin tusina ihan ok näkösiä pimuja vonkaamassa kyytiä , mutta kukaan ei huolinu. Itse olisin kyllä napannu kyytiin , mutta kun kortti kuivuu niin no kän duu

Sue_me

Well-known member
Liftareita voisin ehkä ottaa kyytiin joskus. Harvoin näkee nykyään kuitenkin tienposkessa noita.
Ja toistaiseksi on siis jäänyt kyydit antamatta.

Hokasin justaan jotta tuo kuljetusmuoto on jäänyt testaamatta lain omalta kohdalta. No, ehkä sitten kun Ibiza joskus laukee/menee pöpelikköön.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin ja itehän en ole liftannut.. Ei ole oikein semmoista tilaisuutta eteen tullut, jotta olis pitänyt. Golf kulkee ja välillä Micrakin.

jjv

Arschloch
Oon niin epäsosiaalinen tyyppi, että ajelen mieluiten yksin. Toisaalta aika harvoin ajelen, kun en omista autoa. Toisaalta silloin, kun ajan niin kyydissä on useimmiten ainakin auton omistaja. Toisaalta harvoin nykyään edes liftareita näkee. Toisaalta miten mä niitä näkisin, kun useimmiten istun bussissa silmät kiinni.

Ite en ole koskaan liftannut ja aika erikoinen hätätila pitäis olla, että pientareelle lähtisin peukuttamaan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Otan joskus. Mutta vain jos autossa on järkevästi tilaa ja ei ole kiireinen aikataulu. Lisäksi työtilanne saa olla rauhallinen. En viitsi kailotella puheluita vieraille korville.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Kerran oon ottanut, noin kahden aikaan yöllä viikonloppuna kun oli joku tytsy tienpenkalla. Kaveri oli kanssa kyydissä, yksin en ois varmaan uskaltanut kun ei mitään selvää hätääkään ollut näköpiirissä. Täydeksi sekopääksi osoittautui ja sen jälkeen en ole enää porukkaa kyytiin ottanut.

Muutamia kertoja olen kyllä harkinnut fiksun näköisiä liftareita kyytiin ottavani kun kiireettä on ajellut. Ollut vaan yleensä tuo matka niin lyhyt ettei kovin pitkälle olisi päässyt.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Kyllä jonkun hyvännäköisen naisen voisi kyytiin ottaa. Miehille ehdoton ei, hankkikoot hipit bussikyydin tai menkööt jalkapatikassa rauhanpiipulle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Otan joskus. Mutta vain jos autossa on järkevästi tilaa...
Suurinpiirtein noin.

Ja sellainen juttu tuli mieleen, että jos ei liftareita ota kyytiin syystä (voi olla kaheli) tai toisesta (ei ole nainen) ja jää itse joskus tien poskeen, niin ei sitten kannata kirota mulkkuja kusipääautoilijoita kun eivät ota kyytiin. Jos siis sattuu olemaan mies, jonka pään päällä ei ole "ihan tavallinen täysjärkinen" -kylttiä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olipahan ilo olla avuksi. Tien varressa nakotti peukku pystyssä nätti sakemannityttö kera isojen kapsäkkien ja ryntäitten.. Selviteltiin minne oikein on matkalla ja höpistiin niitä näitä. Lopulta selvisikin paikallistuntemukseni tason olevan sitä luokkaa, että lopulta sanoi, jotta jos kehtaisin heittää bussiasemalle, niin pääsisi perillekin. Tuli takapakkia varmaan 10km lähtöpisteeltä, no sain kiitokset ja pusun poskelle.:eek: